جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4560
عنوان: ارائه مدل مدیریت زنجیره ای دانش در سازمان
پدیدآورنده: جلال رضایی نور;علی امخوانی صمدی;نرگس آقاحانی
کلید واژه ها: اطلاعات ، زنجیره دانش ، سازمان ، کارکنان ، مدیریت
تاریخ انتشار: 1395
چکیده: امروزه با گسترش علوم فناوری اطلاعات در سیطره جهانی این علم از اهمیت روز افزونی برخوردار شده است به طوریکه بسیاری از سازمان ها به این موضوع پی برده اند که طالاعات در واقع رکن اصلی هر سازمان و جامعه محسوب می گردد و این امر موجب شده تا آن ها به دنبال افزایش استفاده و کارایی اطلاعات باشند درک اهمیت اطلاعات سبب ایجاد رقابت چشمگیر در میان سازمان ها شده است و می توان گفت تنها سازمان هایی در این عرصه نسبت به سایر رقبا به موفقیت دست یاقته اند که در زمان کوتاه تری به ضرورت اطلاعات برای سازمان پی برده بودند ولی اکنون در شرایطی که اکثر سازمان ها به فهم متقابل اطلاعات رسیده اند تنها سازمان هایی قادر خواهند بود که رقبای خود را پشت سر بگذارند که در اسرع زمان لزوم دانش و مدیریت آن را درک نمایند امروزه مدیریت دانش چالش جدیدی است که سازمان ها با آن روبرو هستند و به منظور افزایش بهره وری خود در تلاش هستند که دانش موجود در سازمان را در میان کارکنان خود گسترش دهند تا با افزایش معلومات افراد به چارچوب و راهبرد سازمان که هدف اصلی آن سود آوری بیشتر است کمک نمایند یکی از روش های موثر برای افزایش دانش کارکنان در سازمان استفاده از دانش و اموزش توسط افراد با تجربه و دارای مهارت کافی در سیستم کاری است و از طرفی خروج و یا بازنشستگی این افراد از جمله معضلاتی بوده که سازمان ها را در مدیریت دانش با آن روبرو ساخته است مسلما شرکت هایی که قادر هستند این بحران را کنترل کنند و یا از خروج افراد با تجبه خود ضربه کمتری متحمل شوند سود بیشتری خواهند برد که این امر با زنجیره ای شدن دانش در میان افراد سازمان تا میزان بسیار زیادی کاهش خواهد یافت
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4560
مجموعه(های):مهندسی فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
518.pdf434.74 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: ارائه مدل مدیریت زنجیره ای دانش در سازمان
پدیدآورنده: جلال رضایی نور;علی امخوانی صمدی;نرگس آقاحانی
کلید واژه ها: اطلاعات ، زنجیره دانش ، سازمان ، کارکنان ، مدیریت
تاریخ انتشار: 1395
چکیده: امروزه با گسترش علوم فناوری اطلاعات در سیطره جهانی این علم از اهمیت روز افزونی برخوردار شده است به طوریکه بسیاری از سازمان ها به این موضوع پی برده اند که طالاعات در واقع رکن اصلی هر سازمان و جامعه محسوب می گردد و این امر موجب شده تا آن ها به دنبال افزایش استفاده و کارایی اطلاعات باشند درک اهمیت اطلاعات سبب ایجاد رقابت چشمگیر در میان سازمان ها شده است و می توان گفت تنها سازمان هایی در این عرصه نسبت به سایر رقبا به موفقیت دست یاقته اند که در زمان کوتاه تری به ضرورت اطلاعات برای سازمان پی برده بودند ولی اکنون در شرایطی که اکثر سازمان ها به فهم متقابل اطلاعات رسیده اند تنها سازمان هایی قادر خواهند بود که رقبای خود را پشت سر بگذارند که در اسرع زمان لزوم دانش و مدیریت آن را درک نمایند امروزه مدیریت دانش چالش جدیدی است که سازمان ها با آن روبرو هستند و به منظور افزایش بهره وری خود در تلاش هستند که دانش موجود در سازمان را در میان کارکنان خود گسترش دهند تا با افزایش معلومات افراد به چارچوب و راهبرد سازمان که هدف اصلی آن سود آوری بیشتر است کمک نمایند یکی از روش های موثر برای افزایش دانش کارکنان در سازمان استفاده از دانش و اموزش توسط افراد با تجربه و دارای مهارت کافی در سیستم کاری است و از طرفی خروج و یا بازنشستگی این افراد از جمله معضلاتی بوده که سازمان ها را در مدیریت دانش با آن روبرو ساخته است مسلما شرکت هایی که قادر هستند این بحران را کنترل کنند و یا از خروج افراد با تجبه خود ضربه کمتری متحمل شوند سود بیشتری خواهند برد که این امر با زنجیره ای شدن دانش در میان افراد سازمان تا میزان بسیار زیادی کاهش خواهد یافت
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4560
مجموعه(های):مهندسی فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
518.pdf434.74 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: ارائه مدل مدیریت زنجیره ای دانش در سازمان
پدیدآورنده: جلال رضایی نور;علی امخوانی صمدی;نرگس آقاحانی
کلید واژه ها: اطلاعات ، زنجیره دانش ، سازمان ، کارکنان ، مدیریت
تاریخ انتشار: 1395
چکیده: امروزه با گسترش علوم فناوری اطلاعات در سیطره جهانی این علم از اهمیت روز افزونی برخوردار شده است به طوریکه بسیاری از سازمان ها به این موضوع پی برده اند که طالاعات در واقع رکن اصلی هر سازمان و جامعه محسوب می گردد و این امر موجب شده تا آن ها به دنبال افزایش استفاده و کارایی اطلاعات باشند درک اهمیت اطلاعات سبب ایجاد رقابت چشمگیر در میان سازمان ها شده است و می توان گفت تنها سازمان هایی در این عرصه نسبت به سایر رقبا به موفقیت دست یاقته اند که در زمان کوتاه تری به ضرورت اطلاعات برای سازمان پی برده بودند ولی اکنون در شرایطی که اکثر سازمان ها به فهم متقابل اطلاعات رسیده اند تنها سازمان هایی قادر خواهند بود که رقبای خود را پشت سر بگذارند که در اسرع زمان لزوم دانش و مدیریت آن را درک نمایند امروزه مدیریت دانش چالش جدیدی است که سازمان ها با آن روبرو هستند و به منظور افزایش بهره وری خود در تلاش هستند که دانش موجود در سازمان را در میان کارکنان خود گسترش دهند تا با افزایش معلومات افراد به چارچوب و راهبرد سازمان که هدف اصلی آن سود آوری بیشتر است کمک نمایند یکی از روش های موثر برای افزایش دانش کارکنان در سازمان استفاده از دانش و اموزش توسط افراد با تجربه و دارای مهارت کافی در سیستم کاری است و از طرفی خروج و یا بازنشستگی این افراد از جمله معضلاتی بوده که سازمان ها را در مدیریت دانش با آن روبرو ساخته است مسلما شرکت هایی که قادر هستند این بحران را کنترل کنند و یا از خروج افراد با تجبه خود ضربه کمتری متحمل شوند سود بیشتری خواهند برد که این امر با زنجیره ای شدن دانش در میان افراد سازمان تا میزان بسیار زیادی کاهش خواهد یافت
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4560
مجموعه(های):مهندسی فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
518.pdf434.74 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل