Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4363
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمهدی حسن پور طهرانی-
dc.date.accessioned2023-01-08T05:42:38Z-
dc.date.available2023-01-08T05:42:38Z-
dc.date.issued1400en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4363-
dc.description.abstractپژوهش حاضر با هدف بررسی اثرات قصد کمک به اطلاعات تجارت اجتماعی بر مزایای ادراک شده با نقش میانجی مشارکت اطلاعات تجارت اجتماعی انجام گردید. مدل مفهومی تحقیق بر مبنای مطالعات نظری ارائه و بر مبنای آن، پرسشنامه طراحی و داده های مورد نظر جمع آوری گردیده است. پایایی پرسشنامه پس از مطالعه ای مقدماتی با استفاده از آلفای کرونباخ، در تمامی موارد بزرگ تر از ۷/۰ بدست آمد. جامعه‎آماری این پژوهش، استفاده کنندگان شبکه های اجتماعی برای صنعت مد و پوشاک هاکوپیان بودند که ۳۸۴ نفر به عنوان نمونه انتخاب و پرسشنامه در بین آنها توزیع شد و نظرات آنها مبنای انجام پژوهش قرار گرفت. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS۲۲ و SmartPLS۳ استفاده شد. جهت بررسی نرمال بودن داده ها از آزمون کلموگروف- اسمیرنف، از آزمون تحلیل عاملی تاییدی جهت تایید روایی سوالات و مشخص سازی عوامل کلیدی هر مولفه و از مدل یابی معادلات ساختاری جهت بررسی برازش مدل تحقیق، با داده های جمع آوری شده استفاده گردیده است. نتایج کلیه فرضیه های مطرح شده در این پژوهش را تایید نمود و تنها فرضیه هشتم یعنی نقش تعدیلگری جنسیت بر تاثیر اطلاعات مربوط به تجارت اجتماعی بر مزایای درک شده تایید نشد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectقصد کمک به اطلاعات اجتماعی ، مزایای ادراک شده ، مشارکت اطلاعات تجارت اجتماعیen_US
dc.titleتاثیر قصد کمک به اطلاعات تجارت اجتماعی بر مزایای ادراک شده با نقش میانجی مشارکت اطلاعات تجارت اجتماعی (مورد مطالعه: صنعت مد و پوشاک)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
293.pdf705.22 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمهدی حسن پور طهرانی-
dc.date.accessioned2023-01-08T05:42:38Z-
dc.date.available2023-01-08T05:42:38Z-
dc.date.issued1400en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4363-
dc.description.abstractپژوهش حاضر با هدف بررسی اثرات قصد کمک به اطلاعات تجارت اجتماعی بر مزایای ادراک شده با نقش میانجی مشارکت اطلاعات تجارت اجتماعی انجام گردید. مدل مفهومی تحقیق بر مبنای مطالعات نظری ارائه و بر مبنای آن، پرسشنامه طراحی و داده های مورد نظر جمع آوری گردیده است. پایایی پرسشنامه پس از مطالعه ای مقدماتی با استفاده از آلفای کرونباخ، در تمامی موارد بزرگ تر از ۷/۰ بدست آمد. جامعه‎آماری این پژوهش، استفاده کنندگان شبکه های اجتماعی برای صنعت مد و پوشاک هاکوپیان بودند که ۳۸۴ نفر به عنوان نمونه انتخاب و پرسشنامه در بین آنها توزیع شد و نظرات آنها مبنای انجام پژوهش قرار گرفت. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS۲۲ و SmartPLS۳ استفاده شد. جهت بررسی نرمال بودن داده ها از آزمون کلموگروف- اسمیرنف، از آزمون تحلیل عاملی تاییدی جهت تایید روایی سوالات و مشخص سازی عوامل کلیدی هر مولفه و از مدل یابی معادلات ساختاری جهت بررسی برازش مدل تحقیق، با داده های جمع آوری شده استفاده گردیده است. نتایج کلیه فرضیه های مطرح شده در این پژوهش را تایید نمود و تنها فرضیه هشتم یعنی نقش تعدیلگری جنسیت بر تاثیر اطلاعات مربوط به تجارت اجتماعی بر مزایای درک شده تایید نشد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectقصد کمک به اطلاعات اجتماعی ، مزایای ادراک شده ، مشارکت اطلاعات تجارت اجتماعیen_US
dc.titleتاثیر قصد کمک به اطلاعات تجارت اجتماعی بر مزایای ادراک شده با نقش میانجی مشارکت اطلاعات تجارت اجتماعی (مورد مطالعه: صنعت مد و پوشاک)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
293.pdf705.22 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمهدی حسن پور طهرانی-
dc.date.accessioned2023-01-08T05:42:38Z-
dc.date.available2023-01-08T05:42:38Z-
dc.date.issued1400en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4363-
dc.description.abstractپژوهش حاضر با هدف بررسی اثرات قصد کمک به اطلاعات تجارت اجتماعی بر مزایای ادراک شده با نقش میانجی مشارکت اطلاعات تجارت اجتماعی انجام گردید. مدل مفهومی تحقیق بر مبنای مطالعات نظری ارائه و بر مبنای آن، پرسشنامه طراحی و داده های مورد نظر جمع آوری گردیده است. پایایی پرسشنامه پس از مطالعه ای مقدماتی با استفاده از آلفای کرونباخ، در تمامی موارد بزرگ تر از ۷/۰ بدست آمد. جامعه‎آماری این پژوهش، استفاده کنندگان شبکه های اجتماعی برای صنعت مد و پوشاک هاکوپیان بودند که ۳۸۴ نفر به عنوان نمونه انتخاب و پرسشنامه در بین آنها توزیع شد و نظرات آنها مبنای انجام پژوهش قرار گرفت. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS۲۲ و SmartPLS۳ استفاده شد. جهت بررسی نرمال بودن داده ها از آزمون کلموگروف- اسمیرنف، از آزمون تحلیل عاملی تاییدی جهت تایید روایی سوالات و مشخص سازی عوامل کلیدی هر مولفه و از مدل یابی معادلات ساختاری جهت بررسی برازش مدل تحقیق، با داده های جمع آوری شده استفاده گردیده است. نتایج کلیه فرضیه های مطرح شده در این پژوهش را تایید نمود و تنها فرضیه هشتم یعنی نقش تعدیلگری جنسیت بر تاثیر اطلاعات مربوط به تجارت اجتماعی بر مزایای درک شده تایید نشد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectقصد کمک به اطلاعات اجتماعی ، مزایای ادراک شده ، مشارکت اطلاعات تجارت اجتماعیen_US
dc.titleتاثیر قصد کمک به اطلاعات تجارت اجتماعی بر مزایای ادراک شده با نقش میانجی مشارکت اطلاعات تجارت اجتماعی (مورد مطالعه: صنعت مد و پوشاک)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
293.pdf705.22 kBAdobe PDF