Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4217
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributor.authorوحیده بیانی راد-
dc.contributor.authorفاطمه چگینی-
dc.date.accessioned2021-11-23T22:52:25Z-
dc.date.available2021-11-23T22:52:25Z-
dc.date.issued1398en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4217-
dc.description.abstractشعب بانک نیازمند ابزاری هستند که بتوانند با کمک آن نسبت به جذب منابع و سود آوری شعب اقدام نمایند ،چنین ابزاری مشتری مداری رئیس شعبه می باشد.از اینرو با هدف تدوین رابطه بین سطح مشتری مداری با میزان جذب منابع و سودآوری ، 7 فاکتور شناسایی و در قالب پرسشنامه ای در اختیار روسای شعب پست بانک تهران قرار گرفت. با تحلیل عاملی داده های به دست آمده از 32 پرسشنامه جمع آوری شده، فاکتورهای شناسایی شده، تایید شدند و بر مبنای فرضیه های پژوهش و با استفاده از تحلیل رابطه بین سطح مشتری مداری رئیس شعبه با میزان جذب منابع تهیه شد. بینشی که این مدل به روسای شعب ارائه می کند می تواند به آنها در برنامه ریزی و جذب بیشتر منابع و سودآوری کمک کند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبازاریابی و تبلیغات ، مشتری مداری رئیس شعبه ، سودآوری ، جذب سپرده ها ، تسهیلاتen_US
dc.titleبررسی رابطه بین سطح مشتری مداری رئیس شعبه با میزان جذب منابع و سود آوری مورد مطالعه : شعب پست بانک-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت مالی گرایش بانکداری

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MAEB01_103.pdf270.82 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributor.authorوحیده بیانی راد-
dc.contributor.authorفاطمه چگینی-
dc.date.accessioned2021-11-23T22:52:25Z-
dc.date.available2021-11-23T22:52:25Z-
dc.date.issued1398en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4217-
dc.description.abstractشعب بانک نیازمند ابزاری هستند که بتوانند با کمک آن نسبت به جذب منابع و سود آوری شعب اقدام نمایند ،چنین ابزاری مشتری مداری رئیس شعبه می باشد.از اینرو با هدف تدوین رابطه بین سطح مشتری مداری با میزان جذب منابع و سودآوری ، 7 فاکتور شناسایی و در قالب پرسشنامه ای در اختیار روسای شعب پست بانک تهران قرار گرفت. با تحلیل عاملی داده های به دست آمده از 32 پرسشنامه جمع آوری شده، فاکتورهای شناسایی شده، تایید شدند و بر مبنای فرضیه های پژوهش و با استفاده از تحلیل رابطه بین سطح مشتری مداری رئیس شعبه با میزان جذب منابع تهیه شد. بینشی که این مدل به روسای شعب ارائه می کند می تواند به آنها در برنامه ریزی و جذب بیشتر منابع و سودآوری کمک کند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبازاریابی و تبلیغات ، مشتری مداری رئیس شعبه ، سودآوری ، جذب سپرده ها ، تسهیلاتen_US
dc.titleبررسی رابطه بین سطح مشتری مداری رئیس شعبه با میزان جذب منابع و سود آوری مورد مطالعه : شعب پست بانک-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت مالی گرایش بانکداری

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MAEB01_103.pdf270.82 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributor.authorوحیده بیانی راد-
dc.contributor.authorفاطمه چگینی-
dc.date.accessioned2021-11-23T22:52:25Z-
dc.date.available2021-11-23T22:52:25Z-
dc.date.issued1398en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4217-
dc.description.abstractشعب بانک نیازمند ابزاری هستند که بتوانند با کمک آن نسبت به جذب منابع و سود آوری شعب اقدام نمایند ،چنین ابزاری مشتری مداری رئیس شعبه می باشد.از اینرو با هدف تدوین رابطه بین سطح مشتری مداری با میزان جذب منابع و سودآوری ، 7 فاکتور شناسایی و در قالب پرسشنامه ای در اختیار روسای شعب پست بانک تهران قرار گرفت. با تحلیل عاملی داده های به دست آمده از 32 پرسشنامه جمع آوری شده، فاکتورهای شناسایی شده، تایید شدند و بر مبنای فرضیه های پژوهش و با استفاده از تحلیل رابطه بین سطح مشتری مداری رئیس شعبه با میزان جذب منابع تهیه شد. بینشی که این مدل به روسای شعب ارائه می کند می تواند به آنها در برنامه ریزی و جذب بیشتر منابع و سودآوری کمک کند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبازاریابی و تبلیغات ، مشتری مداری رئیس شعبه ، سودآوری ، جذب سپرده ها ، تسهیلاتen_US
dc.titleبررسی رابطه بین سطح مشتری مداری رئیس شعبه با میزان جذب منابع و سود آوری مورد مطالعه : شعب پست بانک-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت مالی گرایش بانکداری

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MAEB01_103.pdf270.82 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File