Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4189
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorاحد زارع رواسان-
dc.contributor.authorمعصومه امانی-
dc.contributor.authorامیر اشرفی-
dc.date.accessioned2021-11-13T21:37:05Z-
dc.date.available2021-11-13T21:37:05Z-
dc.date.issued1397en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4189-
dc.description.abstractدر سال های اخیر، مباحث مرتبط با یادگیری الکترونیک توجه بسیاری از محققان را به خود معطوف نموده است. علیرغم افزایش توجه محققین به مطالعه سیستم های یادگیری الکترونیک، تمرکز بر روی خروجی ها و نتایج حاصل از به کارگیری این سیستم ها، کمتر مورد توجه قرار گرفته است. پژوهش حاضر در همین راستا و به منظور بررسی تاثیر استفاده از سیستم های یادگیری الکترونیک بر روی نتایج حاصل از آن تعریف شده است. بدین منظور، 3 خروجی اصلی حاصل از به کارگیری سیستم یادگیری الکترونیک شامل پشتیبان یادگیری، ایجاد ارتباط با سایرین (ساختار اجتماعی) و عملکرد آموزش با لحاظ نمودن نقش تعدیل گر انطباق پذیری ادراک شده مورد بررسی قرار گرفته است. جامعه آماری این پژوهش شامل دانشجویان دانشگاه مهرالبرز است که در حال حاضر از سیستم یادگیری الکترونیک استفاده می نمایند. نتایج حاصل از این پژوهش بیانگر ارتباط مثبت و مستقیم فی مابین به کارگیری سیستم یادگیری الکترونیک و تمام خروجی های حاصل از آن است. همچنین، نقش تعدیل گر عامل انطباق پذیری ادراک شده در این پژوهش مورد تایید قرار گرفته است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectیادگیری الکترونیک ، پشتیبان یادگیری ، ساختار اجتماع ، عملکرد آموزش ، انطباق پذیری ادراک شدهen_US
dc.titleسیستم های یادگیری الکترونیک و خروجی های حاصله: نقش تعدیل گر انطباق پذیری ادراک شده-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
JR_IMS-6-24_004.pdf471.97 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorاحد زارع رواسان-
dc.contributor.authorمعصومه امانی-
dc.contributor.authorامیر اشرفی-
dc.date.accessioned2021-11-13T21:37:05Z-
dc.date.available2021-11-13T21:37:05Z-
dc.date.issued1397en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4189-
dc.description.abstractدر سال های اخیر، مباحث مرتبط با یادگیری الکترونیک توجه بسیاری از محققان را به خود معطوف نموده است. علیرغم افزایش توجه محققین به مطالعه سیستم های یادگیری الکترونیک، تمرکز بر روی خروجی ها و نتایج حاصل از به کارگیری این سیستم ها، کمتر مورد توجه قرار گرفته است. پژوهش حاضر در همین راستا و به منظور بررسی تاثیر استفاده از سیستم های یادگیری الکترونیک بر روی نتایج حاصل از آن تعریف شده است. بدین منظور، 3 خروجی اصلی حاصل از به کارگیری سیستم یادگیری الکترونیک شامل پشتیبان یادگیری، ایجاد ارتباط با سایرین (ساختار اجتماعی) و عملکرد آموزش با لحاظ نمودن نقش تعدیل گر انطباق پذیری ادراک شده مورد بررسی قرار گرفته است. جامعه آماری این پژوهش شامل دانشجویان دانشگاه مهرالبرز است که در حال حاضر از سیستم یادگیری الکترونیک استفاده می نمایند. نتایج حاصل از این پژوهش بیانگر ارتباط مثبت و مستقیم فی مابین به کارگیری سیستم یادگیری الکترونیک و تمام خروجی های حاصل از آن است. همچنین، نقش تعدیل گر عامل انطباق پذیری ادراک شده در این پژوهش مورد تایید قرار گرفته است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectیادگیری الکترونیک ، پشتیبان یادگیری ، ساختار اجتماع ، عملکرد آموزش ، انطباق پذیری ادراک شدهen_US
dc.titleسیستم های یادگیری الکترونیک و خروجی های حاصله: نقش تعدیل گر انطباق پذیری ادراک شده-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
JR_IMS-6-24_004.pdf471.97 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorاحد زارع رواسان-
dc.contributor.authorمعصومه امانی-
dc.contributor.authorامیر اشرفی-
dc.date.accessioned2021-11-13T21:37:05Z-
dc.date.available2021-11-13T21:37:05Z-
dc.date.issued1397en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4189-
dc.description.abstractدر سال های اخیر، مباحث مرتبط با یادگیری الکترونیک توجه بسیاری از محققان را به خود معطوف نموده است. علیرغم افزایش توجه محققین به مطالعه سیستم های یادگیری الکترونیک، تمرکز بر روی خروجی ها و نتایج حاصل از به کارگیری این سیستم ها، کمتر مورد توجه قرار گرفته است. پژوهش حاضر در همین راستا و به منظور بررسی تاثیر استفاده از سیستم های یادگیری الکترونیک بر روی نتایج حاصل از آن تعریف شده است. بدین منظور، 3 خروجی اصلی حاصل از به کارگیری سیستم یادگیری الکترونیک شامل پشتیبان یادگیری، ایجاد ارتباط با سایرین (ساختار اجتماعی) و عملکرد آموزش با لحاظ نمودن نقش تعدیل گر انطباق پذیری ادراک شده مورد بررسی قرار گرفته است. جامعه آماری این پژوهش شامل دانشجویان دانشگاه مهرالبرز است که در حال حاضر از سیستم یادگیری الکترونیک استفاده می نمایند. نتایج حاصل از این پژوهش بیانگر ارتباط مثبت و مستقیم فی مابین به کارگیری سیستم یادگیری الکترونیک و تمام خروجی های حاصل از آن است. همچنین، نقش تعدیل گر عامل انطباق پذیری ادراک شده در این پژوهش مورد تایید قرار گرفته است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectیادگیری الکترونیک ، پشتیبان یادگیری ، ساختار اجتماع ، عملکرد آموزش ، انطباق پذیری ادراک شدهen_US
dc.titleسیستم های یادگیری الکترونیک و خروجی های حاصله: نقش تعدیل گر انطباق پذیری ادراک شده-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
JR_IMS-6-24_004.pdf471.97 kBAdobe PDF