Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4336
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorجواد فتوحی-
dc.contributorامیر سیدعسگری-
dc.contributorحامد حیدری-
dc.date.accessioned2023-01-05T06:38:08Z-
dc.date.available2023-01-05T06:38:08Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4336-
dc.description.abstractاین پژوهش بررسی عوامل موثر بر قصد رفتاری کاربران در استفاده از وب سایتهای اجاره اقامتگاه هدف گرفته است. به این منظور، با مطالعه پیشینه ی پژوهشهای انجام شده، عوامل موثر بر قصد رفتاری کاربران در استفاده از وب سایتهای اجاره اقامتگاه استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را خانواده های ایرانی تشکیل دادهاند که تعداد ۱۲۲ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی۱ با استفاده از نرم افزار اسمارت پیالاس۲ انجام گرفته است. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان میدهد که عملکرد مورد انتظار و شرایط تسهیل کننده بر نگرش، تلاش مورد انتظار بر عملکرد مورد انتظار، نگرش بر انگیزه رفتاری، انگیزه لذت بر تلاش مورد انتظار و اعتماد بر انگیزه رفتاری به طور مستقیم بر قصد رفتاری کاربران در استفاده از وبسایتهای اجاره اقامتگاه تاثیر میگذارد. نتایج این پژوهش، بینش مفیدی برای بنیان گذاران وبسایتهای اجاره اقامتگاه فراهم میکند تا با درک این عوامل، بتوانند از عوامل موثر بر قصد رفتاری کاربران در استفاده از وبسایتهای اجاره اقامتگاه خانواده ها استفاده نمایند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectعملکرد مورد انتظار ، شرایط تسهیل کننده ، نگرش ، تلاش مورد انتظار ، مدلسازی معادلات ساختاری و حداقل مربعات جزیی.en_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر قصد رفتاری کاربران در استفاده از پلتفرمهای اجاره اقامتگاه-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
660.pdf1.55 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorجواد فتوحی-
dc.contributorامیر سیدعسگری-
dc.contributorحامد حیدری-
dc.date.accessioned2023-01-05T06:38:08Z-
dc.date.available2023-01-05T06:38:08Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4336-
dc.description.abstractاین پژوهش بررسی عوامل موثر بر قصد رفتاری کاربران در استفاده از وب سایتهای اجاره اقامتگاه هدف گرفته است. به این منظور، با مطالعه پیشینه ی پژوهشهای انجام شده، عوامل موثر بر قصد رفتاری کاربران در استفاده از وب سایتهای اجاره اقامتگاه استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را خانواده های ایرانی تشکیل دادهاند که تعداد ۱۲۲ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی۱ با استفاده از نرم افزار اسمارت پیالاس۲ انجام گرفته است. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان میدهد که عملکرد مورد انتظار و شرایط تسهیل کننده بر نگرش، تلاش مورد انتظار بر عملکرد مورد انتظار، نگرش بر انگیزه رفتاری، انگیزه لذت بر تلاش مورد انتظار و اعتماد بر انگیزه رفتاری به طور مستقیم بر قصد رفتاری کاربران در استفاده از وبسایتهای اجاره اقامتگاه تاثیر میگذارد. نتایج این پژوهش، بینش مفیدی برای بنیان گذاران وبسایتهای اجاره اقامتگاه فراهم میکند تا با درک این عوامل، بتوانند از عوامل موثر بر قصد رفتاری کاربران در استفاده از وبسایتهای اجاره اقامتگاه خانواده ها استفاده نمایند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectعملکرد مورد انتظار ، شرایط تسهیل کننده ، نگرش ، تلاش مورد انتظار ، مدلسازی معادلات ساختاری و حداقل مربعات جزیی.en_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر قصد رفتاری کاربران در استفاده از پلتفرمهای اجاره اقامتگاه-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
660.pdf1.55 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorجواد فتوحی-
dc.contributorامیر سیدعسگری-
dc.contributorحامد حیدری-
dc.date.accessioned2023-01-05T06:38:08Z-
dc.date.available2023-01-05T06:38:08Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4336-
dc.description.abstractاین پژوهش بررسی عوامل موثر بر قصد رفتاری کاربران در استفاده از وب سایتهای اجاره اقامتگاه هدف گرفته است. به این منظور، با مطالعه پیشینه ی پژوهشهای انجام شده، عوامل موثر بر قصد رفتاری کاربران در استفاده از وب سایتهای اجاره اقامتگاه استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را خانواده های ایرانی تشکیل دادهاند که تعداد ۱۲۲ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی۱ با استفاده از نرم افزار اسمارت پیالاس۲ انجام گرفته است. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان میدهد که عملکرد مورد انتظار و شرایط تسهیل کننده بر نگرش، تلاش مورد انتظار بر عملکرد مورد انتظار، نگرش بر انگیزه رفتاری، انگیزه لذت بر تلاش مورد انتظار و اعتماد بر انگیزه رفتاری به طور مستقیم بر قصد رفتاری کاربران در استفاده از وبسایتهای اجاره اقامتگاه تاثیر میگذارد. نتایج این پژوهش، بینش مفیدی برای بنیان گذاران وبسایتهای اجاره اقامتگاه فراهم میکند تا با درک این عوامل، بتوانند از عوامل موثر بر قصد رفتاری کاربران در استفاده از وبسایتهای اجاره اقامتگاه خانواده ها استفاده نمایند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectعملکرد مورد انتظار ، شرایط تسهیل کننده ، نگرش ، تلاش مورد انتظار ، مدلسازی معادلات ساختاری و حداقل مربعات جزیی.en_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر قصد رفتاری کاربران در استفاده از پلتفرمهای اجاره اقامتگاه-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
660.pdf1.55 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File