Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4526
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorامین صالحی-
dc.contributorامین صالحی-
dc.contributorناهید فهیمی رضایی-
dc.contributorامین پیرستانی-
dc.date.accessioned2023-02-03T18:08:51Z-
dc.date.available2023-02-03T18:08:51Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4526-
dc.description.abstractیکی از مهمترین و اساسی ترین ابزارهای تحقق اهداف پیشرفت در کشور با توجه به عصر فرا اطلاعاتی استفاده ازسیستمای اطلاعات و برنامه ریزی و نیروهای آموزش دیده خلاق و ماهر در سازمان ها و نهاد های دولتی و غیر دولتی می باشد. لذا برنامه های آموزشی مهارتی در جهت تربیت این افراد در دانشگاههای علمی – کاربردی زمانی می توانند بخوبی نقش خود را ایفا کنند، که عملیات طراحی، اجرا، ارزشیابی و اصلاح آنها واقع بینانه، بر اساس علوم و فن آوری روز، با مشارکت مداوم و فعال دست اندرکاران، متناسب با چشم انداز ایران 1404، سازگار با نیازها انجام پذیرد. بر این اساس جستجوی راه های بهبود کارایی و عملکرد کارکنان در مراکز علمی کاربردی، امری ضروری است. تحقیق حاضر یک تحقیق کاربردی توصیفی بوده که در آن برای جمع آوری داده ها از مصاحبه استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل کارکنان مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر می باشدکه با استفاده از جدول مورگان محاسبه شده است که برابر 50 نفر می باشد. برای توصیف و تحلیل دادهها از آزمون t تک جمله ای استفاده شده است. با استفاده از نتایج فرضیات تحقیق و تحلیل آنها میتوان گفت عملکرد کارکنان تحت تاثیر الگوهای رفتاری مدیر قرار می گیرد که سطح معنی داری آنها قابل توجه است. همچنین برای ارایه راهکارهای مطلوب از مدل تحلیلی swot استفاده شده است که نتیجه ی حاصل بیانگر استراتژی بازنگری می باشدen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمرکز علمی کاربردی ، عملکرد ، ارزشیابی ، عملکرد مدیران ، swoten_US
dc.titleبررسی چالش های کارکنان مرکز علمی کاربردی و ارائه راهکارهایی برای بهبود عملکرد آنها-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی ایمنی،بهداشت و محیط زیست

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
134.pdf660.25 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorامین صالحی-
dc.contributorامین صالحی-
dc.contributorناهید فهیمی رضایی-
dc.contributorامین پیرستانی-
dc.date.accessioned2023-02-03T18:08:51Z-
dc.date.available2023-02-03T18:08:51Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4526-
dc.description.abstractیکی از مهمترین و اساسی ترین ابزارهای تحقق اهداف پیشرفت در کشور با توجه به عصر فرا اطلاعاتی استفاده ازسیستمای اطلاعات و برنامه ریزی و نیروهای آموزش دیده خلاق و ماهر در سازمان ها و نهاد های دولتی و غیر دولتی می باشد. لذا برنامه های آموزشی مهارتی در جهت تربیت این افراد در دانشگاههای علمی – کاربردی زمانی می توانند بخوبی نقش خود را ایفا کنند، که عملیات طراحی، اجرا، ارزشیابی و اصلاح آنها واقع بینانه، بر اساس علوم و فن آوری روز، با مشارکت مداوم و فعال دست اندرکاران، متناسب با چشم انداز ایران 1404، سازگار با نیازها انجام پذیرد. بر این اساس جستجوی راه های بهبود کارایی و عملکرد کارکنان در مراکز علمی کاربردی، امری ضروری است. تحقیق حاضر یک تحقیق کاربردی توصیفی بوده که در آن برای جمع آوری داده ها از مصاحبه استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل کارکنان مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر می باشدکه با استفاده از جدول مورگان محاسبه شده است که برابر 50 نفر می باشد. برای توصیف و تحلیل دادهها از آزمون t تک جمله ای استفاده شده است. با استفاده از نتایج فرضیات تحقیق و تحلیل آنها میتوان گفت عملکرد کارکنان تحت تاثیر الگوهای رفتاری مدیر قرار می گیرد که سطح معنی داری آنها قابل توجه است. همچنین برای ارایه راهکارهای مطلوب از مدل تحلیلی swot استفاده شده است که نتیجه ی حاصل بیانگر استراتژی بازنگری می باشدen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمرکز علمی کاربردی ، عملکرد ، ارزشیابی ، عملکرد مدیران ، swoten_US
dc.titleبررسی چالش های کارکنان مرکز علمی کاربردی و ارائه راهکارهایی برای بهبود عملکرد آنها-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی ایمنی،بهداشت و محیط زیست

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
134.pdf660.25 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorامین صالحی-
dc.contributorامین صالحی-
dc.contributorناهید فهیمی رضایی-
dc.contributorامین پیرستانی-
dc.date.accessioned2023-02-03T18:08:51Z-
dc.date.available2023-02-03T18:08:51Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4526-
dc.description.abstractیکی از مهمترین و اساسی ترین ابزارهای تحقق اهداف پیشرفت در کشور با توجه به عصر فرا اطلاعاتی استفاده ازسیستمای اطلاعات و برنامه ریزی و نیروهای آموزش دیده خلاق و ماهر در سازمان ها و نهاد های دولتی و غیر دولتی می باشد. لذا برنامه های آموزشی مهارتی در جهت تربیت این افراد در دانشگاههای علمی – کاربردی زمانی می توانند بخوبی نقش خود را ایفا کنند، که عملیات طراحی، اجرا، ارزشیابی و اصلاح آنها واقع بینانه، بر اساس علوم و فن آوری روز، با مشارکت مداوم و فعال دست اندرکاران، متناسب با چشم انداز ایران 1404، سازگار با نیازها انجام پذیرد. بر این اساس جستجوی راه های بهبود کارایی و عملکرد کارکنان در مراکز علمی کاربردی، امری ضروری است. تحقیق حاضر یک تحقیق کاربردی توصیفی بوده که در آن برای جمع آوری داده ها از مصاحبه استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل کارکنان مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر می باشدکه با استفاده از جدول مورگان محاسبه شده است که برابر 50 نفر می باشد. برای توصیف و تحلیل دادهها از آزمون t تک جمله ای استفاده شده است. با استفاده از نتایج فرضیات تحقیق و تحلیل آنها میتوان گفت عملکرد کارکنان تحت تاثیر الگوهای رفتاری مدیر قرار می گیرد که سطح معنی داری آنها قابل توجه است. همچنین برای ارایه راهکارهای مطلوب از مدل تحلیلی swot استفاده شده است که نتیجه ی حاصل بیانگر استراتژی بازنگری می باشدen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمرکز علمی کاربردی ، عملکرد ، ارزشیابی ، عملکرد مدیران ، swoten_US
dc.titleبررسی چالش های کارکنان مرکز علمی کاربردی و ارائه راهکارهایی برای بهبود عملکرد آنها-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی ایمنی،بهداشت و محیط زیست

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
134.pdf660.25 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File