جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4214
عنوان: بررسی رابطه خدمات الکترونیکی بانکی بر رضایت مشتریان در دوران شیوع بیماری کرونا ویروس مطالعه موردی : شعب بانک انصار غرب تهران
پدیدآورنده: حمیدرضا رضوانی;افسانه نیک محمدی;لیلا علیرضایی;رحیم فرهمندنسب
کلید واژه ها: بانکداری الکترونیک ، خدمات الکترونیک ، رضایت مندی مشتریان ، شهرالکترونیک ، بانکداری موبایلی.
تاریخ انتشار: 1399
چکیده: سازمان ها در حال تلاش بیشتر برای استفاده از فناوری اطلاعات( IT)1 می باشند که نتیجه این تلاش ها بوجود آمدن مباحثی همچون طراحی مجدد فرایند کسب و کار ، کوچک کردن اندازه سازمان ها ، شکل گیری سازمان های بدون مرز و شرکت های مبتنی بر دانش بوده ا ست. IT همچنین روش پردازش اطلاعات را تسهیل نموده و توانسته است نحوه تصمیم گیری ها را تغییر دهد و حتی بر روی حیطه و ماهیت فعالیتهای انجام شده در ک سب و کار تاثیر بگذارد. بهره گیری از تحقیق علمی، شناسایی نقاط مثبت و قابل بهبود خدمات قابل ارائه به متقاضیان در جذب و جلب رضایت آنان نقش بسیار موثری دارد. این تحقیق از نظر مو ضوعی به اندازه گیری ر ضایت مشتری (CSM)2 از خدمات ارائه شده در سی ستم بانکداری الکترونیکی بانک انصار در دوران شیوع بیماری کرونا ویروس پرداخته و روش تحقیق بکار گرفته شده، توصیفی بوده که به شیوه پیمایشی صورت گرفته است. این پژوهش از یک نمونه 500 نفری از استفاده کنندگان از خدمات بانکداری الکترونیکی که به صورت تصادفی انتخاب شده اند با استفاده از ابزار پرسشنامه به دست آمد که ابتدا مروری بر ادبیات موضوعی بانکداری الکترونیکی ، مولفه های اصلی و مهم برای هر یک از متغیرها شناسایی شد و در نهایت از تحلیل اطلاعات بدست آمده، به کمک ضریب همبستگی و تحلیل واریانس نمی شود گفت نارضایتی وجود داشته، ولی در مورد بعضی مولفه ها اصلاحات و تغییرات بابت افزایش بهره وری از خدمات غیر حضوری بانکی ضروری بوده است.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4214
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
ICMET07_045.pdf632.44 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی رابطه خدمات الکترونیکی بانکی بر رضایت مشتریان در دوران شیوع بیماری کرونا ویروس مطالعه موردی : شعب بانک انصار غرب تهران
پدیدآورنده: حمیدرضا رضوانی;افسانه نیک محمدی;لیلا علیرضایی;رحیم فرهمندنسب
کلید واژه ها: بانکداری الکترونیک ، خدمات الکترونیک ، رضایت مندی مشتریان ، شهرالکترونیک ، بانکداری موبایلی.
