Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4282
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorبهناز حمیدی پور-
dc.contributorشادی نعیم آبادی-
dc.date.accessioned2023-01-03T15:57:11Z-
dc.date.available2023-01-03T15:57:11Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4282-
dc.description.abstractبررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان لوازم خانگی شرکت های مختلف مطالعه موردی شهر های متفاوت چکیده رضایت در مشتری امروزه برای سازمانها بسیار دارای اهمیت می باشد زیرا که به عنوان عامل اصلی موفقیت سازمان ها شناخته شده است و از آنجایی که جذب مشتری جدید برای سازمان ها هزینهبالاتری دارد نسبت به حفظ و راضی نگه داشتن مشتری فعلی بنابراین سازمان ها برای جلب رضایت مشتریان خود همواره باید بکوشند .در این مقاله که حاصلیک پژوهش میدانی است، عوامل موثر بر رضایت مشتریان لوازم خانگی شرکت های مختلف که در زمینه تولید و عرضه لوازم الکترونیکی و لوازم خانگیفعالیت دارد مورد مطالعه قرار می گیرد و پس از اینکه تحقیقات مرتبط با موضوع بررسی شد پرسشنامه ای طراحی شده که از طیف لیکرت (طیف لیکرتعموما برای اندازهگیری دیدگاه، احساس، نظر و مواردی از این قبیل که قابل مشاهده نیستند اما میتوانند بر رفتار مخاطب موثر باشند، بکار می رود). در آناستفاده شده است و از این پرسشنامه برای سنجش و کمی کردن عوامل موثر بر رضایت مشتریان شرکت ها استفاده شده و داده های لازم نیز از نمونه ای کهاز بین مشتریان این شرکت انتخاب شده است به دست آمده است روش تحقیق به کار گرفته شده در این مقاله نیز توصیفی پیمایشی می باشد. نتایجی که ازاین تحقیق به دست آمده است این است که نحوه ی برخورد فروشنده، ارائه خدمات پس از فروش، مناسب بودن قیمت نسبت به کیفیت، برند محصول، تنوع محصول، در دسترس بودن محصول و عقایدو فرهنگ مشتری بر رضایت مشتریان شرکت مورد مطالعه تاثیر گذار بوده است و باید شرکت در جهت بهبودآنها اقدام کند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectرضایت مشتری ، لوازم خانگی ، جذب مشتریen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر رضایت مشتری لوازم خانگی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
319.pdf773.57 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorبهناز حمیدی پور-
dc.contributorشادی نعیم آبادی-
dc.date.accessioned2023-01-03T15:57:11Z-
dc.date.available2023-01-03T15:57:11Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4282-
dc.description.abstractبررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان لوازم خانگی شرکت های مختلف مطالعه موردی شهر های متفاوت چکیده رضایت در مشتری امروزه برای سازمانها بسیار دارای اهمیت می باشد زیرا که به عنوان عامل اصلی موفقیت سازمان ها شناخته شده است و از آنجایی که جذب مشتری جدید برای سازمان ها هزینهبالاتری دارد نسبت به حفظ و راضی نگه داشتن مشتری فعلی بنابراین سازمان ها برای جلب رضایت مشتریان خود همواره باید بکوشند .در این مقاله که حاصلیک پژوهش میدانی است، عوامل موثر بر رضایت مشتریان لوازم خانگی شرکت های مختلف که در زمینه تولید و عرضه لوازم الکترونیکی و لوازم خانگیفعالیت دارد مورد مطالعه قرار می گیرد و پس از اینکه تحقیقات مرتبط با موضوع بررسی شد پرسشنامه ای طراحی شده که از طیف لیکرت (طیف لیکرتعموما برای اندازهگیری دیدگاه، احساس، نظر و مواردی از این قبیل که قابل مشاهده نیستند اما میتوانند بر رفتار مخاطب موثر باشند، بکار می رود). در آناستفاده شده است و از این پرسشنامه برای سنجش و کمی کردن عوامل موثر بر رضایت مشتریان شرکت ها استفاده شده و داده های لازم نیز از نمونه ای کهاز بین مشتریان این شرکت انتخاب شده است به دست آمده است روش تحقیق به کار گرفته شده در این مقاله نیز توصیفی پیمایشی می باشد. نتایجی که ازاین تحقیق به دست آمده است این است که نحوه ی برخورد فروشنده، ارائه خدمات پس از فروش، مناسب بودن قیمت نسبت به کیفیت، برند محصول، تنوع محصول، در دسترس بودن محصول و عقایدو فرهنگ مشتری بر رضایت مشتریان شرکت مورد مطالعه تاثیر گذار بوده است و باید شرکت در جهت بهبودآنها اقدام کند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectرضایت مشتری ، لوازم خانگی ، جذب مشتریen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر رضایت مشتری لوازم خانگی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
319.pdf773.57 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorبهناز حمیدی پور-
dc.contributorشادی نعیم آبادی-
dc.date.accessioned2023-01-03T15:57:11Z-
dc.date.available2023-01-03T15:57:11Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4282-
dc.description.abstractبررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان لوازم خانگی شرکت های مختلف مطالعه موردی شهر های متفاوت چکیده رضایت در مشتری امروزه برای سازمانها بسیار دارای اهمیت می باشد زیرا که به عنوان عامل اصلی موفقیت سازمان ها شناخته شده است و از آنجایی که جذب مشتری جدید برای سازمان ها هزینهبالاتری دارد نسبت به حفظ و راضی نگه داشتن مشتری فعلی بنابراین سازمان ها برای جلب رضایت مشتریان خود همواره باید بکوشند .در این مقاله که حاصلیک پژوهش میدانی است، عوامل موثر بر رضایت مشتریان لوازم خانگی شرکت های مختلف که در زمینه تولید و عرضه لوازم الکترونیکی و لوازم خانگیفعالیت دارد مورد مطالعه قرار می گیرد و پس از اینکه تحقیقات مرتبط با موضوع بررسی شد پرسشنامه ای طراحی شده که از طیف لیکرت (طیف لیکرتعموما برای اندازهگیری دیدگاه، احساس، نظر و مواردی از این قبیل که قابل مشاهده نیستند اما میتوانند بر رفتار مخاطب موثر باشند، بکار می رود). در آناستفاده شده است و از این پرسشنامه برای سنجش و کمی کردن عوامل موثر بر رضایت مشتریان شرکت ها استفاده شده و داده های لازم نیز از نمونه ای کهاز بین مشتریان این شرکت انتخاب شده است به دست آمده است روش تحقیق به کار گرفته شده در این مقاله نیز توصیفی پیمایشی می باشد. نتایجی که ازاین تحقیق به دست آمده است این است که نحوه ی برخورد فروشنده، ارائه خدمات پس از فروش، مناسب بودن قیمت نسبت به کیفیت، برند محصول، تنوع محصول، در دسترس بودن محصول و عقایدو فرهنگ مشتری بر رضایت مشتریان شرکت مورد مطالعه تاثیر گذار بوده است و باید شرکت در جهت بهبودآنها اقدام کند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectرضایت مشتری ، لوازم خانگی ، جذب مشتریen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر رضایت مشتری لوازم خانگی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
319.pdf773.57 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File