جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4280
عنوان: بررسی استراتژی های شرکت تجارت حامی الکترونیک ایرانیان و انتخاب برترین استراتژی از طریق روشهای SWOT و AHP
پدیدآورنده: الهام خداشناس نهزمی
کلید واژه ها: استراتژی ، ماتریس SWOT ، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: شرکت تجارت حامی الکترونیک ایرانیان متعلق به شرکت تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو می باشد. این شرکت در راستای تحقق و توسعه برنامه های راه اندازی دولت الکترونیک و انجام خدمات بر همین پایه و با هدف توسعه و گسترش زیرساخت هات تجارت الکترونیک از طریق تکنولوژی های موجود وبا استفاده از پتانسیل ها و نیازهای موجود در گروه صنعتی ایران خودرو آغاز به فعالیت نموده است. پژوهش حاضر جهت انتخاب بهترین استراتژی شرکتمی باشد از این رو با استفاده از ماتریس SWOT استراتژی هات این شرکت تعیین و با تلفیق آنها با روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) جهتاولویت بندی و انتخاب برترین استراتژی از میان شش استراتژی تعیین شده از طریق ماتریس SWOT استفاده شد. کلیه اطلاعات جمع آوری شده در اینپژوهش از طریق جدول مقایسات زوجی بین جامعه آماری انجام پذیرفته است و یافته های پژوهش با استفاده از نرم افزار Expert Choice مورد تحلیل قرارگرفت. در این پژوهش به این نتیجه رسیدیم که ابتدا از طریق ماتریس SWOT شش عدد استراتژی مناسب شرکت تجارت حامی بدست آمد (توسعهخدمات الکترونیکی، توسعه کسب و کار و افزایش نفوذ در بازارهای هدف، چابکسازی و تعالی سازمان، تامین منابع مالی و افزایش سرمایه ثبتی، مدیریتهزینه ها و تخصیص بهینه منابع، طراحی، معماری و اجرای نشان سازی) و از میان این شش عدد با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی AHP و همچنین بااستفاده از نرم افزار Expert Choice دو استراتژی توسعه کسب و کار و افزایش نفوذ در بازارهای هدف با وزن ۰.۲۴۹۸۰ و تامین منابع مالی و افزایشسرمایه ثبتی با وزن ۰.۲۴۴۶۷۲۵ بعنوان استراتژی های برتر انتخاب شدند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4280
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
317.pdf877.42 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی استراتژی های شرکت تجارت حامی الکترونیک ایرانیان و انتخاب برترین استراتژی از طریق روشهای SWOT و AHP
پدیدآورنده: الهام خداشناس نهزمی
کلید واژه ها: استراتژی ، ماتریس SWOT ، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: شرکت تجارت حامی الکترونیک ایرانیان متعلق به شرکت تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو می باشد. این شرکت در راستای تحقق و توسعه برنامه های راه اندازی دولت الکترونیک و انجام خدمات بر همین پایه و با هدف توسعه و گسترش زیرساخت هات تجارت الکترونیک از طریق تکنولوژی های موجود وبا استفاده از پتانسیل ها و نیازهای موجود در گروه صنعتی ایران خودرو آغاز به فعالیت نموده است. پژوهش حاضر جهت انتخاب بهترین استراتژی شرکتمی باشد از این رو با استفاده از ماتریس SWOT استراتژی هات این شرکت تعیین و با تلفیق آنها با روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) جهتاولویت بندی و انتخاب برترین استراتژی از میان شش استراتژی تعیین شده از طریق ماتریس SWOT استفاده شد. کلیه اطلاعات جمع آوری شده در اینپژوهش از طریق جدول مقایسات زوجی بین جامعه آماری انجام پذیرفته است و یافته های پژوهش با استفاده از نرم افزار Expert Choice مورد تحلیل قرارگرفت. در این پژوهش به این نتیجه رسیدیم که ابتدا از طریق ماتریس SWOT شش عدد استراتژی مناسب شرکت تجارت حامی بدست آمد (توسعهخدمات الکترونیکی، توسعه کسب و کار و افزایش نفوذ در بازارهای هدف، چابکسازی و تعالی سازمان، تامین منابع مالی و افزایش سرمایه ثبتی، مدیریتهزینه ها و تخصیص بهینه منابع، طراحی، معماری و اجرای نشان سازی) و از میان این شش عدد با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی AHP و همچنین بااستفاده از نرم افزار Expert Choice دو استراتژی توسعه کسب و کار و افزایش نفوذ در بازارهای هدف با وزن ۰.۲۴۹۸۰ و تامین منابع مالی و افزایشسرمایه ثبتی با وزن ۰.۲۴۴۶۷۲۵ بعنوان استراتژی های برتر انتخاب شدند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4280
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
317.pdf877.42 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی استراتژی های شرکت تجارت حامی الکترونیک ایرانیان و انتخاب برترین استراتژی از طریق روشهای SWOT و AHP
پدیدآورنده: الهام خداشناس نهزمی
کلید واژه ها: استراتژی ، ماتریس SWOT ، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: شرکت تجارت حامی الکترونیک ایرانیان متعلق به شرکت تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو می باشد. این شرکت در راستای تحقق و توسعه برنامه های راه اندازی دولت الکترونیک و انجام خدمات بر همین پایه و با هدف توسعه و گسترش زیرساخت هات تجارت الکترونیک از طریق تکنولوژی های موجود وبا استفاده از پتانسیل ها و نیازهای موجود در گروه صنعتی ایران خودرو آغاز به فعالیت نموده است. پژوهش حاضر جهت انتخاب بهترین استراتژی شرکتمی باشد از این رو با استفاده از ماتریس SWOT استراتژی هات این شرکت تعیین و با تلفیق آنها با روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) جهتاولویت بندی و انتخاب برترین استراتژی از میان شش استراتژی تعیین شده از طریق ماتریس SWOT استفاده شد. کلیه اطلاعات جمع آوری شده در اینپژوهش از طریق جدول مقایسات زوجی بین جامعه آماری انجام پذیرفته است و یافته های پژوهش با استفاده از نرم افزار Expert Choice مورد تحلیل قرارگرفت. در این پژوهش به این نتیجه رسیدیم که ابتدا از طریق ماتریس SWOT شش عدد استراتژی مناسب شرکت تجارت حامی بدست آمد (توسعهخدمات الکترونیکی، توسعه کسب و کار و افزایش نفوذ در بازارهای هدف، چابکسازی و تعالی سازمان، تامین منابع مالی و افزایش سرمایه ثبتی، مدیریتهزینه ها و تخصیص بهینه منابع، طراحی، معماری و اجرای نشان سازی) و از میان این شش عدد با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی AHP و همچنین بااستفاده از نرم افزار Expert Choice دو استراتژی توسعه کسب و کار و افزایش نفوذ در بازارهای هدف با وزن ۰.۲۴۹۸۰ و تامین منابع مالی و افزایشسرمایه ثبتی با وزن ۰.۲۴۴۶۷۲۵ بعنوان استراتژی های برتر انتخاب شدند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4280
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
317.pdf877.42 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل