Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4387
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorعباس مشهدی علی محمد بزاز تهرانی-
dc.date.accessioned2023-01-09T17:40:56Z-
dc.date.available2023-01-09T17:40:56Z-
dc.date.issued1400en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4387-
dc.description.abstractگوشی های موبایل، امروزه در مرکز زندگی بسیاری از مصرف کنندگان و جزئی از زندگی نوجوانان و جوانان است. وسیله ای است که به نظر می رسد بسیاری از مصرف کنندگان نمی توانند بدون آن کاری انجام دهند. این حضور پر رنگ باعث شده که بیشتر مردم تا جایی که بتوانند نیاز خود به تکنولوژی را از طریق ابزارها و برنامه هایی که روی گوشی نصب می کنند برطرف کنند. مصرف کنندگان همواره گوشی خود را روشن نگه می دارند و تقریبا هر جایی که می روند آن را چک می کنند. برای این مصرف کنندگان گوشی موبایل تنها یک وسیله برای در ارتباط بودن با دوستان و فامیل نیست، بلکه وسیله ای برای توسعه شخصیت است رفتار کاربر به هیچ وجه ساده نیست اما درک این رفتار نیز برای مدیران بسیار حیاتی است. رفتار کاربر عبارت است از رفتار خرید مصرف کنندگان نهایی، یعنی افراد و خانوارهایی که کالا و خدمات را برای اهداف مشخصی خریداری می نمایند‎.‎ رفتار به معنای شناخت فرصت ها و تهدیدهای بیرونی و بهره‎برداری از آنها و همچنین شناخت ضعف ها و قوت های درونی در مقابل رفتار مشتری در جهت تحقق اهداف سازمان می باشد‎ برقراری ارتباط بهتر و موثر با مشتری ناشی از شناخت فرآیند رفتار مشتری، فرآیند تصمیم گیری و عوامل تاثیرگذار در آن و همچنین شناسایی فرصت ها و تهدیدات و مشخص نمودن ضعف ها و قوت های داخلی در مقابل رفتار مشتری است. علاوه بر این گوشی های هوشمند به کاربران اجازه استفاده از شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و غیره را می دهد و این برای بازاریابان فرصتهای زیادی برای ادغام و گسترش راه کارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی با استراتژی های بازاریابی موبایلی را فراهم می کند ]۲[. پیشینه استفاده از گوشی های هوشمند نشان می دهد که بازاریابان می توانند سرویس های گسترده ای را توسعه دهند و تاکتیکهای بازاریابی بیشتری را به کار ببرند. یکی از مسائلی که بازاریابان در حال حاضر تمرکز زیادی روی آن دارند، درک میزان استفاده مشترکان از خدمات تلفن همراه است تحقیقات نشان داده است که اپلیکیشن ها و برنامه های کاربردی که روی موبایل نصب می شوند محبوب تر از وب سایت ها هستند و در حال حاضر بیشتر شرکت ها و بیزینس های دیجیتالی و حتی غیر دیجیتالی متوجه اهمیت این مساله شده اند و سعی می کنند اپلیکیشن های خود را به صورتی طراحی کنند که تا حد ممکن مشتری پسند باشد. اپلیکیشن ها خدمات مفیدتر و در دسترس تری به نسبت وب سایت ها در اختیار مشتریان قرار می دهند. اپلیکیشن ها به مدت طولانی تری روی صفحه موبایل افراد و همینطور در خاطر مخاطبان می مانند و استفاده از آنها آسان تر است. شاید فردی که از یک صفحه وبسایت استفاده می کند در مرور مجدد به خاطر نیاورد که از کدام وب سایت استفاده کرده است اما در مورد اپلیکیشن ها اینطور نیستen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectتکنولوژی ، موبایل ، برنامه های مجازی ، مشتریen_US
dc.titleنگرش کاربران برنامه های کاربردی تلفن همراه (شرکت ارتباطات سیار ایران)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
