Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4202
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorجواد صفویه-
dc.contributor.authorنرگس آقاخانی-
dc.date.accessioned2021-11-20T22:45:10Z-
dc.date.available2021-11-20T22:45:10Z-
dc.date.issued1395en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4202-
dc.description.abstractارزیابی عملکرد نیروی انسانی جزء ارکان اصلی حفظ و بقای هر سازمانی محسوب می شود. دانشگاهها به نیز عنوان سازمان هایی که هدف تربیت نیروی انسانی متخصص در کنار تولید علم به را عهده دارند، بیش از هر سازمانی نیازمند ارزیابی از عملکرد اعضای هیاتعلمی خود هستند. ارزیابی مستمر از نحوه عملکرد اساتید می تواند در شناسایی نقاط قوت و ضعف و بهبود کیفیت تدریس در دانشگاهها موثر باشد. هدف از این پژوهش شناسایی و گردآوری شاخصهای ارزیابی عملکرد ها اساتید در دانشگاه است. باتوجه به اینکه مطالعات پراکندهای در خصوص ویژگیهای یک استاد خوب ارایه شده است، تلاش برای یافتن ویژگیهای مشترک ادامه دارد و باید برای تعیین شایستگی اساتید، حیطههای مختلفی را با توجه به نقشهایی که دارند، جستجو کرد . این مقاله از نوع تحقیق پیمایشی و بصورت مرور ادبیات سیستماتیک و نگاشت علمی پژوهشهای صورت گرفته در حوزه ارزیابی عملکرد است. بر این اساس 5 پایگاه داده لا کترونیکی مورد بررسی قرار گرفتند. در جستجوی اولیه تعداد 174 مقاله دریافت شد و از این بین پس از طی مراحل مرور ادبیات سیستماتیک، 21 مقاله برای بررسی بیشتر انتخاب شد. به کمک این 21 مقاله و بواسطه تکنیک گلوله برفی به جستجوی مقالات پایه این مقالات در نشریات پرداخته و در نهایت 28 مقاله متناسب بدست آمد. در نهایت پس از مرور ادبیات و پیشینه پژوهش تعداد 33شاخص برای ارزیابی عملکرد اساتید در 4 طبقه شناسایی و طبقهبندی شدند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectارزیابی عملکرد ، اساتید دانشگاه ، بهبود عملکرد ، شاخص ارزیابی ، نگاشت علمیen_US
dc.titleنگاشت علمی شاخص ها های ارزیابی عملکرد اساتید در دانشگاه بر اساس مرور ادبیات سیستماتیک-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MSACONF01_322.pdf408.77 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorجواد صفویه-
dc.contributor.authorنرگس آقاخانی-
dc.date.accessioned2021-11-20T22:45:10Z-
dc.date.available2021-11-20T22:45:10Z-
dc.date.issued1395en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4202-
dc.description.abstractارزیابی عملکرد نیروی انسانی جزء ارکان اصلی حفظ و بقای هر سازمانی محسوب می شود. دانشگاهها به نیز عنوان سازمان هایی که هدف تربیت نیروی انسانی متخصص در کنار تولید علم به را عهده دارند، بیش از هر سازمانی نیازمند ارزیابی از عملکرد اعضای هیاتعلمی خود هستند. ارزیابی مستمر از نحوه عملکرد اساتید می تواند در شناسایی نقاط قوت و ضعف و بهبود کیفیت تدریس در دانشگاهها موثر باشد. هدف از این پژوهش شناسایی و گردآوری شاخصهای ارزیابی عملکرد ها اساتید در دانشگاه است. باتوجه به اینکه مطالعات پراکندهای در خصوص ویژگیهای یک استاد خوب ارایه شده است، تلاش برای یافتن ویژگیهای مشترک ادامه دارد و باید برای تعیین شایستگی اساتید، حیطههای مختلفی را