Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4514
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorامین پیرستانی-
dc.contributorعلیرضا جهانی-
dc.date.accessioned2023-02-03T16:48:10Z-
dc.date.available2023-02-03T16:48:10Z-
dc.date.issued1397en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4514-
dc.description.abstractانقلاب ارتباطات و اطلاعات به سرعت اقتصاد، فرهنگ و سیاست جهان را دستخوش دگرگونی کرده و جهان را عملا به یک دهکده جهانی تبدیل می کند. بررسی آثار پدیده های کاربرد فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی و از جمله اینترنت، در عرصه های مختلف حایز اهمیت است. بر این اساس محقق در این پژوهش تلاش دارد تا به این سوال اصلی که آیا نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT در مدیریت فرهنگی در سازمان گردشگری استان مازندران موثر می باشد یا خیر را بررسی نماید روش تحقیق از لحاظ روش، تحقیقی توصیفی-همبستگی بوده که به صورت پیمایشی اجراء می گردد. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه مدیران وکارشناسان سازمان گردشگری استان مازندران می باشند.نمونه آماری نی تعداد 146 مدیر وکارشناس بوده که بصورت تصادفی ساده انتخاب شدند.در این پژوهش از دو پرسشنامه که پرسشنامه زمینه های توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین پرسشنامه مدیریت فرهنگی نیز استفاده شده است. نتایج نشان داد که: فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT در مدیریت فرهنگی سازمان گردشگری استان مازندران موثر می باشد بنابراین لازم است که مدیران فرهنگی جهت تبادل الکترونیکی داده ها بین مراکز سازمانی، ارایه آموزش های به موقع در راستای افزایش دانش و مهارت و نیز دسترسی به منابع دیجیتال و فضای مجازی و الکترونیکی بکوشندen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectفناوری اطلاعات و ارتباطات ، مدیریت فرهنگی ، سازمان گردشگریen_US
dc.titleتاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT در مدیریت فرهنگی سازمان گردشگری استان مازندران-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
473.pdf492.91 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorامین پیرستانی-
dc.contributorعلیرضا جهانی-
dc.date.accessioned2023-02-03T16:48:10Z-
dc.date.available2023-02-03T16:48:10Z-
dc.date.issued1397en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4514-
dc.description.abstractانقلاب ارتباطات و اطلاعات به سرعت اقتصاد، فرهنگ و سیاست جهان را دستخوش دگرگونی کرده و جهان را عملا به یک دهکده جهانی تبدیل می کند. بررسی آثار پدیده های کاربرد فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی و از جمله اینترنت، در عرصه های مختلف حایز اهمیت است. بر این اساس محقق در این پژوهش تلاش دارد تا به این سوال اصلی که آیا نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT در مدیریت فرهنگی در سازمان گردشگری استان مازندران موثر می باشد یا خیر را بررسی نماید روش تحقیق از لحاظ روش، تحقیقی توصیفی-همبستگی بوده که به صورت پیمایشی اجراء می گردد. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه مدیران وکارشناسان سازمان گردشگری استان مازندران می باشند.نمونه آماری نی تعداد 146 مدیر وکارشناس بوده که بصورت تصادفی ساده انتخاب شدند.در این پژوهش از دو پرسشنامه که پرسشنامه زمینه های توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین پرسشنامه مدیریت فرهنگی نیز استفاده شده است. نتایج نشان داد که: فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT در مدیریت فرهنگی سازمان گردشگری استان مازندران موثر می باشد بنابراین لازم است که مدیران فرهنگی جهت تبادل الکترونیکی داده ها بین مراکز سازمانی، ارایه آموزش های به موقع در راستای افزایش دانش و مهارت و نیز دسترسی به منابع دیجیتال و فضای مجازی و الکترونیکی بکوشندen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectفناوری اطلاعات و ارتباطات ، مدیریت فرهنگی ، سازمان گردشگریen_US
dc.titleتاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT در مدیریت فرهنگی سازمان گردشگری استان مازندران-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
473.pdf492.91 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorامین پیرستانی-
dc.contributorعلیرضا جهانی-
dc.date.accessioned2023-02-03T16:48:10Z-
dc.date.available2023-02-03T16:48:10Z-
dc.date.issued1397en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4514-
dc.description.abstractانقلاب ارتباطات و اطلاعات به سرعت اقتصاد، فرهنگ و سیاست جهان را دستخوش دگرگونی کرده و جهان را عملا به یک دهکده جهانی تبدیل می کند. بررسی آثار پدیده های کاربرد فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی و از جمله اینترنت، در عرصه های مختلف حایز اهمیت است. بر این اساس محقق در این پژوهش تلاش دارد تا به این سوال اصلی که آیا نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT در مدیریت فرهنگی در سازمان گردشگری استان مازندران موثر می باشد یا خیر را بررسی نماید روش تحقیق از لحاظ روش، تحقیقی توصیفی-همبستگی بوده که به صورت پیمایشی اجراء می گردد. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه مدیران وکارشناسان سازمان گردشگری استان مازندران می باشند.نمونه آماری نی تعداد 146 مدیر وکارشناس بوده که بصورت تصادفی ساده انتخاب شدند.در این پژوهش از دو پرسشنامه که پرسشنامه زمینه های توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین پرسشنامه مدیریت فرهنگی نیز استفاده شده است. نتایج نشان داد که: فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT در مدیریت فرهنگی سازمان گردشگری استان مازندران موثر می باشد بنابراین لازم است که مدیران فرهنگی جهت تبادل الکترونیکی داده ها بین مراکز سازمانی، ارایه آموزش های به موقع در راستای افزایش دانش و مهارت و نیز دسترسی به منابع دیجیتال و فضای مجازی و الکترونیکی بکوشندen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectفناوری اطلاعات و ارتباطات ، مدیریت فرهنگی ، سازمان گردشگریen_US
dc.titleتاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT در مدیریت فرهنگی سازمان گردشگری استان مازندران-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
473.pdf492.91 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File