Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4201
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributor.authorجواد صفویه-
dc.date.accessioned2021-11-20T22:39:06Z-
dc.date.available2021-11-20T22:39:06Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4201-
dc.description.abstractمفهوم رنگ آبی یعنی نوآوری و منظور از نوآوری خلق تقاضای جدید یا ایجاد انتخاب و جایگزینی برای مشتریان بازارهای فعلی می باشد. در واقع اقیانوس آبی در پی یافتن بازاری بکر و دست نخورده است که هنوز کسی آن را عمیقا کشف نکرده است. اقیانوس آبی زمان ایجاد می شود که یک شرکت ارزش های همزمان برای خود و مشتریانش ایجاد می کند. نوآوری در محصول (کالا یا خدمات) یا شیوه ی ارایه ی این محصولات موجب خلق ارزش برای بازار می شود و همزمان فعالیت هایی که دارای ارزش کمتری برای بازار حال و آینده هستند از گردون خارج می شوند. یکی از ابزارهای استراتژی نیز بوم استراتژی است. در پژوهش حاضر با استفاده از استراتژی اقیانوس آبی و تدوین راهبردی آن به صنعت UPVC به عنوان یک مطالعه موردی پرداخته شده است. با استفاده از بوم های استراتژی و ارایه نوآوری یک شرکت تولید کننده این استراتژی مورد بررسی قرار گرفته است. در آخر نیز با تحلیل نتایج متوجه می شویم که به دلیل بالا بودن نرخ واردات نمی توان همزمان با تمایز و نوآوری توقع داشت که ما در این صنعت با کاهش هزینه نیز مواجه باشیم.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاستراتژی اقیانوس آبی ، بوم استراتژی ، رویکرد کاهش هزینه و تمایزen_US
dc.titleاجرای استراتژی اقیانوس آبی و مشاهده روند سازمان بعد از پیاده سازی؛ مطالعه موردی : صنعت UPVC-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EMACONFERENCE01_071.pdf478.66 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributor.authorجواد صفویه-
dc.date.accessioned2021-11-20T22:39:06Z-
dc.date.available2021-11-20T22:39:06Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4201-
dc.description.abstractمفهوم رنگ آبی یعنی نوآوری و منظور از نوآوری خلق تقاضای جدید یا ایجاد انتخاب و جایگزینی برای مشتریان بازارهای فعلی می باشد. در واقع اقیانوس آبی در پی یافتن بازاری بکر و دست نخورده است که هنوز کسی آن را عمیقا کشف نکرده است. اقیانوس آبی زمان ایجاد می شود که یک شرکت ارزش های همزمان برای خود و مشتریانش ایجاد می کند. نوآوری در محصول (کالا یا خدمات) یا شیوه ی ارایه ی این محصولات موجب خلق ارزش برای بازار می شود و همزمان فعالیت هایی که دارای ارزش کمتری برای بازار حال و آینده هستند از گردون خارج می شوند. یکی از ابزارهای استراتژی نیز بوم استراتژی است. در پژوهش حاضر با استفاده از استراتژی اقیانوس آبی و تدوین راهبردی آن به صنعت UPVC به عنوان یک مطالعه موردی پرداخته شده است. با استفاده از بوم های استراتژی و ارایه نوآوری یک شرکت تولید کننده این استراتژی مورد بررسی قرار گرفته است. در آخر نیز با تحلیل نتایج متوجه می شویم که به دلیل بالا بودن نرخ واردات نمی توان همزمان با تمایز و نوآوری توقع داشت که ما در این صنعت با کاهش هزینه نیز مواجه باشیم.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاستراتژی اقیانوس آبی ، بوم استراتژی ، رویکرد کاهش هزینه و تمایزen_US
dc.titleاجرای استراتژی اقیانوس آبی و مشاهده روند سازمان بعد از پیاده سازی؛ مطالعه موردی : صنعت UPVC-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EMACONFERENCE01_071.pdf478.66 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributor.authorجواد صفویه-
dc.date.accessioned2021-11-20T22:39:06Z-
dc.date.available2021-11-20T22:39:06Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4201-
dc.description.abstractمفهوم رنگ آبی یعنی نوآوری و منظور از نوآوری خلق تقاضای جدید یا ایجاد انتخاب و جایگزینی برای مشتریان بازارهای فعلی می باشد. در واقع اقیانوس آبی در پی یافتن بازاری بکر و دست نخورده است که هنوز کسی آن را عمیقا کشف نکرده است. اقیانوس آبی زمان ایجاد می شود که یک شرکت ارزش های همزمان برای خود و مشتریانش ایجاد می کند. نوآوری در محصول (کالا یا خدمات) یا شیوه ی ارایه ی این محصولات موجب خلق ارزش برای بازار می شود و همزمان فعالیت هایی که دارای ارزش کمتری برای بازار حال و آینده هستند از گردون خارج می شوند. یکی از ابزارهای استراتژی نیز بوم استراتژی است. در پژوهش حاضر با استفاده از استراتژی اقیانوس آبی و تدوین راهبردی آن به صنعت UPVC به عنوان یک مطالعه موردی پرداخته شده است. با استفاده از بوم های استراتژی و ارایه نوآوری یک شرکت تولید کننده این استراتژی مورد بررسی قرار گرفته است. در آخر نیز با تحلیل نتایج متوجه می شویم که به دلیل بالا بودن نرخ واردات نمی توان همزمان با تمایز و نوآوری توقع داشت که ما در این صنعت با کاهش هزینه نیز مواجه باشیم.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاستراتژی اقیانوس آبی ، بوم استراتژی ، رویکرد کاهش هزینه و تمایزen_US
dc.titleاجرای استراتژی اقیانوس آبی و مشاهده روند سازمان بعد از پیاده سازی؛ مطالعه موردی : صنعت UPVC-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EMACONFERENCE01_071.pdf478.66 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File