Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4431
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorعلیرضا عبدی کوسالاری-
dc.contributorمجتبی هداوند-
dc.contributorعلی زمان ی بابگهری-
dc.date.accessioned2023-01-22T05:06:51Z-
dc.date.available2023-01-22T05:06:51Z-
dc.date.issued1399en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4431-
dc.description.abstractدر این تحقیق قصد داریم تا تاثیر آموزش های الکترونیکی بر یادگیری (براساس حیطه شناختی بلوم) کارکنان ستاد شرکت ملی گاز ایران را در وضعیت کنونی، مورد بررسی قرار دهیم. جمعیت آماری این پژوهش ۹۵۰ نفر و حجم نمونه با توجه به جدول مورگان به تعداد ۲۷۴ نفر می باشد. متغیر مستقل آموزش های الکترونیکی و متغیر وابسته یادگیری کارکنان می باشد. پرسشنامه محقق ساخته با توجه به فرضیات تحقیق و با ضریب آلفای کرونباخ ۰/۸۶۵ بین جامعه آماری توزیع گردید. پس از جمع آوری پرسشنامه ها، داده های موجود در پرسشنامه تبدیل به فایل داده ها در نرم افزار SPSS شدند، سپس از فنون آماری تعبیه شده در نرم افزار SPSS برای تحلیل داده ها در دو سطح توصیفی و تحلیلی استفاده گردید. در سطح توصیفی از توزیع های آماری و شاخص های مرکزی چون: درصد، میانگین و غیره و در سطح تحلیلی از آزمون کولموگروف اسمیرنوف (KS) برای آزمون نرمال بودن توزیع داده ها و آزمون همبستگی برای آزمون فرضیات تحقق، که نتایج KS مبننی بر نرمال بودن توزیع داده ها را نشان می دهد و آزمون همبستگی تمام هفت فرضیه تحقیق را تایید و نشان می دهد که بین متغیر مستقل و متغیر وابسته همبستگی مثبت و معناداری وجود دارد. بنابراین نتیجه گیری می شود تاثیر آموزش های الکترونیکی بر یادگیری کارکنان ستاد شرکت ملی گاز ایران مفید و مثبت می باشد و در ادامه براساس نتایج، پیشنهاداتی ارائه گردید.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectآموزش الکترونیکی ، یادگیری الکترونیکی ، فناوری اطلاعات و ارتباطات و یادگیریen_US
dc.titleتاثیر آموزش های الکترونیکی بر یادگیری بر اساس حیطه شناختی بلوم (مورد مطالعه کارکنان ستاد شرکت ملی گاز ایران )-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
403.pdf504 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorعلیرضا عبدی کوسالاری-
dc.contributorمجتبی هداوند-
dc.contributorعلی زمان ی بابگهری-
dc.date.accessioned2023-01-22T05:06:51Z-
dc.date.available2023-01-22T05:06:51Z-
dc.date.issued1399en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4431-
dc.description.abstractدر این تحقیق قصد داریم تا تاثیر آموزش های الکترونیکی بر یادگیری (براساس حیطه شناختی بلوم) کارکنان ستاد شرکت ملی گاز ایران را در وضعیت کنونی، مورد بررسی قرار دهیم. جمعیت آماری این پژوهش ۹۵۰ نفر و حجم نمونه با توجه به جدول مورگان به تعداد ۲۷۴ نفر می باشد. متغیر مستقل آموزش های الکترونیکی و متغیر وابسته یادگیری کارکنان می باشد. پرسشنامه محقق ساخته با توجه به فرضیات تحقیق و با ضریب آلفای کرونباخ ۰/۸۶۵ بین جامعه آماری توزیع گردید. پس از جمع آوری پرسشنامه ها، داده های موجود در پرسشنامه تبدیل به فایل داده ها در نرم افزار SPSS شدند، سپس از فنون آماری تعبیه شده در نرم افزار SPSS برای تحلیل داده ها