Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4562
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorعلیرضا جهانی-
dc.contributorپریسا سلمانی نژاد-
dc.date.accessioned2023-02-06T21:21:57Z-
dc.date.available2023-02-06T21:21:57Z-
dc.date.issued1395en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4562-
dc.description.abstractدر این پژوهش موضوع و هدف، بررسی بهترین شیوه تدریس )تعریف پروژه، تعریف کوییز و هیچکدام( با توجه به میزان فعالیت و تعداد پست های ایجاد شده در تالار گفتمان با بهره گیری از ابزارهای داده کاوی می باشد. با استفاده ازنرم افزار کلمنتاین و الگوریتم درخت تصمیمCRT و داده های ثبت شده در سیستم مدیریت یادگیری موسسه آموزش عالی مهرالبرز، میزان فعالیت دانشجویان و تعداد پست های ایجاد شده برای هر دانشجو را در تالار گفتمان بررسی کردیمو طبق نتایج بدست آمده از الگوریتم متوجه شدیم که بیشترین تعداد پست های ایجاد شده در هر سه روش تدریس 3 پست بوده است، اما در روش تدریس تعریف پروژه 2 نفر، در روش تدریس کوییز 13 نفر و در روش تدریس هیچکدام 3نفر این تعداد پست را ایجاد کرده بودند، از طرفی نتیجه شد که به ترتیب برای شیوه تدریس تعریف کوییز، شیوه تدریس تعریف پروژه و هیچکدام میانه فعالیت دانشجویان در تالار گفتمان 0.886و0.857و0.857 می باشد. پس با این نتایج میتوان گفت که ابتدا شیوه تدریس تعریف کوییز سپس شیوه تدریس تعریف پروژه و سپس هیچکدام بهتر می باشدen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectدانشگاه مجازی ، یادگیری الکترونیکی ، روش های تدریس الکترونیکی ، داده کاوی ، ابزارهای داده کاویen_US
dc.titleبررسی بهترین شیوه تدریس در سیستم یادگیری الکترونیکی با توجه تعداد پست های ایجاد شده در تالارهای گفتمان با بهره گیری از ابزارهای داده کاوی_مطالعه موردی: موسسه آموزش عالی مهرالبرز-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
90.pdf838.96 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorعلیرضا جهانی-
dc.contributorپریسا سلمانی نژاد-
dc.date.accessioned2023-02-06T21:21:57Z-
dc.date.available2023-02-06T21:21:57Z-
dc.date.issued1395en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4562-
dc.description.abstractدر این پژوهش موضوع و هدف، بررسی بهترین شیوه تدریس )تعریف پروژه، تعریف کوییز و هیچکدام( با توجه به میزان فعالیت و تعداد پست های ایجاد شده در تالار گفتمان با بهره گیری از ابزارهای داده کاوی می باشد. با استفاده ازنرم افزار کلمنتاین و الگوریتم درخت تصمیمCRT و داده های ثبت شده در سیستم مدیریت یادگیری موسسه آموزش عالی مهرالبرز، میزان فعالیت دانشجویان و تعداد پست های ایجاد شده برای هر دانشجو را در تالار گفتمان بررسی کردیمو طبق نتایج بدست آمده از الگوریتم متوجه شدیم که بیشترین تعداد پست های ایجاد شده در هر سه روش تدریس 3 پست بوده است، اما در روش تدریس تعریف پروژه 2 نفر، در روش تدریس کوییز 13 نفر و در روش تدریس هیچکدام 3نفر این تعداد پست را ایجاد کرده بودند، از طرفی نتیجه شد که به ترتیب برای شیوه تدریس تعریف کوییز، شیوه تدریس تعریف پروژه و هیچکدام میانه فعالیت دانشجویان در تالار گفتمان 0.886و0.857و0.857 می باشد. پس با این نتایج میتوان گفت که ابتدا شیوه تدریس تعریف کوییز سپس شیوه تدریس تعریف پروژه و سپس هیچکدام بهتر می باشدen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectدانشگاه مجازی ، یادگیری الکترونیکی ، روش های تدریس الکترونیکی ، داده کاوی ، ابزارهای داده کاویen_US
dc.titleبررسی بهترین شیوه تدریس در سیستم یادگیری الکترونیکی با توجه تعداد پست های ایجاد شده در تالارهای گفتمان با بهره گیری از ابزارهای داده کاوی_مطالعه موردی: موسسه آموزش عالی مهرالبرز-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
90.pdf838.96 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorعلیرضا جهانی-
dc.contributorپریسا سلمانی نژاد-
dc.date.accessioned2023-02-06T21:21:57Z-
dc.date.available2023-02-06T21:21:57Z-
dc.date.issued1395en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4562-
dc.description.abstractدر این پژوهش موضوع و هدف، بررسی بهترین شیوه تدریس )تعریف پروژه، تعریف کوییز و هیچکدام( با توجه به میزان فعالیت و تعداد پست های ایجاد شده در تالار گفتمان با بهره گیری از ابزارهای داده کاوی می باشد. با استفاده ازنرم افزار کلمنتاین و الگوریتم درخت تصمیمCRT و داده های ثبت شده در سیستم مدیریت یادگیری موسسه آموزش عالی مهرالبرز، میزان فعالیت دانشجویان و تعداد پست های ایجاد شده برای هر دانشجو را در تالار گفتمان بررسی کردیمو طبق نتایج بدست آمده از الگوریتم متوجه شدیم که بیشترین تعداد پست های ایجاد شده در هر سه روش تدریس 3 پست بوده است، اما در روش تدریس تعریف پروژه 2 نفر، در روش تدریس کوییز 13 نفر و در روش تدریس هیچکدام 3نفر این تعداد پست را ایجاد کرده بودند، از طرفی نتیجه شد که به ترتیب برای شیوه تدریس تعریف کوییز، شیوه تدریس تعریف پروژه و هیچکدام میانه فعالیت دانشجویان در تالار گفتمان 0.886و0.857و0.857 می باشد. پس با این نتایج میتوان گفت که ابتدا شیوه تدریس تعریف کوییز سپس شیوه تدریس تعریف پروژه و سپس هیچکدام بهتر می باشدen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectدانشگاه مجازی ، یادگیری الکترونیکی ، روش های تدریس الکترونیکی ، داده کاوی ، ابزارهای داده کاویen_US
dc.titleبررسی بهترین شیوه تدریس در سیستم یادگیری الکترونیکی با توجه تعداد پست های ایجاد شده در تالارهای گفتمان با بهره گیری از ابزارهای داده کاوی_مطالعه موردی: موسسه آموزش عالی مهرالبرز-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
90.pdf838.96 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File