Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4435
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorآرش قاضی سعیدی-
dc.contributorسجاد عبادی-
dc.date.accessioned2023-01-22T05:18:29Z-
dc.date.available2023-01-22T05:18:29Z-
dc.date.issued1399en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4435-
dc.description.abstractانگیزش یادگیری و پیشرفت دو مقوله بسیار مهم در سیستم آموزشی می باشد که موسسات و سیستم های مختلف سعی در ارتقا و بهبود آن دارند و این مساله در آموزش الکترونیک با توجه به شرایط خاص آن از اهمیتی بیشتر برخوردار است. در همین راستا این تحقیق به بررسی نقش مشاوره تحصیلی بر افزایش انگیزش یادگیری و پیشرفت در دانشجویان در دانشگاه الکترونیک پرداخت. روش این تحقیق نیمه تجربی و آزمونی ها سی نفر از دانشجویان مشغول به تحصیل در موسسه آموزش عالی مهرالبرز بودند که به صورت در دسترس انتلاب و به صورت تصادفی در گروه های آزمایش و کنترل قرار گرفتند. گروه آزمایش ۶ جلسه ۹۰ دقیقه ای تحت برنامه مشاوره تحصیلی تدوین شده قرار گرفت و گروه کنترل مداخله ای دریافت نکرد. هر دو گروه پرسشنامه های تحقیق را پیش و پس از مداخله تکمیل کردند. یافته های حاصل از بررسی اثر بخشی رویکرد مشاوره تحصیلی که از مضمون های ایجاد کننده مشاوره تحصیلی در این زمینه بود نشان داد که این رویکرد به شکل معناداری در افزایش انگیزش یادگیری و پیشرفت دانشجویان در موسسه آموزش عالی مهر البرز اثر گذار است. بر اساس نتایج بدست آمده از مشاوره تحصیلی می توان در کارآمد سازی و بهبود آموزش برای دانشجویان در آموزش های الکترونیک استفاده کرد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectآموزش الکترونیک ، یادگیری ، پیشرفت ، مشاوره تحصیلیen_US
dc.titleبررسی نقش مشاوره تحصیلی بر افزایش انگیزش یادگیری و پیشرفت در دانشجویان در دانشگاه الکترونیک؛ مورد مطالعه موسسه آموزش عالی مهرالبرز-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
407.pdf304.34 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorآرش قاضی سعیدی-
dc.contributorسجاد عبادی-
dc.date.accessioned2023-01-22T05:18:29Z-
dc.date.available2023-01-22T05:18:29Z-
dc.date.issued1399en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4435-
dc.description.abstractانگیزش یادگیری و پیشرفت دو مقوله بسیار مهم در سیستم آموزشی می باشد که موسسات و سیستم های مختلف سعی در ارتقا و بهبود آن دارند و این مساله در آموزش الکترونیک با توجه به شرایط خاص آن از اهمیتی بیشتر برخوردار است. در همین راستا این تحقیق به بررسی نقش مشاوره تحصیلی بر افزایش انگیزش یادگیری و پیشرفت در دانشجویان در دانشگاه الکترونیک پرداخت. روش این تحقیق نیمه تجربی و آزمونی ها سی نفر از دانشجویان مشغول به تحصیل در موسسه آموزش عالی مهرالبرز بودند که به صورت در دسترس انتلاب و به صورت تصادفی در گروه های آزمایش و کنترل قرار گرفتند. گروه آزمایش ۶ جلسه ۹۰ دقیقه ای تحت برنامه مشاوره تحصیلی تدوین شده قرار گرفت و گروه کنترل مداخله ای دریافت نکرد. هر دو گروه پرسشنامه های تحقیق را پیش و پس از مداخله تکمیل کردند. یافته های حاصل از بررسی اثر بخشی رویکرد مشاوره تحصیلی که از مضمون های ایجاد کننده مشاوره تحصیلی در این زمینه بود نشان داد که این رویکرد به شکل معناداری در افزایش انگیزش یادگیری و پیشرفت دانشجویان در موسسه آموزش عالی مهر البرز اثر گذار است. بر اساس نتایج بدست آمده از مشاوره تحصیلی می توان در کارآمد سازی و بهبود آموزش برای دانشجویان در آموزش های الکترونیک استفاده کرد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectآموزش الکترونیک ، یادگیری ، پیشرفت ، مشاوره تحصیلیen_US
dc.titleبررسی نقش مشاوره تحصیلی بر افزایش انگیزش یادگیری و پیشرفت در دانشجویان در دانشگاه الکترونیک؛ مورد مطالعه موسسه آموزش عالی مهرالبرز-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
407.pdf304.34 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorآرش قاضی سعیدی-
dc.contributorسجاد عبادی-
dc.date.accessioned2023-01-22T05:18:29Z-
dc.date.available2023-01-22T05:18:29Z-
dc.date.issued1399en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4435-
dc.description.abstractانگیزش یادگیری و پیشرفت دو مقوله بسیار مهم در سیستم آموزشی می باشد که موسسات و سیستم های مختلف سعی در ارتقا و بهبود آن دارند و این مساله در آموزش الکترونیک با توجه به شرایط خاص آن از اهمیتی بیشتر برخوردار است. در همین راستا این تحقیق به بررسی نقش مشاوره تحصیلی بر افزایش انگیزش یادگیری و پیشرفت در دانشجویان در دانشگاه الکترونیک پرداخت. روش این تحقیق نیمه تجربی و آزمونی ها سی نفر از دانشجویان مشغول به تحصیل در موسسه آموزش عالی مهرالبرز بودند که به صورت در دسترس انتلاب و به صورت تصادفی در گروه های آزمایش و کنترل قرار گرفتند. گروه آزمایش ۶ جلسه ۹۰ دقیقه ای تحت برنامه مشاوره تحصیلی تدوین شده قرار گرفت و گروه کنترل مداخله ای دریافت نکرد. هر دو گروه پرسشنامه های تحقیق را پیش و پس از مداخله تکمیل کردند. یافته های حاصل از بررسی اثر بخشی رویکرد مشاوره تحصیلی که از مضمون های ایجاد کننده مشاوره تحصیلی در این زمینه بود نشان داد که این رویکرد به شکل معناداری در افزایش انگیزش یادگیری و پیشرفت دانشجویان در موسسه آموزش عالی مهر البرز اثر گذار است. بر اساس نتایج بدست آمده از مشاوره تحصیلی می توان در کارآمد سازی و بهبود آموزش برای دانشجویان در آموزش های الکترونیک استفاده کرد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectآموزش الکترونیک ، یادگیری ، پیشرفت ، مشاوره تحصیلیen_US
dc.titleبررسی نقش مشاوره تحصیلی بر افزایش انگیزش یادگیری و پیشرفت در دانشجویان در دانشگاه الکترونیک؛ مورد مطالعه موسسه آموزش عالی مهرالبرز-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
407.pdf304.34 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File