Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4337
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحمید اردوخانی-
dc.contributorحمیدرضا درزی-
dc.contributorحامد حیدری-
dc.date.accessioned2023-01-05T06:40:10Z-
dc.date.available2023-01-05T06:40:10Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4337-
dc.description.abstractامروزه با وجود در دسترس بودن اینترنت، کسب و کارهای مبتنی بر وب از اهمیت بالایی برخوردار میباشد و استفاده بیشتر از خدمات آنلاین، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. لذا این پژوهش بررسی عوامل موثر بر قصد رزرو آنلاین هتل از وبسایت علی بابا را هدف گرفته است. به این منظور، با مطالعه پیشینه ی پژوهشهای انجام شده، عوامل موثر بر قصد رزرو آنلاین هتل از وبسایت علی بابا استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کاربران وبسایت علی بابا تشکیل دادهاند که تعداد ۱۵۸ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی با استفاده از نرم افزار اسمارت پیالاس انجام گرفته است. تحلیل یافته ها نشان می دهد که دو عامل قابلیت استفاده از وبسایت، امنیت و حریم خصوصی وبسایت، بر اعتماد الکترونیک و قصد رزرو آنلاین هتل از وبسایت موثر است. نتایج این پژوهش، بینش مفیدی برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و هتلداران فراهم میکند تا با بهبود این عوامل، قصد رزرو آنلاین هتل را افزایش دهند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectکیفیت وبسایت ، قصد رزرو آنلاین هتل از وبسایت علی بابا ، مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزییen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر قصد رزرو آنلاین هتل از پلتفرمهای ارائه دهنده خدمات آنلاین مسافرتی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
661.pdf516.65 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحمید اردوخانی-
dc.contributorحمیدرضا درزی-
dc.contributorحامد حیدری-
dc.date.accessioned2023-01-05T06:40:10Z-
dc.date.available2023-01-05T06:40:10Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4337-
dc.description.abstractامروزه با وجود در دسترس بودن اینترنت، کسب و کارهای مبتنی بر وب از اهمیت بالایی برخوردار میباشد و استفاده بیشتر از خدمات آنلاین، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. لذا این پژوهش بررسی عوامل موثر بر قصد رزرو آنلاین هتل از وبسایت علی بابا را هدف گرفته است. به این منظور، با مطالعه پیشینه ی پژوهشهای انجام شده، عوامل موثر بر قصد رزرو آنلاین هتل از وبسایت علی بابا استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کاربران وبسایت علی بابا تشکیل دادهاند که تعداد ۱۵۸ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی با استفاده از نرم افزار اسمارت پیالاس انجام گرفته است. تحلیل یافته ها نشان می دهد که دو عامل قابلیت استفاده از وبسایت، امنیت و حریم خصوصی وبسایت، بر اعتماد الکترونیک و قصد رزرو آنلاین هتل از وبسایت موثر است. نتایج این پژوهش، بینش مفیدی برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و هتلداران فراهم میکند تا با بهبود این عوامل، قصد رزرو آنلاین هتل را افزایش دهند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectکیفیت وبسایت ، قصد رزرو آنلاین هتل از وبسایت علی بابا ، مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزییen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر قصد رزرو آنلاین هتل از پلتفرمهای ارائه دهنده خدمات آنلاین مسافرتی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
661.pdf516.65 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحمید اردوخانی-
dc.contributorحمیدرضا درزی-
dc.contributorحامد حیدری-
dc.date.accessioned2023-01-05T06:40:10Z-
dc.date.available2023-01-05T06:40:10Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4337-
dc.description.abstractامروزه با وجود در دسترس بودن اینترنت، کسب و کارهای مبتنی بر وب از اهمیت بالایی برخوردار میباشد و استفاده بیشتر از خدمات آنلاین، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. لذا این پژوهش بررسی عوامل موثر بر قصد رزرو آنلاین هتل از وبسایت علی بابا را هدف گرفته است. به این منظور، با مطالعه پیشینه ی پژوهشهای انجام شده، عوامل موثر بر قصد رزرو آنلاین هتل از وبسایت علی بابا استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کاربران وبسایت علی بابا تشکیل دادهاند که تعداد ۱۵۸ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی با استفاده از نرم افزار اسمارت پیالاس انجام گرفته است. تحلیل یافته ها نشان می دهد که دو عامل قابلیت استفاده از وبسایت، امنیت و حریم خصوصی وبسایت، بر اعتماد الکترونیک و قصد رزرو آنلاین هتل از وبسایت موثر است. نتایج این پژوهش، بینش مفیدی برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و هتلداران فراهم میکند تا با بهبود این عوامل، قصد رزرو آنلاین هتل را افزایش دهند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectکیفیت وبسایت ، قصد رزرو آنلاین هتل از وبسایت علی بابا ، مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزییen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر قصد رزرو آنلاین هتل از پلتفرمهای ارائه دهنده خدمات آنلاین مسافرتی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
661.pdf516.65 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File