Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4325
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحمیده نجف زاده شهری-
dc.contributorحمیدرضا معصومی-
dc.contributorآرین مدیری سال انتشار-
dc.date.accessioned2023-01-04T17:05:27Z-
dc.date.available2023-01-04T17:05:27Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4325-
dc.description.abstractهدف: هدف از انجام این پژوهش بررسی تاثیر خرید و فروش اینترنتی بر کارایی شرکت با نقش میانجی کیفیت خدمات است.روش: روش تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی - پیمایشی از نوع مقطعی می باشد . جامعه آماری این پژوهش کلیه کارکنان شرکت بازرگانی دولتی ایران بر اساس استعلام اداره منابع انسانی شرکت ۶۰۰ نفر در نظر گرفته شده است . حجم نمونه آماری پژوهش حاضر بر اساس فرمول کوکران برای جامعه محمدود ۲۳۴ نفر برآورد خواهد شد . روش نمونه گیری بصورت تصادفی ساده می باشد . ابزار گردآوری داده های پژوهش از طریق پرسشنامه استاندارد خرید و فروش اینترنتی برجیان (۱۳۹۲) پرسشنامه استاندارد کارایی دانش فرد و محجوب (۱۳۸۸) و پرسشنامه استاندارد پاراسورامان و همکاران (۱۹۹۸) استفاده شد. روایی پرسشنامه بصورت محتوایی توسط اساتید راهنما ، مشاور و خبرگان جامعه آماری تائید شد. همچنین پایایی پرسشنامه از طریق ضریب آلفای کرونباخ بالاتر از ۰/۷ براورد شد. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار Spss و lisrel انجام شد.یافته ها: نتایج این پژوهش حاکی از آن است که بر اساس نتایج مقدار آماره T بدست آمده که بزرگتر از ۱/۹۶ است و ضریب مسیر بدست آمده که همواره مقداری مثبت و به صورت مستقیم می باشد، تمامی فرضیه های فرعی و اصلی این تحقیق تائید شد. به عبارتی دیگر نتایج فرضیه های فرعی این پژوهش نشان می دهد که خرید و فروش اینترنتی و کیفیت خدمات بر کارایی شرکت بازرگانی دولتی ایران در سطح اطمینان ۹۵ درصد تاثیر دارد. همچنین خرید و فروش اینترنتی بر کیفیت خدمات شرکت بازرگانی دولتی ایران تاثیر گذار می باشد. نتایج فرضیه اصلی پژوهش نشان می دهدکه خرید و فروش اینترنتی بر کارایی شرکت بازرگانی دولتی ایران با نقش میانجی کیفیت خدمات در سطح ۰/۰۵ تاثیر مثبت و معنی داری می باشد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectخرید و فروش اینترنتی ، کارایی ، کیفیت خدمات ، شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایرانen_US
dc.titleبررسی تاثیر خرید و فروش اینترنتی بر کارایی شرکت با نقش میانجی کیفیت خدمات (مورد مطالعاتی: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
649.pdf698.57 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحمیده نجف زاده شهری-
dc.contributorحمیدرضا معصومی-
dc.contributorآرین مدیری سال انتشار-
dc.date.accessioned2023-01-04T17:05:27Z-
dc.date.available2023-01-04T17:05:27Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4325-
dc.description.abstractهدف: هدف از انجام این پژوهش بررسی تاثیر خرید و فروش اینترنتی بر کارایی شرکت با نقش میانجی کیفیت خدمات است.روش: روش تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی - پیمایشی از نوع مقطعی می باشد . جامعه آماری این پژوهش کلیه کارکنان شرکت بازرگانی دولتی ایران بر اساس استعلام اداره منابع انسانی شرکت ۶۰۰ نفر در نظر گرفته شده است . حجم نمونه آماری پژوهش حاضر بر اساس فرمول کوکران برای جامعه محمدود ۲۳۴ نفر برآورد خواهد شد . روش نمونه گیری بصورت تصادفی ساده می باشد . ابزار گردآوری داده های پژوهش از طریق پرسشنامه استاندارد خرید و فروش اینترنتی برجیان (۱۳۹۲) پرسشنامه استاندارد کارایی دانش فرد و محجوب (۱۳۸۸) و پرسشنامه استاندارد پاراسورامان و همکاران (۱۹۹۸) استفاده شد. روایی پرسشنامه بصورت محتوایی توسط اساتید راهنما ، مشاور و خبرگان جامعه آماری تائید شد. همچنین پایایی پرسشنامه از طریق ضریب آلفای کرونباخ بالاتر از ۰/۷ براورد شد. