Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4312
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorناهید رشاد-
dc.contributorمهتاب پورصالحی-
dc.contributorمحمد عباس زاده-
dc.contributorمحمدرضا راستگو-
dc.date.accessioned2023-01-04T16:25:47Z-
dc.date.available2023-01-04T16:25:47Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4312-
dc.description.abstractهدف این مقاله مرور سیستماتیک تاثیر بازاریابی بر صادرات غیر نفتی ایران به عراق می باشد. در این پژوهش ابتدا مبانی نظری مرتبط به بازاریابی صادرات توضیح داده می شود. این موارد شامل صادرات، انواع صادرات، روش های صادرات، بازاریابی، بازاریابی دیجیتال، برندینگ و استراتژی های ورود به بازار می شود. در این بخش مشخص می شود که بهترین و سادهترین راه برای شرکتهایی که میخواهند وارد بازارهای جهانی شوند صادرات است[۱]. تنوع بازار برای شرکت هایی که محصولات خود را صادر میکنند بیشتر است و با از دست دادن یک بازار میتواند به خوبی فعالیت های خود را ادامه دهند. به دلیل اینکه اینگونه شرکت ها باید با رقبای بین المللی رقابت کنند باعث میشود که به صورت مستمر برای ارتقا محصولات خود تلاش کنند که این امر باعث افزایش نوآوری شرکتها میشود. پس شرکت ها برای ورود به بازارهای جهانی احتیاج به انجام بازاریابی مناسب و اتخاذ استراتژی مناسب دارند. یکی از بهترین روش های بازاریابی به دلیل سادگی، ارزانی و درد دسترس بودن بازاریابی دیجیتال می باشد که بسیاری از شرکت ها از این روش استفاده می کنند[۲]. در ادامه پیشینه نظری پژوهش مورد بررسی قرار می گیرد. سپس چالش ها و مزایای بازاریابی صادرات و تاثیر بازاریابی دیجیتال بر صادرات بررسی می شود. در نهایت در بخش یافته های تحقیق صادرات غیر نفتی ایران به عراق بررسی می شود.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبازاریابی ، صادرات ، صادرات غیر نفتی ، عراقen_US
dc.titleمرور سیستماتیک تاثیر بازاریابی بر صادرات غیر نفتی ایران به عراق-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
636.pdf398 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorناهید رشاد-
dc.contributorمهتاب پورصالحی-
dc.contributorمحمد عباس زاده-
dc.contributorمحمدرضا راستگو-
dc.date.accessioned2023-01-04T16:25:47Z-
dc.date.available2023-01-04T16:25:47Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4312-
dc.description.abstractهدف این مقاله مرور سیستماتیک تاثیر بازاریابی بر صادرات غیر نفتی ایران به عراق می باشد. در این پژوهش ابتدا مبانی نظری مرتبط به بازاریابی صادرات توضیح داده می شود. این موارد شامل صادرات، انواع صادرات، روش های صادرات، بازاریابی، بازاریابی دیجیتال، برندینگ و استراتژی های ورود به بازار می شود. در این بخش مشخص می شود که بهترین و سادهترین راه برای شرکتهایی که میخواهند وارد بازارهای جهانی شوند صادرات است[۱]. تنوع بازار برای شرکت هایی که محصولات خود را صادر میکنند بیشتر است و با از دست دادن یک بازار میتواند به خوبی فعالیت های خود را ادامه دهند. به دلیل اینکه اینگونه شرکت ها باید با رقبای بین المللی رقابت کنند باعث میشود که به صورت مستمر برای ارتقا محصولات خود تلاش کنند که این امر باعث افزایش نوآوری شرکتها میشود. پس شرکت ها برای ورود به بازارهای جهانی احتیاج به انجام بازاریابی مناسب و اتخاذ استراتژی مناسب دارند. یکی از بهترین روش های بازاریابی به دلیل سادگی، ارزانی و درد دسترس بودن بازاریابی دیجیتال می باشد که بسیاری از شرکت ها از این روش استفاده می کنند[۲]. در ادامه پیشینه نظری پژوهش مورد بررسی قرار می گیرد. سپس چالش ها و مزایای بازاریابی صادرات و تاثیر بازاریابی دیجیتال بر صادرات بررسی می شود. در نهایت در بخش یافته های تحقیق صادرات غیر نفتی ایران به عراق بررسی می شود.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبازاریابی ، صادرات ، صادرات غیر نفتی ، عراقen_US
dc.titleمرور سیستماتیک تاثیر بازاریابی بر صادرات غیر نفتی ایران به عراق-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
636.pdf398 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorناهید رشاد-
dc.contributorمهتاب پورصالحی-
dc.contributorمحمد عباس زاده-
dc.contributorمحمدرضا راستگو-
dc.date.accessioned2023-01-04T16:25:47Z-
dc.date.available2023-01-04T16:25:47Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4312-
dc.description.abstractهدف این مقاله مرور سیستماتیک تاثیر بازاریابی بر صادرات غیر نفتی ایران به عراق می باشد. در این پژوهش ابتدا مبانی نظری مرتبط به بازاریابی صادرات توضیح داده می شود. این موارد شامل صادرات، انواع صادرات، روش های صادرات، بازاریابی، بازاریابی دیجیتال، برندینگ و استراتژی های ورود به بازار می شود. در این بخش مشخص می شود که بهترین و سادهترین راه برای شرکتهایی که میخواهند وارد بازارهای جهانی شوند صادرات است[۱]. تنوع بازار برای شرکت هایی که محصولات خود را صادر میکنند بیشتر است و با از دست دادن یک بازار میتواند به خوبی فعالیت های خود را ادامه دهند. به دلیل اینکه اینگونه شرکت ها باید با رقبای بین المللی رقابت کنند باعث میشود که به صورت مستمر برای ارتقا محصولات خود تلاش کنند که این امر باعث افزایش نوآوری شرکتها میشود. پس شرکت ها برای ورود به بازارهای جهانی احتیاج به انجام بازاریابی مناسب و اتخاذ استراتژی مناسب دارند. یکی از بهترین روش های بازاریابی به دلیل سادگی، ارزانی و درد دسترس بودن بازاریابی دیجیتال می باشد که بسیاری از شرکت ها از این روش استفاده می کنند[۲]. در ادامه پیشینه نظری پژوهش مورد بررسی قرار می گیرد. سپس چالش ها و مزایای بازاریابی صادرات و تاثیر بازاریابی دیجیتال بر صادرات بررسی می شود. در نهایت در بخش یافته های تحقیق صادرات غیر نفتی ایران به عراق بررسی می شود.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبازاریابی ، صادرات ، صادرات غیر نفتی ، عراقen_US
dc.titleمرور سیستماتیک تاثیر بازاریابی بر صادرات غیر نفتی ایران به عراق-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
636.pdf398 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File