Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4480
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمینا ملکی نژاد-
dc.date.accessioned2023-02-01T08:15:05Z-
dc.date.available2023-02-01T08:15:05Z-
dc.date.issued1398en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4480-
dc.description.abstractاطمینان از زندگی سالم و ارتقا سلامتی برای همه در همه سنین از اهداف مهم برای توسعه پایدار است. برای دستیابی به این هدف یکی از رویکردهای مهم بازاریابی اجتماعی است که می تواند برای تغییررفتار جامعه برای دست کشیدن از رفتارهای ناسالم و روی آوردن به رفتارهای سالم مورد استفاده قرار گیرد که از آن جمله می توان رفتار مصرف سیگار را نام برد. در این تحقیق چگونگی تاثیر نیازهایی که منجر به رفتار سیگار کشیدن در جامعه می شود بر اساس تئوری نیازهای آشکار موری و مصاحبه های صورت گرفته با مصرف کنندگان مورد توجه قرار گرفته است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبازاریابی اجتماعی ، توسعه پایدار ، سلامت اجتماع ، سیگار ، نیازهای آشکار موریen_US
dc.titleاستفاده از بازاریابی اجتماعی برای شناخت انگیزه های مصرف کالایی که به سلامت اجتماع آسیب می رساند-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
445.pdf300.41 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمینا ملکی نژاد-
dc.date.accessioned2023-02-01T08:15:05Z-
dc.date.available2023-02-01T08:15:05Z-
dc.date.issued1398en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4480-
dc.description.abstractاطمینان از زندگی سالم و ارتقا سلامتی برای همه در همه سنین از اهداف مهم برای توسعه پایدار است. برای دستیابی به این هدف یکی از رویکردهای مهم بازاریابی اجتماعی است که می تواند برای تغییررفتار جامعه برای دست کشیدن از رفتارهای ناسالم و روی آوردن به رفتارهای سالم مورد استفاده قرار گیرد که از آن جمله می توان رفتار مصرف سیگار را نام برد. در این تحقیق چگونگی تاثیر نیازهایی که منجر به رفتار سیگار کشیدن در جامعه می شود بر اساس تئوری نیازهای آشکار موری و مصاحبه های صورت گرفته با مصرف کنندگان مورد توجه قرار گرفته است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبازاریابی اجتماعی ، توسعه پایدار ، سلامت اجتماع ، سیگار ، نیازهای آشکار موریen_US
dc.titleاستفاده از بازاریابی اجتماعی برای شناخت انگیزه های مصرف کالایی که به سلامت اجتماع آسیب می رساند-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
445.pdf300.41 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمینا ملکی نژاد-
dc.date.accessioned2023-02-01T08:15:05Z-
dc.date.available2023-02-01T08:15:05Z-
dc.date.issued1398en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4480-
dc.description.abstractاطمینان از زندگی سالم و ارتقا سلامتی برای همه در همه سنین از اهداف مهم برای توسعه پایدار است. برای دستیابی به این هدف یکی از رویکردهای مهم بازاریابی اجتماعی است که می تواند برای تغییررفتار جامعه برای دست کشیدن از رفتارهای ناسالم و روی آوردن به رفتارهای سالم مورد استفاده قرار گیرد که از آن جمله می توان رفتار مصرف سیگار را نام برد. در این تحقیق چگونگی تاثیر نیازهایی که منجر به رفتار سیگار کشیدن در جامعه می شود بر اساس تئوری نیازهای آشکار موری و مصاحبه های صورت گرفته با مصرف کنندگان مورد توجه قرار گرفته است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبازاریابی اجتماعی ، توسعه پایدار ، سلامت اجتماع ، سیگار ، نیازهای آشکار موریen_US
dc.titleاستفاده از بازاریابی اجتماعی برای شناخت انگیزه های مصرف کالایی که به سلامت اجتماع آسیب می رساند-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
445.pdf300.41 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File