Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4313
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحمدناصر حمیدی-
dc.contributorمسعود افشون-
dc.contributorمحمد عباس زاده-
dc.contributorمحمدرضا راستگو-
dc.date.accessioned2023-01-04T16:27:45Z-
dc.date.available2023-01-04T16:27:45Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4313-
dc.description.abstractامروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و همچنین تنوع بالای محصولات تولیدی، رقابت شدید و تنگاتنگی میان تولید کنندگان برای فروش بیشتر و دستیابی به سود بهتر بوجود آمده است. همواره شرکت ها در تلاش هستند تا بتوانند محصولات خود را در رقابت با سایرین بیشتر به نمایش گذاشته و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. یکی از این روش ها، کانال های توزیع است که می تواند همواره رقابتی پایدار را بوجود آورد. فروش موفقیت آمیز به عوامل گوناگونی بستگی دارد. در صنعت مواد غذایی، نوع بسته بندی، کیفیت کالا، قیمت تمام شد، تبلیغات کالا بستگی دارد. در این میان عملکرد کانال های توزیع نیز به طور خاص دارای اهمیت می باشد که باید به شناسایی کانال های توزیع و بهبود عملکرد آنها توجه ویژه ای شود. در این پژوهش عوامل موثر بر بهبود عملکرد کانال های توزیع صنعت مواد غذایی مورد بررسی، شناسایی و اولویت بندی قرار می گیرند. نوع تحقیق از نوع توصیفی پیمایشی می باشد و محقق در طول پژوهش به دنبال روابط بین متغیرها و تبیین نقش آنها می پردازد. جمع آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه صورت می پذیرد. در نهایت با استفاده از تکنیک AHP به اولویت بندی شاخص ها پرداخته می شود و سرانجام با استفاده از داده های موجود راهکارهای بهبود عملکرد کانال های توزیع ارائه می گردد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectکانال های توزیع ، صنعت مواد غذایی ، روش AHP ، عمده فروشی ، خرده فروشیen_US
dc.titleشناسایی عوامل موثر بر بهبود عملکرد کانال های توزیع صنعت مواد غذایی با استفاده از تکنیک AHP-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
637.pdf310.17 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحمدناصر حمیدی-
dc.contributorمسعود افشون-
dc.contributorمحمد عباس زاده-
dc.contributorمحمدرضا راستگو-
dc.date.accessioned2023-01-04T16:27:45Z-
dc.date.available2023-01-04T16:27:45Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4313-
dc.description.abstractامروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و همچنین تنوع بالای محصولات تولیدی، رقابت شدید و تنگاتنگی میان تولید کنندگان برای فروش بیشتر و دستیابی به سود بهتر بوجود آمده است. همواره شرکت ها در تلاش هستند تا بتوانند محصولات خود را در رقابت با سایرین بیشتر به نمایش گذاشته و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. یکی از این روش ها، کانال های توزیع است که می تواند همواره رقابتی پایدار را بوجود آورد. فروش موفقیت آمیز به عوامل گوناگونی بستگی دارد. در صنعت مواد غذایی، نوع بسته بندی، کیفیت کالا، قیمت تمام شد، تبلیغات کالا بستگی دارد. در این میان عملکرد کانال های توزیع نیز به طور خاص دارای اهمیت می باشد که باید به شناسایی کانال های توزیع و بهبود عملکرد آنها توجه ویژه ای شود. در این پژوهش عوامل موثر بر بهبود عملکرد کانال های توزیع صنعت مواد غذایی مورد بررسی، شناسایی و اولویت بندی قرار می گیرند. نوع تحقیق از نوع توصیفی پیمایشی می باشد و محقق در طول پژوهش به دنبال روابط بین متغیرها و تبیین نقش آنها می پردازد. جمع آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه صورت می پذیرد. در نهایت با استفاده از تکنیک AHP به اولویت بندی شاخص ها پرداخته می شود و سرانجام با استفاده از داده های موجود راهکارهای بهبود عملکرد کانال های توزیع ارائه می گردد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectکانال های توزیع ، صنعت مواد غذایی ، روش AHP ، عمده فروشی ، خرده فروشیen_US
dc.titleشناسایی عوامل موثر بر بهبود عملکرد کانال های توزیع صنعت مواد غذایی با استفاده از تکنیک AHP-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
637.pdf310.17 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحمدناصر حمیدی-
dc.contributorمسعود افشون-
dc.contributorمحمد عباس زاده-
dc.contributorمحمدرضا راستگو-
dc.date.accessioned2023-01-04T16:27:45Z-
dc.date.available2023-01-04T16:27:45Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4313-
dc.description.abstractامروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و همچنین تنوع بالای محصولات تولیدی، رقابت شدید و تنگاتنگی میان تولید کنندگان برای فروش بیشتر و دستیابی به سود بهتر بوجود آمده است. همواره شرکت ها در تلاش هستند تا بتوانند محصولات خود را در رقابت با سایرین بیشتر به نمایش گذاشته و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. یکی از این روش ها، کانال های توزیع است که می تواند همواره رقابتی پایدار را بوجود آورد. فروش موفقیت آمیز به عوامل گوناگونی بستگی دارد. در صنعت مواد غذایی، نوع بسته بندی، کیفیت کالا، قیمت تمام شد، تبلیغات کالا بستگی دارد. در این میان عملکرد کانال های توزیع نیز به طور خاص دارای اهمیت می باشد که باید به شناسایی کانال های توزیع و بهبود عملکرد آنها توجه ویژه ای شود. در این پژوهش عوامل موثر بر بهبود عملکرد کانال های توزیع صنعت مواد غذایی مورد بررسی، شناسایی و اولویت بندی قرار می گیرند. نوع تحقیق از نوع توصیفی پیمایشی می باشد و محقق در طول پژوهش به دنبال روابط بین متغیرها و تبیین نقش آنها می پردازد. جمع آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه صورت می پذیرد. در نهایت با استفاده از تکنیک AHP به اولویت بندی شاخص ها پرداخته می شود و سرانجام با استفاده از داده های موجود راهکارهای بهبود عملکرد کانال های توزیع ارائه می گردد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectکانال های توزیع ، صنعت مواد غذایی ، روش AHP ، عمده فروشی ، خرده فروشیen_US
dc.titleشناسایی عوامل موثر بر بهبود عملکرد کانال های توزیع صنعت مواد غذایی با استفاده از تکنیک AHP-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
637.pdf310.17 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File