361.pdf952.89 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorعباس مشهدی علی محمد بزاز تهرانی-
dc.date.accessioned2023-01-09T17:40:56Z-
dc.date.available2023-01-09T17:40:56Z-
dc.date.issued1400en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4387-
dc.description.abstractگوشی های موبایل، امروزه در مرکز زندگی بسیاری از مصرف کنندگان و جزئی از زندگی نوجوانان و جوانان است. وسیله ای است که به نظر می رسد بسیاری از مصرف کنندگان نمی توانند بدون آن کاری انجام دهند. این حضور پر رنگ باعث شده که بیشتر مردم تا جایی که بتوانند نیاز خود به تکنولوژی را از طریق ابزارها و برنامه هایی که روی گوشی نصب می کنند برطرف کنند. مصرف کنندگان همواره گوشی خود را روشن نگه می دارند و تقریبا هر جایی که می روند آن را چک می کنند. برای این مصرف کنندگان گوشی موبایل تنها یک وسیله برای در ارتباط بودن با دوستان و فامیل نیست، بلکه وسیله ای برای توسعه شخصیت است رفتار کاربر به هیچ وجه ساده نیست اما درک این رفتار نیز برای مدیران بسیار حیاتی است. رفتار کاربر عبارت است از رفتار خرید مصرف کنندگان نهایی، یعنی افراد و خانوارهایی که کالا و خدمات را برای اهداف مشخصی خریداری می نمایند‎.‎ رفتار به معنای شناخت فرصت ها و تهدیدهای بیرونی و بهره‎برداری از آنها و همچنین شناخت ضعف ها و قوت های درونی در مقابل رفتار مشتری در جهت تحقق اهداف سازمان می باشد‎ برقراری ارتباط بهتر و موثر با مشتری ناشی از شناخت فرآیند رفتار مشتری، فرآیند تصمیم گیری و عوامل تاثیرگذار در آن و همچنین شناسایی فرصت ها و تهدیدات و مشخص نمودن ضعف ها و قوت های داخلی در مقابل رفتار مشتری است. علاوه بر این گوشی های هوشمند به کاربران اجازه استفاده از شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و غیره را می دهد و این برای بازاریابان فرصتهای زیادی برای ادغام و گسترش راه کارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی با استراتژی های بازاریابی موبایلی را فراهم می کند ]۲[. پیشینه استفاده از گوشی های هوشمند نشان می دهد که بازاریابان می توانند سرویس های گسترده ای را توسعه دهند و تاکتیکهای بازاریابی بیشتری را به کار ببرند. یکی از مسائلی که بازاریابان در حال حاضر تمرکز زیادی روی آن دارند، درک میزان استفاده مشترکان از خدمات تلفن همراه است تحقیقات نشان داده است که اپلیکیشن ها و برنامه های کاربردی که روی موبایل نصب می شوند محبوب تر از وب سایت ها هستند و در حال حاضر بیشتر شرکت ها و بیزینس های دیجیتالی و حتی غیر دیجیتالی متوجه اهمیت این مساله شده اند و سعی می کنند اپلیکیشن های خود را به صورتی طراحی کنند که تا حد ممکن مشتری پسند باشد. اپلیکیشن ها خدمات مفیدتر و در دسترس تری به نسبت وب سایت ها در اختیار مشتریان قرار می دهند. اپلیکیشن ها به مدت طولانی تری روی صفحه موبایل افراد و همینطور در خاطر مخاطبان می مانند و استفاده از آنها آسان تر است. شاید فردی که از یک صفحه وبسایت استفاده می کند در مرور مجدد به خاطر نیاورد که از کدام وب سایت استفاده کرده است اما در مورد اپلیکیشن ها اینطور نیستen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectتکنولوژی ، موبایل ، برنامه های مجازی ، مشتریen_US
dc.titleنگرش کاربران برنامه های کاربردی تلفن همراه (شرکت ارتباطات سیار ایران)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
