Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4197
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributor.authorزهرا شیرنسب-
dc.date.accessioned2021-11-15T21:35:23Z-
dc.date.available2021-11-15T21:35:23Z-
dc.date.issued1395en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4197-
dc.description.abstractدر عصر الکترونیک، برای رسیدن به مزیت رقابتی و حفظ آن، پیاده سازی مدیریت استراتژیک دانش غیر قابل انکار است شیوه های مدیریت دانش دارای چهارچوب خاصی می باشد و می تواند اثربخشی سازمانی را تحت تاثیر قرار دهد. بخش خدمات بانکی بخشی است که بهره وری آن روز به روز در حال افزایش است و به طور قابل ملاحظه ای می تواند از فرایند های نوآوری متاثر شود از آن جایی که پیاه سازی سیستم های مدیریت دانش باعث نوآوری خواهد شد. مدیریت استراتژیک دانش نقش بسیار مهمی در افزایش بازده و رقابت خواهد داشت. هدف اصلی این پژوهش، شناسایی عوامل بحرانی موفقیت که برای اجرای پیاده سازی سیستم های مدیریت دانش بسیار مهم هستند، می باشد پس از بررسی ادبیات موضوع و تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از بانک مرکزی که بزرگ ترین مرکز تمرکز این نوع داده هاست، مهم ترین عوامل بحرانی موفقیت در پیاده سازی مدیریت استراتژیک دانش در بخش خدمات بانکی شناسایی و معرفی شده اند و در نهایت، به مدل سازی معادله ساختاری پرداخته و اعتبار عوامل بحرانی موفقیت را مشخص نموده ایم.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاستراتژیک ، دانش ، مدیریت استراتژیک دانش ، عوامل بحرانی موفقیت ، خدمات بانکیen_US
dc.titleبررسی عوامل بحرانی موفقیت در پیاده سازی مدیریت استراتژیک دانش در بخش خدمات بانکی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MSICONF01_021.pdf597.99 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributor.authorزهرا شیرنسب-
dc.date.accessioned2021-11-15T21:35:23Z-
dc.date.available2021-11-15T21:35:23Z-
dc.date.issued1395en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4197-
dc.description.abstractدر عصر الکترونیک، برای رسیدن به مزیت رقابتی و حفظ آن، پیاده سازی مدیریت استراتژیک دانش غیر قابل انکار است شیوه های مدیریت دانش دارای چهارچوب خاصی می باشد و می تواند اثربخشی سازمانی را تحت تاثیر قرار دهد. بخش خدمات بانکی بخشی است که بهره وری آن روز به روز در حال افزایش است و به طور قابل ملاحظه ای می تواند از فرایند های نوآوری متاثر شود از آن جایی که پیاه سازی سیستم های مدیریت دانش باعث نوآوری خواهد شد. مدیریت استراتژیک دانش نقش بسیار مهمی در افزایش بازده و رقابت خواهد داشت. هدف اصلی این پژوهش، شناسایی عوامل بحرانی موفقیت که برای اجرای پیاده سازی سیستم های مدیریت دانش بسیار مهم هستند، می باشد پس از بررسی ادبیات موضوع و تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از بانک مرکزی که بزرگ ترین مرکز تمرکز این نوع داده هاست، مهم ترین عوامل بحرانی موفقیت در پیاده سازی مدیریت استراتژیک دانش در بخش خدمات بانکی شناسایی و معرفی شده اند و در نهایت، به مدل سازی معادله ساختاری پرداخته و اعتبار عوامل بحرانی موفقیت را مشخص نموده ایم.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاستراتژیک ، دانش ، مدیریت استراتژیک دانش ، عوامل بحرانی موفقیت ، خدمات بانکیen_US
dc.titleبررسی عوامل بحرانی موفقیت در پیاده سازی مدیریت استراتژیک دانش در بخش خدمات بانکی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MSICONF01_021.pdf597.99 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributor.authorزهرا شیرنسب-
dc.date.accessioned2021-11-15T21:35:23Z-
dc.date.available2021-11-15T21:35:23Z-
dc.date.issued1395en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4197-
dc.description.abstractدر عصر الکترونیک، برای رسیدن به مزیت رقابتی و حفظ آن، پیاده سازی مدیریت استراتژیک دانش غیر قابل انکار است شیوه های مدیریت دانش دارای چهارچوب خاصی می باشد و می تواند اثربخشی سازمانی را تحت تاثیر قرار دهد. بخش خدمات بانکی بخشی است که بهره وری آن روز به روز در حال افزایش است و به طور قابل ملاحظه ای می تواند از فرایند های نوآوری متاثر شود از آن جایی که پیاه سازی سیستم های مدیریت دانش باعث نوآوری خواهد شد. مدیریت استراتژیک دانش نقش بسیار مهمی در افزایش بازده و رقابت خواهد داشت. هدف اصلی این پژوهش، شناسایی عوامل بحرانی موفقیت که برای اجرای پیاده سازی سیستم های مدیریت دانش بسیار مهم هستند، می باشد پس از بررسی ادبیات موضوع و تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از بانک مرکزی که بزرگ ترین مرکز تمرکز این نوع داده هاست، مهم ترین عوامل بحرانی موفقیت در پیاده سازی مدیریت استراتژیک دانش در بخش خدمات بانکی شناسایی و معرفی شده اند و در نهایت، به مدل سازی معادله ساختاری پرداخته و اعتبار عوامل بحرانی موفقیت را مشخص نموده ایم.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاستراتژیک ، دانش ، مدیریت استراتژیک دانش ، عوامل بحرانی موفقیت ، خدمات بانکیen_US
dc.titleبررسی عوامل بحرانی موفقیت در پیاده سازی مدیریت استراتژیک دانش در بخش خدمات بانکی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MSICONF01_021.pdf597.99 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File