در دو سطح توصیفی و تحلیلی استفاده گردید. در سطح توصیفی از توزیع های آماری و شاخص های مرکزی چون: درصد، میانگین و غیره و در سطح تحلیلی از آزمون کولموگروف اسمیرنوف (KS) برای آزمون نرمال بودن توزیع داده ها و آزمون همبستگی برای آزمون فرضیات تحقق، که نتایج KS مبننی بر نرمال بودن توزیع داده ها را نشان می دهد و آزمون همبستگی تمام هفت فرضیه تحقیق را تایید و نشان می دهد که بین متغیر مستقل و متغیر وابسته همبستگی مثبت و معناداری وجود دارد. بنابراین نتیجه گیری می شود تاثیر آموزش های الکترونیکی بر یادگیری کارکنان ستاد شرکت ملی گاز ایران مفید و مثبت می باشد و در ادامه براساس نتایج، پیشنهاداتی ارائه گردید.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectآموزش الکترونیکی ، یادگیری الکترونیکی ، فناوری اطلاعات و ارتباطات و یادگیریen_US
dc.titleتاثیر آموزش های الکترونیکی بر یادگیری بر اساس حیطه شناختی بلوم (مورد مطالعه کارکنان ستاد شرکت ملی گاز ایران )-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
403.pdf504 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorعلیرضا عبدی کوسالاری-
dc.contributorمجتبی هداوند-
dc.contributorعلی زمان ی بابگهری-
dc.date.accessioned2023-01-22T05:06:51Z-
dc.date.available2023-01-22T05:06:51Z-
dc.date.issued1399en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4431-
dc.description.abstractدر این تحقیق قصد داریم تا تاثیر آموزش های الکترونیکی بر یادگیری (براساس حیطه شناختی بلوم) کارکنان ستاد شرکت ملی گاز ایران را در وضعیت کنونی، مورد بررسی قرار دهیم. جمعیت آماری این پژوهش ۹۵۰ نفر و حجم نمونه با توجه به جدول مورگان به تعداد ۲۷۴ نفر می باشد. متغیر مستقل آموزش های الکترونیکی و متغیر وابسته یادگیری کارکنان می باشد. پرسشنامه محقق ساخته با توجه به فرضیات تحقیق و با ضریب آلفای کرونباخ ۰/۸۶۵ بین جامعه آماری توزیع گردید. پس از جمع آوری پرسشنامه ها، داده های موجود در پرسشنامه تبدیل به فایل داده ها در نرم افزار SPSS شدند، سپس از فنون آماری تعبیه شده در نرم افزار SPSS برای تحلیل داده ها در دو سطح توصیفی و تحلیلی استفاده گردید. در سطح توصیفی از توزیع های آماری و شاخص های مرکزی چون: درصد، میانگین و غیره و در سطح تحلیلی از آزمون کولموگروف اسمیرنوف (KS) برای آزمون نرمال بودن توزیع داده ها و آزمون همبستگی برای آزمون فرضیات تحقق، که نتایج KS مبننی بر نرمال بودن توزیع داده ها را نشان می دهد و آزمون همبستگی تمام هفت فرضیه تحقیق را تایید و نشان می دهد که بین متغیر مستقل و متغیر وابسته همبستگی مثبت و معناداری وجود دارد. بنابراین نتیجه گیری می شود تاثیر آموزش های الکترونیکی بر یادگیری کارکنان ستاد شرکت ملی گاز ایران مفید و مثبت می باشد و در ادامه براساس نتایج، پیشنهاداتی ارائه گردید.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectآموزش الکترونیکی ، یادگیری الکترونیکی ، فناوری اطلاعات و ارتباطات و یادگیریen_US
dc.titleتاثیر آموزش های الکترونیکی بر یادگیری بر اساس حیطه شناختی بلوم (مورد مطالعه کارکنان ستاد شرکت ملی گاز ایران )-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
403.pdf504 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File