Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4317
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorعلیرضا عابدین پور-
dc.contributorمجتبی هداوند-
dc.contributorحمیدرضا معصومی خلج-
dc.date.accessioned2023-01-04T16:37:31Z-
dc.date.available2023-01-04T16:37:31Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4317-
dc.description.abstractبا توجه به افزایش علاقه به نقشی که فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی یک برند (SMMA) در ارائه تجربیات بهتر ایفا میکند، مطالعه حاضر به بررسی بارتباط ین SMMA، تجربه برند، قصد خرید و نگرش نسبت به برند میپردازد. این مطالعه همچنین تولید مشتری (Millennials در مقابل Non Millenials) و سطح تعامل مشتری (بالا در مقابل پایین) را به عنوان تعدیل کننده در پیوند تجربه برند SMMA ارزیابی می کند. ۴۱۳ پا سخ از افرادی که یک برند را در ر سانه های اجتماعی دنبال می کردند جمع آوری شد و از مدل سازی معادلات ساختاری برای هدف تحلیل استفاده کردند. نتایج حاکی از نقش اساسی SMMA در هدایت تجربه برند، قص د خرید و نگرش نسبت به برند است. همچنین نتایج نش ان میدهد که پیوند تجربه برند SMMA بدر ین نس ل مصرف کننده (Millennials در مقابل Non-Millenials) و سطح تعامل مشتری (بالا در مقابل پایین) با SMMA برند متفاوت ا ست. این نتایج به بازاریابان در درک نقش نسل مصرف کنندگان و سطح مشارکت آنها در رابطه با رابطه تجربه برند SMMA کمک می کند. این مطالعه با مفاهیم، محدودیت ها و روش های تحقیقاتی آینده به پایان میرسد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی ، تجربه برند ، هزاره ها ، تعامل با مشتری ، نگرش ، قصد خریدen_US
dc.titleبررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی بر رسانه های اجتماعی برندها-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
641.pdf917.7 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorعلیرضا عابدین پور-
dc.contributorمجتبی هداوند-
dc.contributorحمیدرضا معصومی خلج-
dc.date.accessioned2023-01-04T16:37:31Z-
dc.date.available2023-01-04T16:37:31Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4317-
dc.description.abstractبا توجه به افزایش علاقه به نقشی که فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی یک برند (SMMA) در ارائه تجربیات بهتر ایفا میکند، مطالعه حاضر به بررسی بارتباط ین SMMA، تجربه برند، قصد خرید و نگرش نسبت به برند میپردازد. این مطالعه همچنین تولید مشتری (Millennials در مقابل Non Millenials) و سطح تعامل مشتری (بالا در مقابل پایین) را به عنوان تعدیل کننده در پیوند تجربه برند SMMA ارزیابی می کند. ۴۱۳ پا سخ از افرادی که یک برند را در ر سانه های اجتماعی دنبال می کردند جمع آوری شد و از مدل سازی معادلات ساختاری برای هدف تحلیل استفاده کردند. نتایج حاکی از نقش اساسی SMMA در هدایت تجربه برند، قص د خرید و نگرش نسبت به برند است. همچنین نتایج نش ان میدهد که پیوند تجربه برند SMMA بدر ین نس ل مصرف کننده (Millennials در مقابل Non-Millenials) و سطح تعامل مشتری (بالا در مقابل پایین) با SMMA برند متفاوت ا ست. این نتایج به بازاریابان در درک نقش نسل مصرف کنندگان و سطح مشارکت آنها در رابطه با رابطه تجربه برند SMMA کمک می کند. این مطالعه با مفاهیم، محدودیت ها و روش های تحقیقاتی آینده به پایان میرسد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی ، تجربه برند ، هزاره ها ، تعامل با مشتری ، نگرش ، قصد خریدen_US
dc.titleبررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی بر رسانه های اجتماعی برندها-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
641.pdf917.7 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorعلیرضا عابدین پور-
dc.contributorمجتبی هداوند-
dc.contributorحمیدرضا معصومی خلج-
dc.date.accessioned2023-01-04T16:37:31Z-
dc.date.available2023-01-04T16:37:31Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4317-
dc.description.abstractبا توجه به افزایش علاقه به نقشی که فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی یک برند (SMMA) در ارائه تجربیات بهتر ایفا میکند، مطالعه حاضر به بررسی بارتباط ین SMMA، تجربه برند، قصد خرید و نگرش نسبت به برند میپردازد. این مطالعه همچنین تولید مشتری (Millennials در مقابل Non Millenials) و سطح تعامل مشتری (بالا در مقابل پایین) را به عنوان تعدیل کننده در پیوند تجربه برند SMMA ارزیابی می کند. ۴۱۳ پا سخ از افرادی که یک برند را در ر سانه های اجتماعی دنبال می کردند جمع آوری شد و از مدل سازی معادلات ساختاری برای هدف تحلیل استفاده کردند. نتایج حاکی از نقش اساسی SMMA در هدایت تجربه برند، قص د خرید و نگرش نسبت به برند است. همچنین نتایج نش ان میدهد که پیوند تجربه برند SMMA بدر ین نس ل مصرف کننده (Millennials در مقابل Non-Millenials) و سطح تعامل مشتری (بالا در مقابل پایین) با SMMA برند متفاوت ا ست. این نتایج به بازاریابان در درک نقش نسل مصرف کنندگان و سطح مشارکت آنها در رابطه با رابطه تجربه برند SMMA کمک می کند. این مطالعه با مفاهیم، محدودیت ها و روش های تحقیقاتی آینده به پایان میرسد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی ، تجربه برند ، هزاره ها ، تعامل با مشتری ، نگرش ، قصد خریدen_US
dc.titleبررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی بر رسانه های اجتماعی برندها-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
641.pdf917.7 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File