تاریخ انتشار: 1399
چکیده: سازمان ها در حال تلاش بیشتر برای استفاده از فناوری اطلاعات( IT)1 می باشند که نتیجه این تلاش ها بوجود آمدن مباحثی همچون طراحی مجدد فرایند کسب و کار ، کوچک کردن اندازه سازمان ها ، شکل گیری سازمان های بدون مرز و شرکت های مبتنی بر دانش بوده ا ست. IT همچنین روش پردازش اطلاعات را تسهیل نموده و توانسته است نحوه تصمیم گیری ها را تغییر دهد و حتی بر روی حیطه و ماهیت فعالیتهای انجام شده در ک سب و کار تاثیر بگذارد. بهره گیری از تحقیق علمی، شناسایی نقاط مثبت و قابل بهبود خدمات قابل ارائه به متقاضیان در جذب و جلب رضایت آنان نقش بسیار موثری دارد. این تحقیق از نظر مو ضوعی به اندازه گیری ر ضایت مشتری (CSM)2 از خدمات ارائه شده در سی ستم بانکداری الکترونیکی بانک انصار در دوران شیوع بیماری کرونا ویروس پرداخته و روش تحقیق بکار گرفته شده، توصیفی بوده که به شیوه پیمایشی صورت گرفته است. این پژوهش از یک نمونه 500 نفری از استفاده کنندگان از خدمات بانکداری الکترونیکی که به صورت تصادفی انتخاب شده اند با استفاده از ابزار پرسشنامه به دست آمد که ابتدا مروری بر ادبیات موضوعی بانکداری الکترونیکی ، مولفه های اصلی و مهم برای هر یک از متغیرها شناسایی شد و در نهایت از تحلیل اطلاعات بدست آمده، به کمک ضریب همبستگی و تحلیل واریانس نمی شود گفت نارضایتی وجود داشته، ولی در مورد بعضی مولفه ها اصلاحات و تغییرات بابت افزایش بهره وری از خدمات غیر حضوری بانکی ضروری بوده است.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4214
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
ICMET07_045.pdf632.44 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی رابطه خدمات الکترونیکی بانکی بر رضایت مشتریان در دوران شیوع بیماری کرونا ویروس مطالعه موردی : شعب بانک انصار غرب تهران
پدیدآورنده: حمیدرضا رضوانی;افسانه نیک محمدی;لیلا علیرضایی;رحیم فرهمندنسب
کلید واژه ها: بانکداری الکترونیک ، خدمات الکترونیک ، رضایت مندی مشتریان ، شهرالکترونیک ، بانکداری موبایلی.
تاریخ انتشار: 1399
چکیده: سازمان ها در حال تلاش بیشتر برای استفاده از فناوری اطلاعات( IT)1 می باشند که نتیجه این تلاش ها بوجود آمدن مباحثی همچون طراحی مجدد فرایند کسب و کار ، کوچک کردن اندازه سازمان ها ، شکل گیری سازمان های بدون مرز و شرکت های مبتنی بر دانش بوده ا ست. IT همچنین روش پردازش اطلاعات را تسهیل نموده و توانسته است نحوه تصمیم گیری ها را تغییر دهد و حتی بر روی حیطه و ماهیت فعالیتهای انجام شده در ک سب و کار تاثیر بگذارد. بهره گیری از تحقیق علمی، شناسایی نقاط مثبت و قابل بهبود خدمات قابل ارائه به متقاضیان در جذب و جلب رضایت آنان نقش بسیار موثری دارد. این تحقیق از نظر مو ضوعی به اندازه گیری ر ضایت مشتری (CSM)2 از خدمات ارائه شده در سی ستم بانکداری الکترونیکی بانک انصار در دوران شیوع بیماری کرونا ویروس پرداخته و روش تحقیق بکار گرفته شده، توصیفی بوده که به شیوه پیمایشی صورت گرفته است. این پژوهش از یک نمونه 500 نفری از استفاده کنندگان از خدمات بانکداری الکترونیکی که به صورت تصادفی انتخاب شده اند با استفاده از ابزار پرسشنامه به دست آمد که ابتدا مروری بر ادبیات موضوعی بانکداری الکترونیکی ، مولفه های اصلی و مهم برای هر یک از متغیرها شناسایی شد و در نهایت از تحلیل اطلاعات بدست آمده، به کمک ضریب همبستگی و تحلیل واریانس نمی شود گفت نارضایتی وجود داشته، ولی در مورد بعضی مولفه ها اصلاحات و تغییرات بابت افزایش بهره وری از خدمات غیر حضوری بانکی ضروری بوده است.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4214
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
ICMET07_045.pdf632.44 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل