جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4332
عنوان: بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده از وسایل هوشمند پوشیدنی ورزشی
پدیدآورنده: مریم قدس;معصومه ابوالقاسمی;حامد حیدری
کلید واژه ها: خوش بینی ، نوآوری ، سهولت استفاده درک شده ، سودمندی درک شده ، قصد استفاده از وسایل هوشمند پوشیدنی ورزشی ، مدلسازی معادلات ساختاری - حداقل مربعات جزیی
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: وسایل هوشمند پوشیدنی ورزشی ، از محبوبیت بالایی برخوردار است و به بهبود عملکرد فیزیکی انسانها و توسعه یک زندگی سالم تر و بهتر کمک می کند. با توجه به محبوبیت وسایل هوشمند پوشیدنی ورزشی ، درک عوامل موثر در قصد استفاده از این وسایل هوشمند ورزشی بسیار حائز اهمیت است . در این پژوهش از مدل آمادگی و پذیرش فناوری ۱ جهت بررسی قصد مصرف کنندگان برای استفاده از وسایل هوشمند پوشیدنی ورزشی استفاده می شود. این پژوهش بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده از وسایل هوشمند پوشیدنی ورزشی را هدف گرفته است . به این منظور، با مطالعه پیشینه ی پژوهش های انجام شده، عوامل موثر بر قصد استفاده از وسایل هوشمند پوشیدنی ورزشی استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است . جامعه آماری پژوهش را استفاده کنندگان از وسایل هوشمند پوشیدنی ورزشی در ایران تشکیل داده اند که تعداد ۲۱۱ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است . تجزیه و تحلیل دادهها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری - حداقل مربعات جزیی ۲ با استفاده از نرم افزار اسمارت پی الاس۳ انجام گرفته است . نتایج تجزیه و تحلیل دادهها نشان می دهد که خوشبینی بر سودمندی درک شده، خوش بینی و نوآوری بر سهولت استفاده درک شده، سهولت استفاده درک شده بر سودمندی درک شده و همچنین سهولت استفاده درک شده و سودمندی درک شده بر قصد استفاده از وسایل هوشمند پوشیدنی ورزشی تاثیر می گذارد. نتایج این پژوهش ، بینش مفیدی برای تولیدکنندگان و توسعه دهندگان در صنعت پوشیدنی های هوشمند ورزشی کشور فراهم می کند تا درک بهتری از قصد رفتاری مصرفکنندگان در استفاده از وسایل هوشمند پوشیدنی ورزشی بدست آورند تا جهت طراحی بهتر و تبلیغ محصولات خود و همچنین برآورده کردن بهتر نیازهای کاربران مورد استفاده قرار گیرد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4332
مجموعه(های):مهندسی فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
656.pdf747.29 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده از وسایل هوشمند پوشیدنی ورزشی
پدیدآورنده: مریم قدس;معصومه ابوالقاسمی;حامد حیدری
کلید واژه ها: خوش بینی ، نوآوری ، سهولت استفاده درک شده ، سودمندی درک شده ، قصد استفاده از وسایل هوشمند پوشیدنی ورزشی ، مدلسازی معادلات ساختاری - حداقل مربعات جزیی
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: وسایل هوشمند پوشیدنی ورزشی ، از محبوبیت بالایی برخوردار است و به بهبود عملکرد فیزیکی انسانها و توسعه یک زندگی سالم تر و بهتر کمک می کند. با توجه به محبوبیت وسایل هوشمند پوشیدنی ورزشی ، درک عوامل موثر در قصد استفاده از این وسایل هوشمند ورزشی بسیار حائز اهمیت است . در این پژوهش از مدل آمادگی و پذیرش فناوری ۱ جهت بررسی قصد مصرف کنندگان برای استفاده از وسایل هوشمند پوشیدنی ورزشی استفاده می شود. این پژوهش بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده از وسایل هوشمند پوشیدنی ورزشی را هدف گرفته است . به این منظور، با مطالعه پیشینه ی پژوهش های انجام شده، عوامل موثر بر قصد استفاده از وسایل هوشمند پوشیدنی ورزشی استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است . جامعه آماری پژوهش را استفاده کنندگان از وسایل هوشمند پوشیدنی ورزشی در ایران تشکیل داده اند که تعداد ۲۱۱ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است . تجزیه و تحلیل دادهها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری - حداقل مربعات جزیی ۲ با استفاده از نرم افزار اسمارت پی الاس۳ انجام گرفته است . نتایج تجزیه و تحلیل دادهها نشان می دهد که خوشبینی بر سودمندی درک شده، خوش بینی و نوآوری بر سهولت استفاده درک شده، سهولت استفاده درک شده بر سودمندی درک شده و همچنین سهولت استفاده درک شده و سودمندی درک شده بر قصد استفاده از وسایل هوشمند پوشیدنی ورزشی تاثیر می گذارد. نتایج این پژوهش ، بینش مفیدی برای تولیدکنندگان و توسعه دهندگان در صنعت پوشیدنی های هوشمند ورزشی کشور فراهم می کند تا درک بهتری از قصد رفتاری مصرفکنندگان در استفاده از وسایل هوشمند پوشیدنی ورزشی بدست آورند تا جهت طراحی بهتر و تبلیغ محصولات خود و همچنین برآورده کردن بهتر نیازهای کاربران مورد استفاده قرار گیرد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4332
مجموعه(های):مهندسی فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
656.pdf747.29 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده از وسایل هوشمند پوشیدنی ورزشی
پدیدآورنده: مریم قدس;معصومه ابوالقاسمی;حامد حیدری
کلید واژه ها: خوش بینی ، نوآوری ، سهولت استفاده درک شده ، سودمندی درک شده ، قصد استفاده از وسایل هوشمند پوشیدنی ورزشی ، مدلسازی معادلات ساختاری - حداقل مربعات جزیی
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: وسایل هوشمند پوشیدنی ورزشی ، از محبوبیت بالایی برخوردار است و به بهبود عملکرد فیزیکی انسانها و توسعه یک زندگی سالم تر و بهتر کمک می کند. با توجه به محبوبیت وسایل هوشمند پوشیدنی ورزشی ، درک عوامل موثر در قصد استفاده از این وسایل هوشمند ورزشی بسیار حائز اهمیت است . در این پژوهش از مدل آمادگی و پذیرش فناوری ۱ جهت بررسی قصد مصرف کنندگان برای استفاده از وسایل هوشمند پوشیدنی ورزشی استفاده می شود. این پژوهش بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده از وسایل هوشمند پوشیدنی ورزشی را هدف گرفته است . به این منظور، با مطالعه پیشینه ی پژوهش های انجام شده، عوامل موثر بر قصد استفاده از وسایل هوشمند پوشیدنی ورزشی استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است . جامعه آماری پژوهش را استفاده کنندگان از وسایل هوشمند پوشیدنی ورزشی در ایران تشکیل داده اند که تعداد ۲۱۱ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است . تجزیه و تحلیل دادهها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری - حداقل مربعات جزیی ۲ با استفاده از نرم افزار اسمارت پی الاس۳ انجام گرفته است . نتایج تجزیه و تحلیل دادهها نشان می دهد که خوشبینی بر سودمندی درک شده، خوش بینی و نوآوری بر سهولت استفاده درک شده، سهولت استفاده درک شده بر سودمندی درک شده و همچنین سهولت استفاده درک شده و سودمندی درک شده بر قصد استفاده از وسایل هوشمند پوشیدنی ورزشی تاثیر می گذارد. نتایج این پژوهش ، بینش مفیدی برای تولیدکنندگان و توسعه دهندگان در صنعت پوشیدنی های هوشمند ورزشی کشور فراهم می کند تا درک بهتری از قصد رفتاری مصرفکنندگان در استفاده از وسایل هوشمند پوشیدنی ورزشی بدست آورند تا جهت طراحی بهتر و تبلیغ محصولات خود و همچنین برآورده کردن بهتر نیازهای کاربران مورد استفاده قرار گیرد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4332
مجموعه(های):مهندسی فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
656.pdf747.29 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل