Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4232
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبابک اخگر-
dc.contributor.authorسیدمحمدرضا ناصرزاده-
dc.contributor.authorفهیمه طباطبایی-
dc.date.accessioned2022-05-01T07:27:13Z-
dc.date.available2022-05-01T07:27:13Z-
dc.date.issued1390-
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4232-
dc.description.abstractبا رشد روزافزون قابلیت های متنوع اینترنت در دهه های اخیر، پیچیدگی مرتبط با رفتار مصرف-کننده آنلاین و متعاقبا رضایتمندی وی به عنوان یکی از مسائل حائز اهمیت در کسب و کارهای آنلاین مطرح می شود. ظهور این توانمندی های مبتنی بر وب منجر به تمرکز حرفه ای ها و پژوهشگران بر شناسایی عوامل موثر در پیاده سازی سیستم های یادگیری الکترونیکی و رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی شده است. در این پژوهش با مطالعه ای جامع بر شناسایی عوامل موثر در رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی و جمع آوری داده های کیفی با انجام مطالعه موردی در موسسه آموزش الکترونیکی مهرالبرز، به وسیله تکنیک مدلسازی نگاشت های شناختی فازی و تکنیک تحلیل عاملی سعی بر آن داریم تا مدلی جامع از اثربخش ترین مسیر رضایتمندی دانشجویان سیستم آموزش الکترونیکی مهرالبرز و تعاملات عوامل رضایتمندساز یادگیرنده الکترونیکی ارائه دهیم. نتایج این روش تحقیق آمیخته حاکی از آن است که تعامل (استاد- دانشجو)، ارائه برنامه آموزشی از پیش تدوین شده، دسترسی به کتابخانه های دیجیتالی و پایگاه های علمی با دریافت وزن قوی در نگاشت شناختی و نیز مدل ارائه شده از تحلیل عاملی اثربخش ترین عوامل رضایتمندی دانشجوی الکترونیکی در مهرالبرز شناخته و تایید شدند.en_US
dc.subjectیادگیرنده الکترونیکی ، نگاشت شناختی فازی ، مصرف کننده آنلاین ، سیستم های آموزش الکترونیکی ، رضایتمندی مصرف کننده آنلاینen_US
dc.titleارائه یک مدل جامع از مسیر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی (مطالعه موردی: موسسه آموزش عالی الکترونیکی مهرالبرز)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
24-persian.pdf12.75 MBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبابک اخگر-
dc.contributor.authorسیدمحمدرضا ناصرزاده-
dc.contributor.authorفهیمه طباطبایی-
dc.date.accessioned2022-05-01T07:27:13Z-
dc.date.available2022-05-01T07:27:13Z-
dc.date.issued1390-
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4232-
dc.description.abstractبا رشد روزافزون قابلیت های متنوع اینترنت در دهه های اخیر، پیچیدگی مرتبط با رفتار مصرف-کننده آنلاین و متعاقبا رضایتمندی وی به عنوان یکی از مسائل حائز اهمیت در کسب و کارهای آنلاین مطرح می شود. ظهور این توانمندی های مبتنی بر وب منجر به تمرکز حرفه ای ها و پژوهشگران بر شناسایی عوامل موثر در پیاده سازی سیستم های یادگیری الکترونیکی و رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی شده است. در این پژوهش با مطالعه ای جامع بر شناسایی عوامل موثر در رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی و جمع آوری داده های کیفی با انجام مطالعه موردی در موسسه آموزش الکترونیکی مهرالبرز، به وسیله تکنیک مدلسازی نگاشت های شناختی فازی و تکنیک تحلیل عاملی سعی بر آن داریم تا مدلی جامع از اثربخش ترین مسیر رضایتمندی دانشجویان سیستم آموزش الکترونیکی مهرالبرز و تعاملات عوامل رضایتمندساز یادگیرنده الکترونیکی ارائه دهیم. نتایج این روش تحقیق آمیخته حاکی از آن است که تعامل (استاد- دانشجو)، ارائه برنامه آموزشی از پیش تدوین شده، دسترسی به کتابخانه های دیجیتالی و پایگاه های علمی با دریافت وزن قوی در نگاشت شناختی و نیز مدل ارائه شده از تحلیل عاملی اثربخش ترین عوامل رضایتمندی دانشجوی الکترونیکی در مهرالبرز شناخته و تایید شدند.en_US
dc.subjectیادگیرنده الکترونیکی ، نگاشت شناختی فازی ، مصرف کننده آنلاین ، سیستم های آموزش الکترونیکی ، رضایتمندی مصرف کننده آنلاینen_US
dc.titleارائه یک مدل جامع از مسیر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی (مطالعه موردی: موسسه آموزش عالی الکترونیکی مهرالبرز)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
24-persian.pdf12.75 MBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبابک اخگر-
dc.contributor.authorسیدمحمدرضا ناصرزاده-
dc.contributor.authorفهیمه طباطبایی-
dc.date.accessioned2022-05-01T07:27:13Z-
dc.date.available2022-05-01T07:27:13Z-
dc.date.issued1390-
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4232-
dc.description.abstractبا رشد روزافزون قابلیت های متنوع اینترنت در دهه های اخیر، پیچیدگی مرتبط با رفتار مصرف-کننده آنلاین و متعاقبا رضایتمندی وی به عنوان یکی از مسائل حائز اهمیت در کسب و کارهای آنلاین مطرح می شود. ظهور این توانمندی های مبتنی بر وب منجر به تمرکز حرفه ای ها و پژوهشگران بر شناسایی عوامل موثر در پیاده سازی سیستم های یادگیری الکترونیکی و رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی شده است. در این پژوهش با مطالعه ای جامع بر شناسایی عوامل موثر در رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی و جمع آوری داده های کیفی با انجام مطالعه موردی در موسسه آموزش الکترونیکی مهرالبرز، به وسیله تکنیک مدلسازی نگاشت های شناختی فازی و تکنیک تحلیل عاملی سعی بر آن داریم تا مدلی جامع از اثربخش ترین مسیر رضایتمندی دانشجویان سیستم آموزش الکترونیکی مهرالبرز و تعاملات عوامل رضایتمندساز یادگیرنده الکترونیکی ارائه دهیم. نتایج این روش تحقیق آمیخته حاکی از آن است که تعامل (استاد- دانشجو)، ارائه برنامه آموزشی از پیش تدوین شده، دسترسی به کتابخانه های دیجیتالی و پایگاه های علمی با دریافت وزن قوی در نگاشت شناختی و نیز مدل ارائه شده از تحلیل عاملی اثربخش ترین عوامل رضایتمندی دانشجوی الکترونیکی در مهرالبرز شناخته و تایید شدند.en_US
dc.subjectیادگیرنده الکترونیکی ، نگاشت شناختی فازی ، مصرف کننده آنلاین ، سیستم های آموزش الکترونیکی ، رضایتمندی مصرف کننده آنلاینen_US
dc.titleارائه یک مدل جامع از مسیر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی (مطالعه موردی: موسسه آموزش عالی الکترونیکی مهرالبرز)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
24-persian.pdf12.75 MBAdobe PDF