Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4516
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorاحمد زارعی-
dc.contributorعلیرضا جهانی-
dc.contributorمریم تکلو بیغش-
dc.date.accessioned2023-02-03T16:51:14Z-
dc.date.available2023-02-03T16:51:14Z-
dc.date.issued1397en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4516-
dc.description.abstractپژوهش حاضر با هدف ارزیابی تاثیر استفاده از محتوای الکترونیکی در منزل بر یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان جم انجام شده است. این پژوهش از نظر هدف جزو مطالعات کاربردی از نظر شیوه، جمع آوری داده ها یک مطالعه پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه دانش آموزان پایه چهارم تا شم دب ستان غیردولتی پویندگان شهر ستان جم به تعداد 150 نفر که از این تعداد 108 نفر به عنوان نمونه بر اساس روش نمونه گیری تصادفی ساده با استفاده از جدول گرجسی مورگان انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه های پنج گزینه ای لیکرت بوده است. نتایج حاکی از آن است که تجزیه تحلیل داده ها با استفاده از آزمون ضریب همبستگی، محتوای الکترونیکی مولفه های آن فیلم، اسلاید، متن انیمیشن بر یادگیری دانش آموزان در منزل تاثیر گذار است. در واقع استفاده از محتوای الکترونیکی جذاب در منزل به عنوان بهترین مکمل در ادامه آموزش های معلم در مدرسه سبب افزایش علاقه انگیزهی بیشتر دانش آموزان به مطالعه دروس تعمیق یادگیری آنان می گردد. در شرایطی که تجهیزات امکانات سخت افزاری برای استفاده از محتوای الکترونیکی در بعضی از مدارس کشور به میزان کافی موجود نیستen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمحتوای الکترونیکی ، چندرسانه ای ، مدرسه هوشمند ، آموزش مجازی ، یادگیری تلفیقیen_US
dc.titleارزیابی تاثیر استفاده از محتوای الکترونیکی در منزل بر یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان جم-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
475.pdf521.76 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorاحمد زارعی-
dc.contributorعلیرضا جهانی-
dc.contributorمریم تکلو بیغش-
dc.date.accessioned2023-02-03T16:51:14Z-
dc.date.available2023-02-03T16:51:14Z-
dc.date.issued1397en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4516-
dc.description.abstractپژوهش حاضر با هدف ارزیابی تاثیر استفاده از محتوای الکترونیکی در منزل بر یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان جم انجام شده است. این پژوهش از نظر هدف جزو مطالعات کاربردی از نظر شیوه، جمع آوری داده ها یک مطالعه پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه دانش آموزان پایه چهارم تا شم دب ستان غیردولتی پویندگان شهر ستان جم به تعداد 150 نفر که از این تعداد 108 نفر به عنوان نمونه بر اساس روش نمونه گیری تصادفی ساده با استفاده از جدول گرجسی مورگان انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه های پنج گزینه ای لیکرت بوده است. نتایج حاکی از آن است که تجزیه تحلیل داده ها با استفاده از آزمون ضریب همبستگی، محتوای الکترونیکی مولفه های آن فیلم، اسلاید، متن انیمیشن بر یادگیری دانش آموزان در منزل تاثیر گذار است. در واقع استفاده از محتوای الکترونیکی جذاب در منزل به عنوان بهترین مکمل در ادامه آموزش های معلم در مدرسه سبب افزایش علاقه انگیزهی بیشتر دانش آموزان به مطالعه دروس تعمیق یادگیری آنان می گردد. در شرایطی که تجهیزات امکانات سخت افزاری برای استفاده از محتوای الکترونیکی در بعضی از مدارس کشور به میزان کافی موجود نیستen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمحتوای الکترونیکی ، چندرسانه ای ، مدرسه هوشمند ، آموزش مجازی ، یادگیری تلفیقیen_US
dc.titleارزیابی تاثیر استفاده از محتوای الکترونیکی در منزل بر یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان جم-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
475.pdf521.76 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorاحمد زارعی-
dc.contributorعلیرضا جهانی-
dc.contributorمریم تکلو بیغش-
dc.date.accessioned2023-02-03T16:51:14Z-
dc.date.available2023-02-03T16:51:14Z-
dc.date.issued1397en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4516-
dc.description.abstractپژوهش حاضر با هدف ارزیابی تاثیر استفاده از محتوای الکترونیکی در منزل بر یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان جم انجام شده است. این پژوهش از نظر هدف جزو مطالعات کاربردی از نظر شیوه، جمع آوری داده ها یک مطالعه پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه دانش آموزان پایه چهارم تا شم دب ستان غیردولتی پویندگان شهر ستان جم به تعداد 150 نفر که از این تعداد 108 نفر به عنوان نمونه بر اساس روش نمونه گیری تصادفی ساده با استفاده از جدول گرجسی مورگان انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه های پنج گزینه ای لیکرت بوده است. نتایج حاکی از آن است که تجزیه تحلیل داده ها با استفاده از آزمون ضریب همبستگی، محتوای الکترونیکی مولفه های آن فیلم، اسلاید، متن انیمیشن بر یادگیری دانش آموزان در منزل تاثیر گذار است. در واقع استفاده از محتوای الکترونیکی جذاب در منزل به عنوان بهترین مکمل در ادامه آموزش های معلم در مدرسه سبب افزایش علاقه انگیزهی بیشتر دانش آموزان به مطالعه دروس تعمیق یادگیری آنان می گردد. در شرایطی که تجهیزات امکانات سخت افزاری برای استفاده از محتوای الکترونیکی در بعضی از مدارس کشور به میزان کافی موجود نیستen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمحتوای الکترونیکی ، چندرسانه ای ، مدرسه هوشمند ، آموزش مجازی ، یادگیری تلفیقیen_US
dc.titleارزیابی تاثیر استفاده از محتوای الکترونیکی در منزل بر یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان جم-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
475.pdf521.76 kBAdobe PDF