Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4174
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمسلم سعیدی-
dc.contributor.authorعلیرضا جهانی-
dc.contributor.authorسوگل ربیعی ساوجی-
dc.date.accessioned2021-11-01T20:54:26Z-
dc.date.available2021-11-01T20:54:26Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4174-
dc.description.abstractرضایت شغلی یکی از عوامل بسیار مهم در موفقیت شغلی است که باعث افزایش کارایی و احساس رضایت فردی می شود. رضایت شغلی فعالیتی است میان رشته ای که دیدگاه های روانشناختی اجتماعی، جامعه شناختی، اقتصادی، علوم سیاسی و تربیتی، هر یک به سهم خود به آن پرداخته اند. هدف تحقیق حاضر، بررسی رابطه بین رضایت شغلی و بهره وری کارکنان بانک قوامین استان چهارمحال و بختیاری است. پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی و از جهت روش، توصیفی همبستگی محسوب میشود. جامعه آماری تحقیق شامل کارکنان شعب بانک قوامین استان چهارمحال و بختیاری است که تعداد 132 نمونه به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند. ابزار پژوهش دو پرسشنامه استاندارد رضایت شغلی و بهره وری کارکنان است. تجزیه و تحلیل داده با نرم افزار VISUAl-PLS و الگویابی معادلات ساختاری انجام شده است. نتایج تحقیق نشان داد که رضایت شغلی بر روی بهره وری کارکنان تاثیر دارد. همچنین نتایج حاکی از تاثیر بین نظام پرداخت، جو سازمان، سبک رهبری، شرایط فیزیکی و بهره وری و عدم تاثیر بین نوع شغل و فرصت های پیشرفت بر روی بهره وری کارکنان می باشد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectرضایت شغلی ، موفقیت شغلی ، بهره وری کارکنان ، بانک قوامینen_US
dc.titleارزیابی تاثیر رضایت شغلی بر بهره وری کارکنان(مطالعه موردی: بانک قوامین استان چهارمحال و بختیاری)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MODIRACONF01_110.pdf339.64 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمسلم سعیدی-
dc.contributor.authorعلیرضا جهانی-
dc.contributor.authorسوگل ربیعی ساوجی-
dc.date.accessioned2021-11-01T20:54:26Z-
dc.date.available2021-11-01T20:54:26Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4174-
dc.description.abstractرضایت شغلی یکی از عوامل بسیار مهم در موفقیت شغلی است که باعث افزایش کارایی و احساس رضایت فردی می شود. رضایت شغلی فعالیتی است میان رشته ای که دیدگاه های روانشناختی اجتماعی، جامعه شناختی، اقتصادی، علوم سیاسی و تربیتی، هر یک به سهم خود به آن پرداخته اند. هدف تحقیق حاضر، بررسی رابطه بین رضایت شغلی و بهره وری کارکنان بانک قوامین استان چهارمحال و بختیاری است. پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی و از جهت روش، توصیفی همبستگی محسوب میشود. جامعه آماری تحقیق شامل کارکنان شعب بانک قوامین استان چهارمحال و بختیاری است که تعداد 132 نمونه به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند. ابزار پژوهش دو پرسشنامه استاندارد رضایت شغلی و بهره وری کارکنان است. تجزیه و تحلیل داده با نرم افزار VISUAl-PLS و الگویابی معادلات ساختاری انجام شده است. نتایج تحقیق نشان داد که رضایت شغلی بر روی بهره وری کارکنان تاثیر دارد. همچنین نتایج حاکی از تاثیر بین نظام پرداخت، جو سازمان، سبک رهبری، شرایط فیزیکی و بهره وری و عدم تاثیر بین نوع شغل و فرصت های پیشرفت بر روی بهره وری کارکنان می باشد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectرضایت شغلی ، موفقیت شغلی ، بهره وری کارکنان ، بانک قوامینen_US
dc.titleارزیابی تاثیر رضایت شغلی بر بهره وری کارکنان(مطالعه موردی: بانک قوامین استان چهارمحال و بختیاری)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MODIRACONF01_110.pdf339.64 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمسلم سعیدی-
dc.contributor.authorعلیرضا جهانی-
dc.contributor.authorسوگل ربیعی ساوجی-
dc.date.accessioned2021-11-01T20:54:26Z-
dc.date.available2021-11-01T20:54:26Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4174-
dc.description.abstractرضایت شغلی یکی از عوامل بسیار مهم در موفقیت شغلی است که باعث افزایش کارایی و احساس رضایت فردی می شود. رضایت شغلی فعالیتی است میان رشته ای که دیدگاه های روانشناختی اجتماعی، جامعه شناختی، اقتصادی، علوم سیاسی و تربیتی، هر یک به سهم خود به آن پرداخته اند. هدف تحقیق حاضر، بررسی رابطه بین رضایت شغلی و بهره وری کارکنان بانک قوامین استان چهارمحال و بختیاری است. پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی و از جهت روش، توصیفی همبستگی محسوب میشود. جامعه آماری تحقیق شامل کارکنان شعب بانک قوامین استان چهارمحال و بختیاری است که تعداد 132 نمونه به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند. ابزار پژوهش دو پرسشنامه استاندارد رضایت شغلی و بهره وری کارکنان است. تجزیه و تحلیل داده با نرم افزار VISUAl-PLS و الگویابی معادلات ساختاری انجام شده است. نتایج تحقیق نشان داد که رضایت شغلی بر روی بهره وری کارکنان تاثیر دارد. همچنین نتایج حاکی از تاثیر بین نظام پرداخت، جو سازمان، سبک رهبری، شرایط فیزیکی و بهره وری و عدم تاثیر بین نوع شغل و فرصت های پیشرفت بر روی بهره وری کارکنان می باشد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectرضایت شغلی ، موفقیت شغلی ، بهره وری کارکنان ، بانک قوامینen_US
dc.titleارزیابی تاثیر رضایت شغلی بر بهره وری کارکنان(مطالعه موردی: بانک قوامین استان چهارمحال و بختیاری)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MODIRACONF01_110.pdf339.64 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File