Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4564
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorسعید روحانی-
dc.contributorحامد رضایی-
dc.contributorسوگل ربیعی ساوجی-
dc.date.accessioned2023-02-06T21:25:26Z-
dc.date.available2023-02-06T21:25:26Z-
dc.date.issued1395en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4564-
dc.description.abstractبا توجه به محدودیت های موجود در زمینه پذیرش هوش تجاری در سازمان ها، از قبیل پرهزینه بودن راهکارهای موجود، انعطاف ناپذیری آن ها و مسایلی از این قبیل، می بایست به دنبال چاره ای در جهت کاهش این هزینه ها و بالا بردن انعطاف پذیریسیستم های هوش تجاری بود. بنابراین در تحقیق پیشرو سعی بر آن شده تا در گام اول به بررسی هوش تجاری پرداخته و مسایل و مشکلات موجود در راهکار کنونی بررسی شوند و در گام بعد آنچه می تواند درمانی برای مشکلات فوق باشد با عنوان رایانش ابری معرفی و چگونگی به کارگیری این تکنولوژی در جهت بهینه سازی هوش تجاری و حرکت از هوش تجاری سنتی به سمت هوشتجاری مبتنی بر ابر ارایه گردد. در گام های نهایی تحقیق، نمونه فرضی مدنظر قرارگرفته و سعی شده تا کلیات مراحل رسیدن به هوش تجاری مبتنی بر ابر در مدل فرضی نشان داده شود. درنهایت در مهم ترین بخش از تحقیق پیشرو سعی شده تا فرمولی درجهت اثبات مقرون به صرفه بودن هوش تجاری مبتنی بر ابر نسبت به نوع سنتی ارایه گرددen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش تجاری ، رایانش ابری ، هوش تجاری مبتنی بر ابرen_US
dc.titleبررسی ساختار مناسب پیاده سازی هوش تجاری مبتنی بر ابر-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
539.pdf494.74 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorسعید روحانی-
dc.contributorحامد رضایی-
dc.contributorسوگل ربیعی ساوجی-
dc.date.accessioned2023-02-06T21:25:26Z-
dc.date.available2023-02-06T21:25:26Z-
dc.date.issued1395en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4564-
dc.description.abstractبا توجه به محدودیت های موجود در زمینه پذیرش هوش تجاری در سازمان ها، از قبیل پرهزینه بودن راهکارهای موجود، انعطاف ناپذیری آن ها و مسایلی از این قبیل، می بایست به دنبال چاره ای در جهت کاهش این هزینه ها و بالا بردن انعطاف پذیریسیستم های هوش تجاری بود. بنابراین در تحقیق پیشرو سعی بر آن شده تا در گام اول به بررسی هوش تجاری پرداخته و مسایل و مشکلات موجود در راهکار کنونی بررسی شوند و در گام بعد آنچه می تواند درمانی برای مشکلات فوق باشد با عنوان رایانش ابری معرفی و چگونگی به کارگیری این تکنولوژی در جهت بهینه سازی هوش تجاری و حرکت از هوش تجاری سنتی به سمت هوشتجاری مبتنی بر ابر ارایه گردد. در گام های نهایی تحقیق، نمونه فرضی مدنظر قرارگرفته و سعی شده تا کلیات مراحل رسیدن به هوش تجاری مبتنی بر ابر در مدل فرضی نشان داده شود. درنهایت در مهم ترین بخش از تحقیق پیشرو سعی شده تا فرمولی درجهت اثبات مقرون به صرفه بودن هوش تجاری مبتنی بر ابر نسبت به نوع سنتی ارایه گرددen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش تجاری ، رایانش ابری ، هوش تجاری مبتنی بر ابرen_US
dc.titleبررسی ساختار مناسب پیاده سازی هوش تجاری مبتنی بر ابر-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
539.pdf494.74 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorسعید روحانی-
dc.contributorحامد رضایی-
dc.contributorسوگل ربیعی ساوجی-
dc.date.accessioned2023-02-06T21:25:26Z-
dc.date.available2023-02-06T21:25:26Z-
dc.date.issued1395en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4564-
dc.description.abstractبا توجه به محدودیت های موجود در زمینه پذیرش هوش تجاری در سازمان ها، از قبیل پرهزینه بودن راهکارهای موجود، انعطاف ناپذیری آن ها و مسایلی از این قبیل، می بایست به دنبال چاره ای در جهت کاهش این هزینه ها و بالا بردن انعطاف پذیریسیستم های هوش تجاری بود. بنابراین در تحقیق پیشرو سعی بر آن شده تا در گام اول به بررسی هوش تجاری پرداخته و مسایل و مشکلات موجود در راهکار کنونی بررسی شوند و در گام بعد آنچه می تواند درمانی برای مشکلات فوق باشد با عنوان رایانش ابری معرفی و چگونگی به کارگیری این تکنولوژی در جهت بهینه سازی هوش تجاری و حرکت از هوش تجاری سنتی به سمت هوشتجاری مبتنی بر ابر ارایه گردد. در گام های نهایی تحقیق، نمونه فرضی مدنظر قرارگرفته و سعی شده تا کلیات مراحل رسیدن به هوش تجاری مبتنی بر ابر در مدل فرضی نشان داده شود. درنهایت در مهم ترین بخش از تحقیق پیشرو سعی شده تا فرمولی درجهت اثبات مقرون به صرفه بودن هوش تجاری مبتنی بر ابر نسبت به نوع سنتی ارایه گرددen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش تجاری ، رایانش ابری ، هوش تجاری مبتنی بر ابرen_US
dc.titleبررسی ساختار مناسب پیاده سازی هوش تجاری مبتنی بر ابر-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
539.pdf494.74 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File