361.pdf952.89 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorعباس مشهدی علی محمد بزاز تهرانی-
dc.date.accessioned2023-01-09T17:40:56Z-
dc.date.available2023-01-09T17:40:56Z-
dc.date.issued1400en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4387-
dc.description.abstractگوشی های موبایل، امروزه در مرکز زندگی بسیاری از مصرف کنندگان و جزئی از زندگی نوجوانان و جوانان است. وسیله ای است که به نظر می رسد بسیاری از مصرف کنندگان نمی توانند بدون آن کاری انجام دهند. این حضور پر رنگ باعث شده که بیشتر مردم تا جایی که بتوانند نیاز خود به تکنولوژی را از طریق ابزارها و برنامه هایی که روی گوشی نصب می کنند برطرف کنند. مصرف کنندگان همواره گوشی خود را روشن نگه می دارند و تقریبا هر جایی که می روند آن را چک می کنند. برای این مصرف کنندگان گوشی موبایل تنها یک وسیله برای در ارتباط بودن با دوستان و فامیل نیست، بلکه وسیله ای برای توسعه شخصیت است رفتار کاربر به هیچ وجه ساده نیست اما درک این رفتار نیز برای مدیران بسیار حیاتی است. رفتار کاربر عبارت است از رفتار خرید مصرف کنندگان نهایی، یعنی افراد و خانوارهایی که کالا و خدمات را برای اهداف مشخصی خریداری می نمایند‎.‎ رفتار به معنای شناخت فرصت ها و تهدیدهای بیرونی و بهره‎برداری از آنها و همچنین شناخت ضعف ها و قوت های درونی در مقابل رفتار مشتری در جهت تحقق اهداف سازمان می باشد‎ برقراری ارتباط بهتر و موثر با مشتری ناشی از شناخت فرآیند رفتار مشتری، فرآیند تصمیم گیری و عوامل تاثیرگذار در آن و همچنین شناسایی فرصت ها و تهدیدات و مشخص نمودن ضعف ها و قوت های داخلی در مقابل رفتار مشتری است. علاوه بر این گوشی های هوشمند به کاربران اجازه استفاده از شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و غیره را می دهد و این برای بازاریابان فرصتهای زیادی برای ادغام و گسترش راه کارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی با استراتژی های بازاریابی موبایلی را فراهم می کند ]۲[. پیشینه استفاده از گوشی های هوشمند نشان می دهد که بازاریابان می توانند سرویس های گسترده ای را توسعه دهند و تاکتیکهای بازاریابی بیشتری را به کار ببرند. یکی از مسائلی که بازاریابان در حال حاضر تمرکز زیادی روی آن دارند، درک میزان استفاده مشترکان از خدمات تلفن همراه است تحقیقات نشان داده است که اپلیکیشن ها و برنامه های کاربردی که روی موبایل نصب می شوند محبوب تر از وب سایت ها هستند و در حال حاضر بیشتر شرکت ها و بیزینس های دیجیتالی و حتی غیر دیجیتالی متوجه اهمیت این مساله شده اند و سعی می کنند اپلیکیشن های خود را به صورتی طراحی کنند که تا حد ممکن مشتری پسند باشد. اپلیکیشن ها خدمات مفیدتر و در دسترس تری به نسبت وب سایت ها در اختیار مشتریان قرار می دهند. اپلیکیشن ها به مدت طولانی تری روی صفحه موبایل افراد و همینطور در خاطر مخاطبان می مانند و استفاده از آنها آسان تر است. شاید فردی که از یک صفحه وبسایت استفاده می کند در مرور مجدد به خاطر نیاورد که از کدام وب سایت استفاده کرده است اما در مورد اپلیکیشن ها اینطور نیستen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectتکنولوژی ، موبایل ، برنامه های مجازی ، مشتریen_US
dc.titleنگرش کاربران برنامه های کاربردی تلفن همراه (شرکت ارتباطات سیار ایران)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
361.pdf952.89 kBAdobe PDF