Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4372
Title: تاثیر فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد نیروی انسانی (مورد مطالعه : بانک رفاه کارگران
Authors: محمدرضا منوچهری;بهاره محمدی زیتونی
subject: فناوری اطلاعات و ارتباطات ، بهبود عملکرد نیروی انسانی ، بانک
Year: 1400
Abstract: مسئله اصلی این پژوهش بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد نیروی انسانی در یک موسسه مالیاعتباری است. پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر بهبود نیروی انسانی کارکنان ستادیبانک رفاه صورت پذیرفته است که در شروع و ابتدای به امر در خصوص مفهوم توسعه منابع انسانی و مفهوم جدید آناطلاعاتی ارائه می گردد. روش تحقیق توصیفی – پیمایشی می باشد. جامعه آماری کارکنان ستادی بانک رفاه می باشدکه با استفاده از جدول مورگان و روش نمونه گیری ساده ، ۳۹۶ نفر بصورت تصادفی انتخاب گردیدند . ابزار گردآوریاطلاعات پرسشنامه می باشد که بر اساس نظریه توانمندسازی روانشناختی اسپیترز و میشرا می باشد. در اینپژوهش متغیر مستقل "فناوری اطلاعات و ارتباطات" و متغیر وابسته "بهبود عملکرد نیروی انسانی" می باشد. تجزیهو تحلیل داده ها در دو سطح آمار توصیفی و استنباطی صورت گرفته است. یافته های پژوهش حاکی از آن است کهفنآوری اطلاعات و ارتباطات به میزان بسیار زیادی بر بهبود عملکرد نیروی انسانی تاثیر دارد. با توجه به رتبه هر سوال،مولفه های متغیر حق انتخاب (۳/۳۳) ، سپس موثر بودن (۳/۲۳)، احساس معناداری (۳/۱۹)، احساسشایستگی (۳/۰۴) و اعتماد (۲/۳۳) حاصل شده اند.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4372
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
345.pdf725.23 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: تاثیر فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد نیروی انسانی (مورد مطالعه : بانک رفاه کارگران
Authors: محمدرضا منوچهری;بهاره محمدی زیتونی
subject: فناوری اطلاعات و ارتباطات ، بهبود عملکرد نیروی انسانی ، بانک
Year: 1400
Abstract: مسئله اصلی این پژوهش بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد نیروی انسانی در یک موسسه مالیاعتباری است. پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر بهبود نیروی انسانی کارکنان ستادیبانک رفاه صورت پذیرفته است که در شروع و ابتدای به امر در خصوص مفهوم توسعه منابع انسانی و مفهوم جدید آناطلاعاتی ارائه می گردد. روش تحقیق توصیفی – پیمایشی می باشد. جامعه آماری کارکنان ستادی بانک رفاه می باشدکه با استفاده از جدول مورگان و روش نمونه گیری ساده ، ۳۹۶ نفر بصورت تصادفی انتخاب گردیدند . ابزار گردآوریاطلاعات پرسشنامه می باشد که بر اساس نظریه توانمندسازی روانشناختی اسپیترز و میشرا می باشد. در اینپژوهش متغیر مستقل "فناوری اطلاعات و ارتباطات" و متغیر وابسته "بهبود عملکرد نیروی انسانی" می باشد. تجزیهو تحلیل داده ها در دو سطح آمار توصیفی و استنباطی صورت گرفته است. یافته های پژوهش حاکی از آن است کهفنآوری اطلاعات و ارتباطات به میزان بسیار زیادی بر بهبود عملکرد نیروی انسانی تاثیر دارد. با توجه به رتبه هر سوال،مولفه های متغیر حق انتخاب (۳/۳۳) ، سپس موثر بودن (۳/۲۳)، احساس معناداری (۳/۱۹)، احساسشایستگی (۳/۰۴) و اعتماد (۲/۳۳) حاصل شده اند.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4372
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
345.pdf725.23 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: تاثیر فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد نیروی انسانی (مورد مطالعه : بانک رفاه کارگران
Authors: محمدرضا منوچهری;بهاره محمدی زیتونی
subject: فناوری اطلاعات و ارتباطات ، بهبود عملکرد نیروی انسانی ، بانک
Year: 1400
Abstract: مسئله اصلی این پژوهش بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد نیروی انسانی در یک موسسه مالیاعتباری است. پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر بهبود نیروی انسانی کارکنان ستادیبانک رفاه صورت پذیرفته است که در شروع و ابتدای به امر در خصوص مفهوم توسعه منابع انسانی و مفهوم جدید آناطلاعاتی ارائه می گردد. روش تحقیق توصیفی – پیمایشی می باشد. جامعه آماری کارکنان ستادی بانک رفاه می باشدکه با استفاده از جدول مورگان و روش نمونه گیری ساده ، ۳۹۶ نفر بصورت تصادفی انتخاب گردیدند . ابزار گردآوریاطلاعات پرسشنامه می باشد که بر اساس نظریه توانمندسازی روانشناختی اسپیترز و میشرا می باشد. در اینپژوهش متغیر مستقل "فناوری اطلاعات و ارتباطات" و متغیر وابسته "بهبود عملکرد نیروی انسانی" می باشد. تجزیهو تحلیل داده ها در دو سطح آمار توصیفی و استنباطی صورت گرفته است. یافته های پژوهش حاکی از آن است کهفنآوری اطلاعات و ارتباطات به میزان بسیار زیادی بر بهبود عملکرد نیروی انسانی تاثیر دارد. با توجه به رتبه هر سوال،مولفه های متغیر حق انتخاب (۳/۳۳) ، سپس موثر بودن (۳/۲۳)، احساس معناداری (۳/۱۹)، احساسشایستگی (۳/۰۴) و اعتماد (۲/۳۳) حاصل شده اند.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4372
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
345.pdf725.23 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File