Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4539
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorعباس الوانی-
dc.contributorمرتضی خسروی روبیات-
dc.contributorحسن رمضانی-
dc.date.accessioned2023-02-05T20:40:39Z-
dc.date.available2023-02-05T20:40:39Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4539-
dc.description.abstractکلیه روسازی ها پس از آنکه برای مدت معینی زیرعبور وسایل نقلیه قرار گرفتند دچار خرابی هایی می شوند. شدت و وسعت این خرابی ها بستگی به مشخصات مصالح و ضخامت لایه های روسازی، حجم ترافیک، شرایط جوی و توپوگرافی منطقه ای دارد، که راه از آن عبور می کند. انتخاب نوع و روش بهسازی و احیای رویه های آسفالتی و شنی علاوه بر اهمیت راه ( نوع روسازی، حجم ترافیک ) و ... بستگی به وضعیت روسازی در زمان بررسی و ارزیابی آن دارد. صرف نظر از مسایل اقتصادی و اعتباری اختصاص یافته به منظور بهسازی روسازی ها، در نگرش فنی انتخاب نوع و روش بهسازی روسازی یک راه، تابع کمیت، کیفیت و گستره خرابی های روسازی با توجه به علل بوجود آمدن آنها می باشد. تعمیر و نگهداری، ضرورری ترین و در عین حال متداول ترین روش در حفظ عملکرد دراز مدت روسازی های آسفالتی می باشد. یکی از مهمترین متد در نگهداری پیش گیرانه استفاده از انواع آسفالت های حفاظتی می باشند. از جمله این آسفالت ها می توان به اسلاری سیل، چیپ سیل ها، فاگ سیل و میکروسرفیسینگ اشاره نمود. لذا این تحقیق از بین آسفالت حفاظتی چیپ سیل را بطور کامل تشریح نموده، مواد تشکیل دهنده و شیوه ساخت و اجرای صحیح آنها را براساس توصیه استانداردهای کشورهای اروپایی به تفصیل بیان می کند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectآسفالت حفاظتی ، چیپ سیل ، نگهداری پیش گیرانهen_US
dc.titleبررسی عملکرد و نحوه اجرای صحیح آسفالت حفاظتی چیپسیل-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت ‍‍‍‍پروژه و ساخت

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
497.pdf760.74 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorعباس الوانی-
dc.contributorمرتضی خسروی روبیات-
dc.contributorحسن رمضانی-
dc.date.accessioned2023-02-05T20:40:39Z-
dc.date.available2023-02-05T20:40:39Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4539-
dc.description.abstractکلیه روسازی ها پس از آنکه برای مدت معینی زیرعبور وسایل نقلیه قرار گرفتند دچار خرابی هایی می شوند. شدت و وسعت این خرابی ها بستگی به مشخصات مصالح و ضخامت لایه های روسازی، حجم ترافیک، شرایط جوی و توپوگرافی منطقه ای دارد، که راه از آن عبور می کند. انتخاب نوع و روش بهسازی و احیای رویه های آسفالتی و شنی علاوه بر اهمیت راه ( نوع روسازی، حجم ترافیک ) و ... بستگی به وضعیت روسازی در زمان بررسی و ارزیابی آن دارد. صرف نظر از مسایل اقتصادی و اعتباری اختصاص یافته به منظور بهسازی روسازی ها، در نگرش فنی انتخاب نوع و روش بهسازی روسازی یک راه، تابع کمیت، کیفیت و گستره خرابی های روسازی با توجه به علل بوجود آمدن آنها می باشد. تعمیر و نگهداری، ضرورری ترین و در عین حال متداول ترین روش در حفظ عملکرد دراز مدت روسازی های آسفالتی می باشد. یکی از مهمترین متد در نگهداری پیش گیرانه استفاده از انواع آسفالت های حفاظتی می باشند. از جمله این آسفالت ها می توان به اسلاری سیل، چیپ سیل ها، فاگ سیل و میکروسرفیسینگ اشاره نمود. لذا این تحقیق از بین آسفالت حفاظتی چیپ سیل را بطور کامل تشریح نموده، مواد تشکیل دهنده و شیوه ساخت و اجرای صحیح آنها را براساس توصیه استانداردهای کشورهای اروپایی به تفصیل بیان می کند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectآسفالت حفاظتی ، چیپ سیل ، نگهداری پیش گیرانهen_US
dc.titleبررسی عملکرد و نحوه اجرای صحیح آسفالت حفاظتی چیپسیل-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت ‍‍‍‍پروژه و ساخت

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
497.pdf760.74 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorعباس الوانی-
dc.contributorمرتضی خسروی روبیات-
dc.contributorحسن رمضانی-
dc.date.accessioned2023-02-05T20:40:39Z-
dc.date.available2023-02-05T20:40:39Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4539-
dc.description.abstractکلیه روسازی ها پس از آنکه برای مدت معینی زیرعبور وسایل نقلیه قرار گرفتند دچار خرابی هایی می شوند. شدت و وسعت این خرابی ها بستگی به مشخصات مصالح و ضخامت لایه های روسازی، حجم ترافیک، شرایط جوی و توپوگرافی منطقه ای دارد، که راه از آن عبور می کند. انتخاب نوع و روش بهسازی و احیای رویه های آسفالتی و شنی علاوه بر اهمیت راه ( نوع روسازی، حجم ترافیک ) و ... بستگی به وضعیت روسازی در زمان بررسی و ارزیابی آن دارد. صرف نظر از مسایل اقتصادی و اعتباری اختصاص یافته به منظور بهسازی روسازی ها، در نگرش فنی انتخاب نوع و روش بهسازی روسازی یک راه، تابع کمیت، کیفیت و گستره خرابی های روسازی با توجه به علل بوجود آمدن آنها می باشد. تعمیر و نگهداری، ضرورری ترین و در عین حال متداول ترین روش در حفظ عملکرد دراز مدت روسازی های آسفالتی می باشد. یکی از مهمترین متد در نگهداری پیش گیرانه استفاده از انواع آسفالت های حفاظتی می باشند. از جمله این آسفالت ها می توان به اسلاری سیل، چیپ سیل ها، فاگ سیل و میکروسرفیسینگ اشاره نمود. لذا این تحقیق از بین آسفالت حفاظتی چیپ سیل را بطور کامل تشریح نموده، مواد تشکیل دهنده و شیوه ساخت و اجرای صحیح آنها را براساس توصیه استانداردهای کشورهای اروپایی به تفصیل بیان می کند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectآسفالت حفاظتی ، چیپ سیل ، نگهداری پیش گیرانهen_US
dc.titleبررسی عملکرد و نحوه اجرای صحیح آسفالت حفاظتی چیپسیل-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت ‍‍‍‍پروژه و ساخت

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
497.pdf760.74 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File