با توجه به نقشهایی که دارند، جستجو کرد . این مقاله از نوع تحقیق پیمایشی و بصورت مرور ادبیات سیستماتیک و نگاشت علمی پژوهشهای صورت گرفته در حوزه ارزیابی عملکرد است. بر این اساس 5 پایگاه داده لا کترونیکی مورد بررسی قرار گرفتند. در جستجوی اولیه تعداد 174 مقاله دریافت شد و از این بین پس از طی مراحل مرور ادبیات سیستماتیک، 21 مقاله برای بررسی بیشتر انتخاب شد. به کمک این 21 مقاله و بواسطه تکنیک گلوله برفی به جستجوی مقالات پایه این مقالات در نشریات پرداخته و در نهایت 28 مقاله متناسب بدست آمد. در نهایت پس از مرور ادبیات و پیشینه پژوهش تعداد 33شاخص برای ارزیابی عملکرد اساتید در 4 طبقه شناسایی و طبقهبندی شدند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectارزیابی عملکرد ، اساتید دانشگاه ، بهبود عملکرد ، شاخص ارزیابی ، نگاشت علمیen_US
dc.titleنگاشت علمی شاخص ها های ارزیابی عملکرد اساتید در دانشگاه بر اساس مرور ادبیات سیستماتیک-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MSACONF01_322.pdf408.77 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorجواد صفویه-
dc.contributor.authorنرگس آقاخانی-
dc.date.accessioned2021-11-20T22:45:10Z-
dc.date.available2021-11-20T22:45:10Z-
dc.date.issued1395en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4202-
dc.description.abstractارزیابی عملکرد نیروی انسانی جزء ارکان اصلی حفظ و بقای هر سازمانی محسوب می شود. دانشگاهها به نیز عنوان سازمان هایی که هدف تربیت نیروی انسانی متخصص در کنار تولید علم به را عهده دارند، بیش از هر سازمانی نیازمند ارزیابی از عملکرد اعضای هیاتعلمی خود هستند. ارزیابی مستمر از نحوه عملکرد اساتید می تواند در شناسایی نقاط قوت و ضعف و بهبود کیفیت تدریس در دانشگاهها موثر باشد. هدف از این پژوهش شناسایی و گردآوری شاخصهای ارزیابی عملکرد ها اساتید در دانشگاه است. باتوجه به اینکه مطالعات پراکندهای در خصوص ویژگیهای یک استاد خوب ارایه شده است، تلاش برای یافتن ویژگیهای مشترک ادامه دارد و باید برای تعیین شایستگی اساتید، حیطههای مختلفی را با توجه به نقشهایی که دارند، جستجو کرد . این مقاله از نوع تحقیق پیمایشی و بصورت مرور ادبیات سیستماتیک و نگاشت علمی پژوهشهای صورت گرفته در حوزه ارزیابی عملکرد است. بر این اساس 5 پایگاه داده لا کترونیکی مورد بررسی قرار گرفتند. در جستجوی اولیه تعداد 174 مقاله دریافت شد و از این بین پس از طی مراحل مرور ادبیات سیستماتیک، 21 مقاله برای بررسی بیشتر انتخاب شد. به کمک این 21 مقاله و بواسطه تکنیک گلوله برفی به جستجوی مقالات پایه این مقالات در نشریات پرداخته و در نهایت 28 مقاله متناسب بدست آمد. در نهایت پس از مرور ادبیات و پیشینه پژوهش تعداد 33شاخص برای ارزیابی عملکرد اساتید در 4 طبقه شناسایی و طبقهبندی شدند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectارزیابی عملکرد ، اساتید دانشگاه ، بهبود عملکرد ، شاخص ارزیابی ، نگاشت علمیen_US
dc.titleنگاشت علمی شاخص ها های ارزیابی عملکرد اساتید در دانشگاه بر اساس مرور ادبیات سیستماتیک-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MSACONF01_322.pdf408.77 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File