Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4373
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحسین نوروزی-
dc.contributorاکرم عبادتی-
dc.date.accessioned2023-01-08T06:02:33Z-
dc.date.available2023-01-08T06:02:33Z-
dc.date.issued1400en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4373-
dc.description.abstractاین پژوهش با هدف بررسی تاثیر تجربه برند بر اصالت برند و عشق به برند (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی آسمان) انجام گرفته است. پژوهش حاضر از نوع پژوهش های کاربردی بوده که به صورت پیمایشی انجام شده است. بنابه ماهیت فرضیه ها این پژوهش از نوع علی است. جامعه آماری این تحقیق، مشتریان شرکت هواپیمایی آسمان در شهر تهران می باشند. حجم نمونه بر اساس جدول کرجسی ومورگان و با توجه به نامحدود بودن جامعه آماری ۳۸۴ نفر تعیین شده است. همچنین در این تحقیق از روش نمونه گیری در دسترس به عنوان روش نمونه گیری استفاده شده است. همچنین در این تحقیق، جمع آوری اطلاعات با استفاده از پرسشنامه استاندارد که در تحقیقات قبلی مورد استفاده قرار گرفته، صورت پذیرفته است. جهت پردازش داده ها از نرم افزار SMART-PLS استفاده شده است. طبق نتایج پژوهش هر سه فرضیه اصلی تحقیق با توجه به مقدار معنی داری آنها که در سطح اطمینان ۹۵ درصد بیشتر از ۱.۹۶ می باشد، معنی دار بوده و تائید شده است. همچنین بر اساس نتایج مقدار معناداری و ضرایب مسیر، تجربه حسی، تجربه عاطفی، تجربه شناختی و تجربه رفتاری بر اصالت برند تاثیر مثبت و معناداری دارند. تجربه عاطفی، تجربه شناختی و تجربه رفتاری بر عشق به برند تاثیر مثبت و معناداری دارند. اما تاثیر تجربه حسی بر عشق به برند مورد تائید قرار نگرفت. زیرا مقدار معناداری آن (۰.۴۲۱) در سطح اطمینان ۹۵ درصد کمتر از ۱.۹۶ می باشد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectتجربه برند ، اصالت برند ، عشق به برند ، شرکت هواپیمایی آسمانen_US
dc.titleبررسی تاثیر تجربه برند بر اصالت برند و عشق به برند (مورد مطالعه: شرکت هواپیمای آسمان)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
346.pdf552.84 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحسین نوروزی-
dc.contributorاکرم عبادتی-
dc.date.accessioned2023-01-08T06:02:33Z-
dc.date.available2023-01-08T06:02:33Z-
dc.date.issued1400en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4373-
dc.description.abstractاین پژوهش با هدف بررسی تاثیر تجربه برند بر اصالت برند و عشق به برند (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی آسمان) انجام گرفته است. پژوهش حاضر از نوع پژوهش های کاربردی بوده که به صورت پیمایشی انجام شده است. بنابه ماهیت فرضیه ها این پژوهش از نوع علی است. جامعه آماری این تحقیق، مشتریان شرکت هواپیمایی آسمان در شهر تهران می باشند. حجم نمونه بر اساس جدول کرجسی ومورگان و با توجه به نامحدود بودن جامعه آماری ۳۸۴ نفر تعیین شده است. همچنین در این تحقیق از روش نمونه گیری در دسترس به عنوان روش نمونه گیری استفاده شده است. همچنین در این تحقیق، جمع آوری اطلاعات با استفاده از پرسشنامه استاندارد که در تحقیقات قبلی مورد استفاده قرار گرفته، صورت پذیرفته است. جهت پردازش داده ها از نرم افزار SMART-PLS استفاده شده است. طبق نتایج پژوهش هر سه فرضیه اصلی تحقیق با توجه به مقدار معنی داری آنها که در سطح اطمینان ۹۵ درصد بیشتر از ۱.۹۶ می باشد، معنی دار بوده و تائید شده است. همچنین بر اساس نتایج مقدار معناداری و ضرایب مسیر، تجربه حسی، تجربه عاطفی، تجربه شناختی و تجربه رفتاری بر اصالت برند تاثیر مثبت و معناداری دارند. تجربه عاطفی، تجربه شناختی و تجربه رفتاری بر عشق به برند تاثیر مثبت و معناداری دارند. اما تاثیر تجربه حسی بر عشق به برند مورد تائید قرار نگرفت. زیرا مقدار معناداری آن (۰.۴۲۱) در سطح اطمینان ۹۵ درصد کمتر از ۱.۹۶ می باشد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectتجربه برند ، اصالت برند ، عشق به برند ، شرکت هواپیمایی آسمانen_US
dc.titleبررسی تاثیر تجربه برند بر اصالت برند و عشق به برند (مورد مطالعه: شرکت هواپیمای آسمان)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
346.pdf552.84 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحسین نوروزی-
dc.contributorاکرم عبادتی-
dc.date.accessioned2023-01-08T06:02:33Z-
dc.date.available2023-01-08T06:02:33Z-
dc.date.issued1400en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4373-
dc.description.abstractاین پژوهش با هدف بررسی تاثیر تجربه برند بر اصالت برند و عشق به برند (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی آسمان) انجام گرفته است. پژوهش حاضر از نوع پژوهش های کاربردی بوده که به صورت پیمایشی انجام شده است. بنابه ماهیت فرضیه ها این پژوهش از نوع علی است. جامعه آماری این تحقیق، مشتریان شرکت هواپیمایی آسمان در شهر تهران می باشند. حجم نمونه بر اساس جدول کرجسی ومورگان و با توجه به نامحدود بودن جامعه آماری ۳۸۴ نفر تعیین شده است. همچنین در این تحقیق از روش نمونه گیری در دسترس به عنوان روش نمونه گیری استفاده شده است. همچنین در این تحقیق، جمع آوری اطلاعات با استفاده از پرسشنامه استاندارد که در تحقیقات قبلی مورد استفاده قرار گرفته، صورت پذیرفته است. جهت پردازش داده ها از نرم افزار SMART-PLS استفاده شده است. طبق نتایج پژوهش هر سه فرضیه اصلی تحقیق با توجه به مقدار معنی داری آنها که در سطح اطمینان ۹۵ درصد بیشتر از ۱.۹۶ می باشد، معنی دار بوده و تائید شده است. همچنین بر اساس نتایج مقدار معناداری و ضرایب مسیر، تجربه حسی، تجربه عاطفی، تجربه شناختی و تجربه رفتاری بر اصالت برند تاثیر مثبت و معناداری دارند. تجربه عاطفی، تجربه شناختی و تجربه رفتاری بر عشق به برند تاثیر مثبت و معناداری دارند. اما تاثیر تجربه حسی بر عشق به برند مورد تائید قرار نگرفت. زیرا مقدار معناداری آن (۰.۴۲۱) در سطح اطمینان ۹۵ درصد کمتر از ۱.۹۶ می باشد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectتجربه برند ، اصالت برند ، عشق به برند ، شرکت هواپیمایی آسمانen_US
dc.titleبررسی تاثیر تجربه برند بر اصالت برند و عشق به برند (مورد مطالعه: شرکت هواپیمای آسمان)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
346.pdf552.84 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File