Please use this identifier to cite or link to this item:
http://localhost/handle/Hannan/4232
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | بابک اخگر | - |
dc.contributor.author | سیدمحمدرضا ناصرزاده | - |
dc.contributor.author | فهیمه طباطبایی | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-01T07:27:13Z | - |
dc.date.available | 2022-05-01T07:27:13Z | - |
dc.date.issued | 1390 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/handle/Hannan/4232 | - |
dc.description.abstract | با رشد روزافزون قابلیت های متنوع اینترنت در دهه های اخیر، پیچیدگی مرتبط با رفتار مصرف-کننده آنلاین و متعاقبا رضایتمندی وی به عنوان یکی از مسائل حائز اهمیت در کسب و کارهای آنلاین مطرح می شود. ظهور این توانمندی های مبتنی بر وب منجر به تمرکز حرفه ای ها و پژوهشگران بر شناسایی عوامل موثر در پیاده سازی سیستم های یادگیری الکترونیکی و رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی شده است. در این پژوهش با مطالعه ای جامع بر شناسایی عوامل موثر در رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی و جمع آوری داده های کیفی با انجام مطالعه موردی در موسسه آموزش الکترونیکی مهرالبرز، به وسیله تکنیک مدلسازی نگاشت های شناختی فازی و تکنیک تحلیل عاملی سعی بر آن داریم تا مدلی جامع از اثربخش ترین مسیر رضایتمندی دانشجویان سیستم آموزش الکترونیکی مهرالبرز و تعاملات عوامل رضایتمندساز یادگیرنده الکترونیکی ارائه دهیم. نتایج این روش تحقیق آمیخته حاکی از آن است که تعامل (استاد- دانشجو)، ارائه برنامه آموزشی از پیش تدوین شده، دسترسی به کتابخانه های دیجیتالی و پایگاه های علمی با دریافت وزن قوی در نگاشت شناختی و نیز مدل ارائه شده از تحلیل عاملی اثربخش ترین عوامل رضایتمندی دانشجوی الکترونیکی در مهرالبرز شناخته و تایید شدند. | en_US |
dc.subject | یادگیرنده الکترونیکی ، نگاشت شناختی فازی ، مصرف کننده آنلاین ، سیستم های آموزش الکترونیکی ، رضایتمندی مصرف کننده آنلاین | en_US |
dc.title | ارائه یک مدل جامع از مسیر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی (مطالعه موردی: موسسه آموزش عالی الکترونیکی مهرالبرز) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | مدیریت فناوری اطلاعات |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
24-persian.pdf | 12.75 MB | Adobe PDF |
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | بابک اخگر | - |
dc.contributor.author | سیدمحمدرضا ناصرزاده | - |
dc.contributor.author | فهیمه طباطبایی | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-01T07:27:13Z | - |
dc.date.available | 2022-05-01T07:27:13Z | - |
dc.date.issued | 1390 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/handle/Hannan/4232 | - |
dc.description.abstract | با رشد روزافزون قابلیت های متنوع اینترنت در دهه های اخیر، پیچیدگی مرتبط با رفتار مصرف-کننده آنلاین و متعاقبا رضایتمندی وی به عنوان یکی از مسائل حائز اهمیت در کسب و کارهای آنلاین مطرح می شود. ظهور این توانمندی های مبتنی بر وب منجر به تمرکز حرفه ای ها و پژوهشگران بر شناسایی عوامل موثر در پیاده سازی سیستم های یادگیری الکترونیکی و رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی شده است. در این پژوهش با مطالعه ای جامع بر شناسایی عوامل موثر در رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی و جمع آوری داده های کیفی با انجام مطالعه موردی در موسسه آموزش الکترونیکی مهرالبرز، به وسیله تکنیک مدلسازی نگاشت های شناختی فازی و تکنیک تحلیل عاملی سعی بر آن داریم تا مدلی جامع از اثربخش ترین مسیر رضایتمندی دانشجویان سیستم آموزش الکترونیکی مهرالبرز و تعاملات عوامل رضایتمندساز یادگیرنده الکترونیکی ارائه دهیم. نتایج این روش تحقیق آمیخته حاکی از آن است که تعامل (استاد- دانشجو)، ارائه برنامه آموزشی از پیش تدوین شده، دسترسی به کتابخانه های دیجیتالی و پایگاه های علمی با دریافت وزن قوی در نگاشت شناختی و نیز مدل ارائه شده از تحلیل عاملی اثربخش ترین عوامل رضایتمندی دانشجوی الکترونیکی در مهرالبرز شناخته و تایید شدند. | en_US |
dc.subject | یادگیرنده الکترونیکی ، نگاشت شناختی فازی ، مصرف کننده آنلاین ، سیستم های آموزش الکترونیکی ، رضایتمندی مصرف کننده آنلاین | en_US |
dc.title | ارائه یک مدل جامع از مسیر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی (مطالعه موردی: موسسه آموزش عالی الکترونیکی مهرالبرز) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | مدیریت فناوری اطلاعات |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
24-persian.pdf | 12.75 MB | Adobe PDF |
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | بابک اخگر | - |
dc.contributor.author | سیدمحمدرضا ناصرزاده | - |
dc.contributor.author | فهیمه طباطبایی | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-01T07:27:13Z | - |
dc.date.available | 2022-05-01T07:27:13Z | - |
dc.date.issued | 1390 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/handle/Hannan/4232 | - |
dc.description.abstract | با رشد روزافزون قابلیت های متنوع اینترنت در دهه های اخیر، پیچیدگی مرتبط با رفتار مصرف-کننده آنلاین و متعاقبا رضایتمندی وی به عنوان یکی از مسائل حائز اهمیت در کسب و کارهای آنلاین مطرح می شود. ظهور این توانمندی های مبتنی بر وب منجر به تمرکز حرفه ای ها و پژوهشگران بر شناسایی عوامل موثر در پیاده سازی سیستم های یادگیری الکترونیکی و رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی شده است. در این پژوهش با مطالعه ای جامع بر شناسایی عوامل موثر در رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی و جمع آوری داده های کیفی با انجام مطالعه موردی در موسسه آموزش الکترونیکی مهرالبرز، به وسیله تکنیک مدلسازی نگاشت های شناختی فازی و تکنیک تحلیل عاملی سعی بر آن داریم تا مدلی جامع از اثربخش ترین مسیر رضایتمندی دانشجویان سیستم آموزش الکترونیکی مهرالبرز و تعاملات عوامل رضایتمندساز یادگیرنده الکترونیکی ارائه دهیم. نتایج این روش تحقیق آمیخته حاکی از آن است که تعامل (استاد- دانشجو)، ارائه برنامه آموزشی از پیش تدوین شده، دسترسی به کتابخانه های دیجیتالی و پایگاه های علمی با دریافت وزن قوی در نگاشت شناختی و نیز مدل ارائه شده از تحلیل عاملی اثربخش ترین عوامل رضایتمندی دانشجوی الکترونیکی در مهرالبرز شناخته و تایید شدند. | en_US |
dc.subject | یادگیرنده الکترونیکی ، نگاشت شناختی فازی ، مصرف کننده آنلاین ، سیستم های آموزش الکترونیکی ، رضایتمندی مصرف کننده آنلاین | en_US |
dc.title | ارائه یک مدل جامع از مسیر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی (مطالعه موردی: موسسه آموزش عالی الکترونیکی مهرالبرز) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | مدیریت فناوری اطلاعات |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
24-persian.pdf | 12.75 MB | Adobe PDF |