جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4559
عنوان: ارائه مدل اعتماد مبتنی بر توافقات سطح سرویس (SLA) در رایانش ابری
پدیدآورنده: ابوالفضل کیانی نیکو;مریم پارسی;مصطفی کیانی نیکو;ابوذر عرب سرخی
کلید واژه ها: رایانش ابری ، مدل اعتماد ، توافقات سطح سرویس (SLA) ، محاسبات توزیع شده
تاریخ انتشار: 1395
چکیده: با رشد سریع حجم داده ها در عصر اینترنت، مشخص گردید که توان محاسباتی رایانه های شخصی، نمی توانند پاسخگوی نیاز محاسبات داده های علمی انبوه، با مقیاس بزرگ باشند. استفاده از تکنولوژی محاسبات ابری این گونه چالش ها را از طریق فراهم کردن منابع مورد نیاز و سرویس ها در بستر اینترنت مرتفع می کند. تکنولوژی محاسبات ابری به سازندگان و توسعه دهندگان اجازه می دهد تا برنامه های کاربردی مورد نظر را در محیط ابر اجرا کنند. از مهمترین چالش های مطرحی در استفاده از این تکنولوژی ایجاد اعتماد در محیط ابری است. در این مقاله پلتفرمی از توافقات سطح سرویس در محیط محاسبات ابری ارائه شده که بر طبق آن به سرویس گیرندگان ابر کمک می کند تا ارائه دهندگان ابر قابل اطمینان تری را انتخاب کنند و فرآیند مذاکرات بین ارائه دهنده گان و سرویس گیرندگان منصفانه تر و استاندارد شده باشد. مدل ارائه شده از مدیریت توافقات سطح سرویس و تکنیک های اعتماد برای فراهم ساختن یک مدل قابل اطمینان برای انتخاب بهترین ارائه دهنده در دسترس میان ارائه دهندگان ابر بهره می گیرد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4559
مجموعه(های):مهندسی فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
511.pdf256.32 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: ارائه مدل اعتماد مبتنی بر توافقات سطح سرویس (SLA) در رایانش ابری
پدیدآورنده: ابوالفضل کیانی نیکو;مریم پارسی;مصطفی کیانی نیکو;ابوذر عرب سرخی
کلید واژه ها: رایانش ابری ، مدل اعتماد ، توافقات سطح سرویس (SLA) ، محاسبات توزیع شده
تاریخ انتشار: 1395
چکیده: با رشد سریع حجم داده ها در عصر اینترنت، مشخص گردید که توان محاسباتی رایانه های شخصی، نمی توانند پاسخگوی نیاز محاسبات داده های علمی انبوه، با مقیاس بزرگ باشند. استفاده از تکنولوژی محاسبات ابری این گونه چالش ها را از طریق فراهم کردن منابع مورد نیاز و سرویس ها در بستر اینترنت مرتفع می کند. تکنولوژی محاسبات ابری به سازندگان و توسعه دهندگان اجازه می دهد تا برنامه های کاربردی مورد نظر را در محیط ابر اجرا کنند. از مهمترین چالش های مطرحی در استفاده از این تکنولوژی ایجاد اعتماد در محیط ابری است. در این مقاله پلتفرمی از توافقات سطح سرویس در محیط محاسبات ابری ارائه شده که بر طبق آن به سرویس گیرندگان ابر کمک می کند تا ارائه دهندگان ابر قابل اطمینان تری را انتخاب کنند و فرآیند مذاکرات بین ارائه دهنده گان و سرویس گیرندگان منصفانه تر و استاندارد شده باشد. مدل ارائه شده از مدیریت توافقات سطح سرویس و تکنیک های اعتماد برای فراهم ساختن یک مدل قابل اطمینان برای انتخاب بهترین ارائه دهنده در دسترس میان ارائه دهندگان ابر بهره می گیرد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4559
مجموعه(های):مهندسی فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
511.pdf256.32 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: ارائه مدل اعتماد مبتنی بر توافقات سطح سرویس (SLA) در رایانش ابری
پدیدآورنده: ابوالفضل کیانی نیکو;مریم پارسی;مصطفی کیانی نیکو;ابوذر عرب سرخی
کلید واژه ها: رایانش ابری ، مدل اعتماد ، توافقات سطح سرویس (SLA) ، محاسبات توزیع شده
تاریخ انتشار: 1395
چکیده: با رشد سریع حجم داده ها در عصر اینترنت، مشخص گردید که توان محاسباتی رایانه های شخصی، نمی توانند پاسخگوی نیاز محاسبات داده های علمی انبوه، با مقیاس بزرگ باشند. استفاده از تکنولوژی محاسبات ابری این گونه چالش ها را از طریق فراهم کردن منابع مورد نیاز و سرویس ها در بستر اینترنت مرتفع می کند. تکنولوژی محاسبات ابری به سازندگان و توسعه دهندگان اجازه می دهد تا برنامه های کاربردی مورد نظر را در محیط ابر اجرا کنند. از مهمترین چالش های مطرحی در استفاده از این تکنولوژی ایجاد اعتماد در محیط ابری است. در این مقاله پلتفرمی از توافقات سطح سرویس در محیط محاسبات ابری ارائه شده که بر طبق آن به سرویس گیرندگان ابر کمک می کند تا ارائه دهندگان ابر قابل اطمینان تری را انتخاب کنند و فرآیند مذاکرات بین ارائه دهنده گان و سرویس گیرندگان منصفانه تر و استاندارد شده باشد. مدل ارائه شده از مدیریت توافقات سطح سرویس و تکنیک های اعتماد برای فراهم ساختن یک مدل قابل اطمینان برای انتخاب بهترین ارائه دهنده در دسترس میان ارائه دهندگان ابر بهره می گیرد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4559
مجموعه(های):مهندسی فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
511.pdf256.32 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل