Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4475
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorهما آزمایش فرد-
dc.contributorمحمدرحیم اسفیدانی-
dc.date.accessioned2023-02-01T08:04:29Z-
dc.date.available2023-02-01T08:04:29Z-
dc.date.issued1398en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4475-
dc.description.abstractهدف: هدف از این پژوهش آشنایی با رفتار خرید مد در میان مصرف کنندگان ایرانی با توجه به نگرش آن ها به رهبری مد و ابعاد مصرف مد در بازار پوشاک تهران بود. روش: پژوهش حاضر ازنظر هدف کاربردی و ازلحاظ ماهیت توصیفی است.جامعه پژوهش خریداران بازار پوشاک تهران می باشند.حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران400 نفر تعیین شد که با روش نمونه گیری در دسترس انتخاب شدند.برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شد.یافته ها: در این پژوهش از فنون آمار توصیفی و استنباطی و برای آزمون فرضیه ها از تحلیل همبستگی و مدل یابی معادلات ساختاری با استفاده از روش حداقل مربعات جزئی استفاده و داده ها توسط نرم افزار اس.پی. اس. اس. وپی. ال. اس.تجزیه وتحلیل شد. نتیجه گیری:نتایج پژوهش حاکی از آن بود که ذائقه فردی،جستجوی اطلاعات و محصولات جدید بر رفتار خرید مصرف کننده مد تاثیر معناداری دارد همچنین تاثیر رفتار خرید بر رهبری مد مورد تائید قرار گرفت این در حالی است که منفعت طلبی بر رفتار خرید مصرف کننده مد مورد تائید قرار نگرفتen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectجستجوی اطلاعات ، ذائقه فردی ، منفعت طلبی ، رهبری ، محصولات جدید ، رفتار خریدen_US
dc.titleبررسی تاثیر نقش میانجی رفتار خرید مصرف کننده مد بر رهبری مد در صنعت پوشاک(موردمطالعه: بازار پوشاک تهران)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
440.pdf228.96 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorهما آزمایش فرد-
dc.contributorمحمدرحیم اسفیدانی-
dc.date.accessioned2023-02-01T08:04:29Z-
dc.date.available2023-02-01T08:04:29Z-
dc.date.issued1398en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4475-
dc.description.abstractهدف: هدف از این پژوهش آشنایی با رفتار خرید مد در میان مصرف کنندگان ایرانی با توجه به نگرش آن ها به رهبری مد و ابعاد مصرف مد در بازار پوشاک تهران بود. روش: پژوهش حاضر ازنظر هدف کاربردی و ازلحاظ ماهیت توصیفی است.جامعه پژوهش خریداران بازار پوشاک تهران می باشند.حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران400 نفر تعیین شد که با روش نمونه گیری در دسترس انتخاب شدند.برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شد.یافته ها: در این پژوهش از فنون آمار توصیفی و استنباطی و برای آزمون فرضیه ها از تحلیل همبستگی و مدل یابی معادلات ساختاری با استفاده از روش حداقل مربعات جزئی استفاده و داده ها توسط نرم افزار اس.پی. اس. اس. وپی. ال. اس.تجزیه وتحلیل شد. نتیجه گیری:نتایج پژوهش حاکی از آن بود که ذائقه فردی،جستجوی اطلاعات و محصولات جدید بر رفتار خرید مصرف کننده مد تاثیر معناداری دارد همچنین تاثیر رفتار خرید بر رهبری مد مورد تائید قرار گرفت این در حالی است که منفعت طلبی بر رفتار خرید مصرف کننده مد مورد تائید قرار نگرفتen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectجستجوی اطلاعات ، ذائقه فردی ، منفعت طلبی ، رهبری ، محصولات جدید ، رفتار خریدen_US
dc.titleبررسی تاثیر نقش میانجی رفتار خرید مصرف کننده مد بر رهبری مد در صنعت پوشاک(موردمطالعه: بازار پوشاک تهران)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
440.pdf228.96 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorهما آزمایش فرد-
dc.contributorمحمدرحیم اسفیدانی-
dc.date.accessioned2023-02-01T08:04:29Z-
dc.date.available2023-02-01T08:04:29Z-
dc.date.issued1398en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4475-
dc.description.abstractهدف: هدف از این پژوهش آشنایی با رفتار خرید مد در میان مصرف کنندگان ایرانی با توجه به نگرش آن ها به رهبری مد و ابعاد مصرف مد در بازار پوشاک تهران بود. روش: پژوهش حاضر ازنظر هدف کاربردی و ازلحاظ ماهیت توصیفی است.جامعه پژوهش خریداران بازار پوشاک تهران می باشند.حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران400 نفر تعیین شد که با روش نمونه گیری در دسترس انتخاب شدند.برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شد.یافته ها: در این پژوهش از فنون آمار توصیفی و استنباطی و برای آزمون فرضیه ها از تحلیل همبستگی و مدل یابی معادلات ساختاری با استفاده از روش حداقل مربعات جزئی استفاده و داده ها توسط نرم افزار اس.پی. اس. اس. وپی. ال. اس.تجزیه وتحلیل شد. نتیجه گیری:نتایج پژوهش حاکی از آن بود که ذائقه فردی،جستجوی اطلاعات و محصولات جدید بر رفتار خرید مصرف کننده مد تاثیر معناداری دارد همچنین تاثیر رفتار خرید بر رهبری مد مورد تائید قرار گرفت این در حالی است که منفعت طلبی بر رفتار خرید مصرف کننده مد مورد تائید قرار نگرفتen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectجستجوی اطلاعات ، ذائقه فردی ، منفعت طلبی ، رهبری ، محصولات جدید ، رفتار خریدen_US
dc.titleبررسی تاثیر نقش میانجی رفتار خرید مصرف کننده مد بر رهبری مد در صنعت پوشاک(موردمطالعه: بازار پوشاک تهران)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
440.pdf228.96 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File