Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4357
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorسمانه قدمی-
dc.contributorمحسن صالحی-
dc.date.accessioned2023-01-08T05:21:28Z-
dc.date.available2023-01-08T05:21:28Z-
dc.date.issued1400en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4357-
dc.description.abstractسازمان ها مقدار قابل توجهی از منابع را در اجرای هوش تجاری سرمایه گذاری کرده اند. در فضای رقابتی امروز چارچوبهوش کسب و کار به ابزارهای استراتژیک کلیدی تبدیل شده که به طور مستقیم بر موفقیت اجرای هر پروژه تاثیر می گذارد. در اینپژوهش، نقش هوش کسب و کار در برنامه ریزی راهبردی کسب و کار در خدمات انفورماتیک بررسی گردید.روش بررسی: نتایج این پژوهش از طریق مطالعات کتابخانه ای و پرسش نامه و همچنین ابزار نرم افزار آماری PLS به دست آمدهاست. مشارکت کنندگان جامعه آماری ۱۴۸ نفر شامل تعداد روسا ۱۱۳ نفر، ۲۷ نفر مدیر و ۷ معاون و ۱ مدیر عامل در شرکت خدماتانفورماتیک می باشند.یافته ها: نتایج حاصل از این پژوهش نشان می دهد داده کاوی ۶۶ درصد، متن کاوی ۶۲ درصد، گزارشات ساده ۵۷ درصد،داشبوردهای هوش کسب و کار ۴۵ درصد و گزارشات تحلیلی ۴۱ درصد بر برنامه ریزی راهبردی تاثیر مثبت می گذارند.نتیجه گیری: با به کار گیری هوش کسب و کار در سازمان می توان برنامه ریزی راهبردی را بهبود بخشیده و با تمرکز بر اجزایهوش کسب و کار، سازمان در جهت نیل به اهداف استراتژیک خود قدم بر می دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectBig Data - Business Intelligence - Business planning –Strategyen_US
dc.titleبررسی نقش هوش کسبوکار در برنامه ریزی راهبردی کسب وکار (مورد مطالعه: شرکت خدمات انفورماتیک)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
268.pdf806.25 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorسمانه قدمی-
dc.contributorمحسن صالحی-
dc.date.accessioned2023-01-08T05:21:28Z-
dc.date.available2023-01-08T05:21:28Z-
dc.date.issued1400en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4357-
dc.description.abstractسازمان ها مقدار قابل توجهی از منابع را در اجرای هوش تجاری سرمایه گذاری کرده اند. در فضای رقابتی امروز چارچوبهوش کسب و کار به ابزارهای استراتژیک کلیدی تبدیل شده که به طور مستقیم بر موفقیت اجرای هر پروژه تاثیر می گذارد. در اینپژوهش، نقش هوش کسب و کار در برنامه ریزی راهبردی کسب و کار در خدمات انفورماتیک بررسی گردید.روش بررسی: نتایج این پژوهش از طریق مطالعات کتابخانه ای و پرسش نامه و همچنین ابزار نرم افزار آماری PLS به دست آمدهاست. مشارکت کنندگان جامعه آماری ۱۴۸ نفر شامل تعداد روسا ۱۱۳ نفر، ۲۷ نفر مدیر و ۷ معاون و ۱ مدیر عامل در شرکت خدماتانفورماتیک می باشند.یافته ها: نتایج حاصل از این پژوهش نشان می دهد داده کاوی ۶۶ درصد، متن کاوی ۶۲ درصد، گزارشات ساده ۵۷ درصد،داشبوردهای هوش کسب و کار ۴۵ درصد و گزارشات تحلیلی ۴۱ درصد بر برنامه ریزی راهبردی تاثیر مثبت می گذارند.نتیجه گیری: با به کار گیری هوش کسب و کار در سازمان می توان برنامه ریزی راهبردی را بهبود بخشیده و با تمرکز بر اجزایهوش کسب و کار، سازمان در جهت نیل به اهداف استراتژیک خود قدم بر می دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectBig Data - Business Intelligence - Business planning –Strategyen_US
dc.titleبررسی نقش هوش کسبوکار در برنامه ریزی راهبردی کسب وکار (مورد مطالعه: شرکت خدمات انفورماتیک)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
268.pdf806.25 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorسمانه قدمی-
dc.contributorمحسن صالحی-
dc.date.accessioned2023-01-08T05:21:28Z-
dc.date.available2023-01-08T05:21:28Z-
dc.date.issued1400en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4357-
dc.description.abstractسازمان ها مقدار قابل توجهی از منابع را در اجرای هوش تجاری سرمایه گذاری کرده اند. در فضای رقابتی امروز چارچوبهوش کسب و کار به ابزارهای استراتژیک کلیدی تبدیل شده که به طور مستقیم بر موفقیت اجرای هر پروژه تاثیر می گذارد. در اینپژوهش، نقش هوش کسب و کار در برنامه ریزی راهبردی کسب و کار در خدمات انفورماتیک بررسی گردید.روش بررسی: نتایج این پژوهش از طریق مطالعات کتابخانه ای و پرسش نامه و همچنین ابزار نرم افزار آماری PLS به دست آمدهاست. مشارکت کنندگان جامعه آماری ۱۴۸ نفر شامل تعداد روسا ۱۱۳ نفر، ۲۷ نفر مدیر و ۷ معاون و ۱ مدیر عامل در شرکت خدماتانفورماتیک می باشند.یافته ها: نتایج حاصل از این پژوهش نشان می دهد داده کاوی ۶۶ درصد، متن کاوی ۶۲ درصد، گزارشات ساده ۵۷ درصد،داشبوردهای هوش کسب و کار ۴۵ درصد و گزارشات تحلیلی ۴۱ درصد بر برنامه ریزی راهبردی تاثیر مثبت می گذارند.نتیجه گیری: با به کار گیری هوش کسب و کار در سازمان می توان برنامه ریزی راهبردی را بهبود بخشیده و با تمرکز بر اجزایهوش کسب و کار، سازمان در جهت نیل به اهداف استراتژیک خود قدم بر می دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectBig Data - Business Intelligence - Business planning –Strategyen_US
dc.titleبررسی نقش هوش کسبوکار در برنامه ریزی راهبردی کسب وکار (مورد مطالعه: شرکت خدمات انفورماتیک)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
268.pdf806.25 kBAdobe PDF