Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4322
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorبهروز جباری-
dc.date.accessioned2023-01-04T16:56:08Z-
dc.date.available2023-01-04T16:56:08Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4322-
dc.description.abstractهدف اصلی پژوهش حاضر ارزیابی وضعیت مدیریت دانش و رابطه آن با فناوری اطلاعات در شهرداری منطقه ۱۷ شهر تهران است. روش پژوهش حاضر توصیفی- همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش کلیه کارکنان شاغل در شهرداری منطقه ۱۷ شهر تهران است. برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامه های محقق ساخته مدیریت دانش و فناوری اطلاعات استفاده شده است نتایج نشان داد که میانگین متغیر مدیریت دانش در پیوستار ارزیابی در سطح نسبتا مطلوبی قرار گرفته است و مشخص میکند که وضعیت کلی مدیریت دانش کارکنان شاغل در شهرداری منطقه ۱۷ شهر تهراندر حد نسبتا۰ مطلوب میباشد. بررسی رابطه بین هر یک از مولفه های مدیریت دانش (خلق دانش، تسهیم دانش، سازماندهی دانش و کاربرد دانش) با فناوری اطلاعات در میان کارکنان شاغل در شهرداری منطقه ۱۷ شهر تهران نشان داد بین مولفه های مدیریت دانش و فناوری اطلاعات رابطه مستقیم و مثبتی وجود دارد و گسترش استفاده از فناوری اطلاعات میتواند زمینه را برای مدیریت بهتر دانش فراهم آورد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمدیریت دانش ، خلق دانش ، سازماندهی دانش ، تسهیم دانش ، بکارگیری دانش ، فناوری اطلاعاتen_US
dc.titleارزیابی وضعیت مدیریت دانش و رابطه آن با فناوری اطلاعات درشهرداری منطقه ۱۷ شهر تهران-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
646.pdf1.08 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorبهروز جباری-
dc.date.accessioned2023-01-04T16:56:08Z-
dc.date.available2023-01-04T16:56:08Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4322-
dc.description.abstractهدف اصلی پژوهش حاضر ارزیابی وضعیت مدیریت دانش و رابطه آن با فناوری اطلاعات در شهرداری منطقه ۱۷ شهر تهران است. روش پژوهش حاضر توصیفی- همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش کلیه کارکنان شاغل در شهرداری منطقه ۱۷ شهر تهران است. برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامه های محقق ساخته مدیریت دانش و فناوری اطلاعات استفاده شده است نتایج نشان داد که میانگین متغیر مدیریت دانش در پیوستار ارزیابی در سطح نسبتا مطلوبی قرار گرفته است و مشخص میکند که وضعیت کلی مدیریت دانش کارکنان شاغل در شهرداری منطقه ۱۷ شهر تهراندر حد نسبتا۰ مطلوب میباشد. بررسی رابطه بین هر یک از مولفه های مدیریت دانش (خلق دانش، تسهیم دانش، سازماندهی دانش و کاربرد دانش) با فناوری اطلاعات در میان کارکنان شاغل در شهرداری منطقه ۱۷ شهر تهران نشان داد بین مولفه های مدیریت دانش و فناوری اطلاعات رابطه مستقیم و مثبتی وجود دارد و گسترش استفاده از فناوری اطلاعات میتواند زمینه را برای مدیریت بهتر دانش فراهم آورد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمدیریت دانش ، خلق دانش ، سازماندهی دانش ، تسهیم دانش ، بکارگیری دانش ، فناوری اطلاعاتen_US
dc.titleارزیابی وضعیت مدیریت دانش و رابطه آن با فناوری اطلاعات درشهرداری منطقه ۱۷ شهر تهران-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
646.pdf1.08 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorبهروز جباری-
dc.date.accessioned2023-01-04T16:56:08Z-
dc.date.available2023-01-04T16:56:08Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4322-
dc.description.abstractهدف اصلی پژوهش حاضر ارزیابی وضعیت مدیریت دانش و رابطه آن با فناوری اطلاعات در شهرداری منطقه ۱۷ شهر تهران است. روش پژوهش حاضر توصیفی- همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش کلیه کارکنان شاغل در شهرداری منطقه ۱۷ شهر تهران است. برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامه های محقق ساخته مدیریت دانش و فناوری اطلاعات استفاده شده است نتایج نشان داد که میانگین متغیر مدیریت دانش در پیوستار ارزیابی در سطح نسبتا مطلوبی قرار گرفته است و مشخص میکند که وضعیت کلی مدیریت دانش کارکنان شاغل در شهرداری منطقه ۱۷ شهر تهراندر حد نسبتا۰ مطلوب میباشد. بررسی رابطه بین هر یک از مولفه های مدیریت دانش (خلق دانش، تسهیم دانش، سازماندهی دانش و کاربرد دانش) با فناوری اطلاعات در میان کارکنان شاغل در شهرداری منطقه ۱۷ شهر تهران نشان داد بین مولفه های مدیریت دانش و فناوری اطلاعات رابطه مستقیم و مثبتی وجود دارد و گسترش استفاده از فناوری اطلاعات میتواند زمینه را برای مدیریت بهتر دانش فراهم آورد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمدیریت دانش ، خلق دانش ، سازماندهی دانش ، تسهیم دانش ، بکارگیری دانش ، فناوری اطلاعاتen_US
dc.titleارزیابی وضعیت مدیریت دانش و رابطه آن با فناوری اطلاعات درشهرداری منطقه ۱۷ شهر تهران-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
646.pdf1.08 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File