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار Spss و lisrel انجام شد.یافته ها: نتایج این پژوهش حاکی از آن است که بر اساس نتایج مقدار آماره T بدست آمده که بزرگتر از ۱/۹۶ است و ضریب مسیر بدست آمده که همواره مقداری مثبت و به صورت مستقیم می باشد، تمامی فرضیه های فرعی و اصلی این تحقیق تائید شد. به عبارتی دیگر نتایج فرضیه های فرعی این پژوهش نشان می دهد که خرید و فروش اینترنتی و کیفیت خدمات بر کارایی شرکت بازرگانی دولتی ایران در سطح اطمینان ۹۵ درصد تاثیر دارد. همچنین خرید و فروش اینترنتی بر کیفیت خدمات شرکت بازرگانی دولتی ایران تاثیر گذار می باشد. نتایج فرضیه اصلی پژوهش نشان می دهدکه خرید و فروش اینترنتی بر کارایی شرکت بازرگانی دولتی ایران با نقش میانجی کیفیت خدمات در سطح ۰/۰۵ تاثیر مثبت و معنی داری می باشد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectخرید و فروش اینترنتی ، کارایی ، کیفیت خدمات ، شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایرانen_US
dc.titleبررسی تاثیر خرید و فروش اینترنتی بر کارایی شرکت با نقش میانجی کیفیت خدمات (مورد مطالعاتی: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
649.pdf698.57 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحمیده نجف زاده شهری-
dc.contributorحمیدرضا معصومی-
dc.contributorآرین مدیری سال انتشار-
dc.date.accessioned2023-01-04T17:05:27Z-
dc.date.available2023-01-04T17:05:27Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4325-
dc.description.abstractهدف: هدف از انجام این پژوهش بررسی تاثیر خرید و فروش اینترنتی بر کارایی شرکت با نقش میانجی کیفیت خدمات است.روش: روش تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی - پیمایشی از نوع مقطعی می باشد . جامعه آماری این پژوهش کلیه کارکنان شرکت بازرگانی دولتی ایران بر اساس استعلام اداره منابع انسانی شرکت ۶۰۰ نفر در نظر گرفته شده است . حجم نمونه آماری پژوهش حاضر بر اساس فرمول کوکران برای جامعه محمدود ۲۳۴ نفر برآورد خواهد شد . روش نمونه گیری بصورت تصادفی ساده می باشد . ابزار گردآوری داده های پژوهش از طریق پرسشنامه استاندارد خرید و فروش اینترنتی برجیان (۱۳۹۲) پرسشنامه استاندارد کارایی دانش فرد و محجوب (۱۳۸۸) و پرسشنامه استاندارد پاراسورامان و همکاران (۱۹۹۸) استفاده شد. روایی پرسشنامه بصورت محتوایی توسط اساتید راهنما ، مشاور و خبرگان جامعه آماری تائید شد. همچنین پایایی پرسشنامه از طریق ضریب آلفای کرونباخ بالاتر از ۰/۷ براورد شد. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار Spss و lisrel انجام شد.یافته ها: نتایج این پژوهش حاکی از آن است که بر اساس نتایج مقدار آماره T بدست آمده که بزرگتر از ۱/۹۶ است و ضریب مسیر بدست آمده که همواره مقداری مثبت و به صورت مستقیم می باشد، تمامی فرضیه های فرعی و اصلی این تحقیق تائید شد. به عبارتی دیگر نتایج فرضیه های فرعی این پژوهش نشان می دهد که خرید و فروش اینترنتی و کیفیت خدمات بر کارایی شرکت بازرگانی دولتی ایران در سطح اطمینان ۹۵ درصد تاثیر دارد. همچنین خرید و فروش اینترنتی بر کیفیت خدمات شرکت بازرگانی دولتی ایران تاثیر گذار می باشد. نتایج فرضیه اصلی پژوهش نشان می دهدکه خرید و فروش اینترنتی بر کارایی شرکت بازرگانی دولتی ایران با نقش میانجی کیفیت خدمات در سطح ۰/۰۵ تاثیر مثبت و معنی داری می باشد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectخرید و فروش اینترنتی ، کارایی ، کیفیت خدمات ، شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایرانen_US
dc.titleبررسی تاثیر خرید و فروش اینترنتی بر کارایی شرکت با نقش میانجی کیفیت خدمات (مورد مطالعاتی: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
649.pdf698.57 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File