Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4173
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبهزاد غفرانی-
dc.contributor.authorعلیرضا جهانی-
dc.contributor.authorسوگل ربیعی ساوجی-
dc.date.accessioned2021-11-01T20:48:15Z-
dc.date.available2021-11-01T20:48:15Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4173-
dc.description.abstractامروزه مهمترین دغدغه اکثر سازمان ها، تدوین و پیادهسازی استراتژی هایی است که موفقیت و بقای آنها را در شرایط متحول و پیچیده محیطی تضمین کند. با توجه به تغییرات محیطی زیاد که در زمان حال شتاب بیشتری به و خود گرفته است، لزوم بکارگیری برنامه ای جامع برای مواجهه با مسایل مرتبط با این تغییرات، جهت جذب سهم بیشتر بازار برای سازمان ها ملموس تر شده است. این برنامه جامع، چیزی جز برنامه ریزی استراتژیک و تعیین استراتژی های مطلوب در هر یک از این زمینه ها نیست. از این رو، این پژوهش با هدف تبیین چارچوب استراتژی های مطلوب و برنامه ریزی استراتژیک به صورت خاص در بنگاه های ارایه خدمات پس از فروش شرکت سایپا ارایه شده است. پژوهش حاضر از نظیر هدف کاربردی و از نظر روش، توصیفی پیمایشی و یک تحقیق میدانی محسوب می شود. براساس نتایج بدست آمده از این روش، متغیر سیاسی با 46 درصد دارای بالاترین اهمیت و متغییر محیطی با 2 درود دارای کمترین اهمیت در بین متغیرهای کلان محیطی می باشد. از بین عوامل نیروهای رقابتی عامل رقبا دارای بیشترین ضریب اهمیت و عامل قطعات و محصولا ت جایگزین دارای کمترین اهمیت می باشند. با توجه به ماتریس ارزیابی عوامل داخلی و خارجی جایگاه سایپا یدک در حال حاضر در خانه شماره 1 ماتریس SWOT (استراتژی تهاجمی) برآورد شده لذا مطلوب ترین استراتژی، استراتژی تهاجمی تعیین گردیده است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاستراتژی ، برنامه استراتژیک ، عوامل داولی ، عوامل وارجی ، ماتریس SWOTen_US
dc.titleتبیین چارچوب استراتژی های مطلوب در بنگاه های ارایه خدمات پس از فروش با استفاده ازروش تجزیه و تحلیل SWOT (مطالعه موردی: شرکت سایپا یدک)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MODIRACONF01_111.pdf633.92 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبهزاد غفرانی-
dc.contributor.authorعلیرضا جهانی-
dc.contributor.authorسوگل ربیعی ساوجی-
dc.date.accessioned2021-11-01T20:48:15Z-
dc.date.available2021-11-01T20:48:15Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4173-
dc.description.abstractامروزه مهمترین دغدغه اکثر سازمان ها، تدوین و پیادهسازی استراتژی هایی است که موفقیت و بقای آنها را در شرایط متحول و پیچیده محیطی تضمین کند. با توجه به تغییرات محیطی زیاد که در زمان حال شتاب بیشتری به و خود گرفته است، لزوم بکارگیری برنامه ای جامع برای مواجهه با مسایل مرتبط با این تغییرات، جهت جذب سهم بیشتر بازار برای سازمان ها ملموس تر شده است. این برنامه جامع، چیزی جز برنامه ریزی استراتژیک و تعیین استراتژی های مطلوب در هر یک از این زمینه ها نیست. از این رو، این پژوهش با هدف تبیین چارچوب استراتژی های مطلوب و برنامه ریزی استراتژیک به صورت خاص در بنگاه های ارایه خدمات پس از فروش شرکت سایپا ارایه شده است. پژوهش حاضر از نظیر هدف کاربردی و از نظر روش، توصیفی پیمایشی و یک تحقیق میدانی محسوب می شود. براساس نتایج بدست آمده از این روش، متغیر سیاسی با 46 درصد دارای بالاترین اهمیت و متغییر محیطی با 2 درود دارای کمترین اهمیت در بین متغیرهای کلان محیطی می باشد. از بین عوامل نیروهای رقابتی عامل رقبا دارای بیشترین ضریب اهمیت و عامل قطعات و محصولا ت جایگزین دارای کمترین اهمیت می باشند. با توجه به ماتریس ارزیابی عوامل داخلی و خارجی جایگاه سایپا یدک در حال حاضر در خانه شماره 1 ماتریس SWOT (استراتژی تهاجمی) برآورد شده لذا مطلوب ترین استراتژی، استراتژی تهاجمی تعیین گردیده است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاستراتژی ، برنامه استراتژیک ، عوامل داولی ، عوامل وارجی ، ماتریس SWOTen_US
dc.titleتبیین چارچوب استراتژی های مطلوب در بنگاه های ارایه خدمات پس از فروش با استفاده ازروش تجزیه و تحلیل SWOT (مطالعه موردی: شرکت سایپا یدک)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MODIRACONF01_111.pdf633.92 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبهزاد غفرانی-
dc.contributor.authorعلیرضا جهانی-
dc.contributor.authorسوگل ربیعی ساوجی-
dc.date.accessioned2021-11-01T20:48:15Z-
dc.date.available2021-11-01T20:48:15Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4173-
dc.description.abstractامروزه مهمترین دغدغه اکثر سازمان ها، تدوین و پیادهسازی استراتژی هایی است که موفقیت و بقای آنها را در شرایط متحول و پیچیده محیطی تضمین کند. با توجه به تغییرات محیطی زیاد که در زمان حال شتاب بیشتری به و خود گرفته است، لزوم بکارگیری برنامه ای جامع برای مواجهه با مسایل مرتبط با این تغییرات، جهت جذب سهم بیشتر بازار برای سازمان ها ملموس تر شده است. این برنامه جامع، چیزی جز برنامه ریزی استراتژیک و تعیین استراتژی های مطلوب در هر یک از این زمینه ها نیست. از این رو، این پژوهش با هدف تبیین چارچوب استراتژی های مطلوب و برنامه ریزی استراتژیک به صورت خاص در بنگاه های ارایه خدمات پس از فروش شرکت سایپا ارایه شده است. پژوهش حاضر از نظیر هدف کاربردی و از نظر روش، توصیفی پیمایشی و یک تحقیق میدانی محسوب می شود. براساس نتایج بدست آمده از این روش، متغیر سیاسی با 46 درصد دارای بالاترین اهمیت و متغییر محیطی با 2 درود دارای کمترین اهمیت در بین متغیرهای کلان محیطی می باشد. از بین عوامل نیروهای رقابتی عامل رقبا دارای بیشترین ضریب اهمیت و عامل قطعات و محصولا ت جایگزین دارای کمترین اهمیت می باشند. با توجه به ماتریس ارزیابی عوامل داخلی و خارجی جایگاه سایپا یدک در حال حاضر در خانه شماره 1 ماتریس SWOT (استراتژی تهاجمی) برآورد شده لذا مطلوب ترین استراتژی، استراتژی تهاجمی تعیین گردیده است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاستراتژی ، برنامه استراتژیک ، عوامل داولی ، عوامل وارجی ، ماتریس SWOTen_US
dc.titleتبیین چارچوب استراتژی های مطلوب در بنگاه های ارایه خدمات پس از فروش با استفاده ازروش تجزیه و تحلیل SWOT (مطالعه موردی: شرکت سایپا یدک)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MODIRACONF01_111.pdf633.92 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File