Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4071
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorدکتر روحانی-
dc.contributor.authorدکتر زارع-
dc.contributor.authorمژدٌ پیامانی-
dc.date.accessioned2026-06-16T22:10:14Z-
dc.date.available2026-06-16T22:10:14Z-
dc.date.issued1393en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4071-
dc.description.abstractهوش هیجانی در بردارنده ی آگاهی، تنظیم و بیان درست دامنه ای از هیجانات است.عدهای معتقدند هوشبهر (بهره هوش ذهنی، IQ) تغییر ناپذیر است . اما در بحث هوش هیجانی شواهد بسیاری وجود دارد که نشان میدهد مهارتهای هیجانی همچون کنترل تکانه، قابل یادگیری و افزایش است.به همین دلیل آنچه که هوش هیجانی را به خصوص درکودکی تحت تاثیر قرار میدهد از اهمیت بسیاری برخوردار است. در پژوهش حاضر تلاش شد تا رابطه ی معنی داری را میان هوش هیجانی کودکان دبستانی منطقه 4 آموزش و پرورش تهران و میزان استفاده آنان از فناوری بیابیم. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی پس رویدادی بوده و جامعه ی آماری شامل 1140 نفر است که 100 نفر از آنها ( 50 دختر و 50 پسر) به روش تصادفی ساده انتخاب شدند.ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه هوش هیجانی بار ان و پرسشنامه محقق ساخته برای میزان استفاده از فناوری بودند. نتایج پژوهش با استفاده از آزمون خی دو و همبستگی پیرسون ،نشان دهنده ی همبستگی مثبت میان هوش هیجانی و میزان استفاده از فناوری در کودکان دبستانی است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش هیجانی، استفاده از فناوري، فناوري، کودکانen_US
dc.titleبررسی تاثیر استفاده از فناوری در میزان هوش هیجانی کودکان دبستانی منطقه 4 آموزش و پرورش شهر تهران-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
5-persian.pdf12.75 MBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorدکتر روحانی-
dc.contributor.authorدکتر زارع-
dc.contributor.authorمژدٌ پیامانی-
dc.date.accessioned2026-06-16T22:10:14Z-
dc.date.available2026-06-16T22:10:14Z-
dc.date.issued1393en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4071-
dc.description.abstractهوش هیجانی در بردارنده ی آگاهی، تنظیم و بیان درست دامنه ای از هیجانات است.عدهای معتقدند هوشبهر (بهره هوش ذهنی، IQ) تغییر ناپذیر است . اما در بحث هوش هیجانی شواهد بسیاری وجود دارد که نشان میدهد مهارتهای هیجانی همچون کنترل تکانه، قابل یادگیری و افزایش است.به همین دلیل آنچه که هوش هیجانی را به خصوص درکودکی تحت تاثیر قرار میدهد از اهمیت بسیاری برخوردار است. در پژوهش حاضر تلاش شد تا رابطه ی معنی داری را میان هوش هیجانی کودکان دبستانی منطقه 4 آموزش و پرورش تهران و میزان استفاده آنان از فناوری بیابیم. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی پس رویدادی بوده و جامعه ی آماری شامل 1140 نفر است که 100 نفر از آنها ( 50 دختر و 50 پسر) به روش تصادفی ساده انتخاب شدند.ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه هوش هیجانی بار ان و پرسشنامه محقق ساخته برای میزان استفاده از فناوری بودند. نتایج پژوهش با استفاده از آزمون خی دو و همبستگی پیرسون ،نشان دهنده ی همبستگی مثبت میان هوش هیجانی و میزان استفاده از فناوری در کودکان دبستانی است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش هیجانی، استفاده از فناوري، فناوري، کودکانen_US
dc.titleبررسی تاثیر استفاده از فناوری در میزان هوش هیجانی کودکان دبستانی منطقه 4 آموزش و پرورش شهر تهران-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
5-persian.pdf12.75 MBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorدکتر روحانی-
dc.contributor.authorدکتر زارع-
dc.contributor.authorمژدٌ پیامانی-
dc.date.accessioned2026-06-16T22:10:14Z-
dc.date.available2026-06-16T22:10:14Z-
dc.date.issued1393en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4071-
dc.description.abstractهوش هیجانی در بردارنده ی آگاهی، تنظیم و بیان درست دامنه ای از هیجانات است.عدهای معتقدند هوشبهر (بهره هوش ذهنی، IQ) تغییر ناپذیر است . اما در بحث هوش هیجانی شواهد بسیاری وجود دارد که نشان میدهد مهارتهای هیجانی همچون کنترل تکانه، قابل یادگیری و افزایش است.به همین دلیل آنچه که هوش هیجانی را به خصوص درکودکی تحت تاثیر قرار میدهد از اهمیت بسیاری برخوردار است. در پژوهش حاضر تلاش شد تا رابطه ی معنی داری را میان هوش هیجانی کودکان دبستانی منطقه 4 آموزش و پرورش تهران و میزان استفاده آنان از فناوری بیابیم. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی پس رویدادی بوده و جامعه ی آماری شامل 1140 نفر است که 100 نفر از آنها ( 50 دختر و 50 پسر) به روش تصادفی ساده انتخاب شدند.ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه هوش هیجانی بار ان و پرسشنامه محقق ساخته برای میزان استفاده از فناوری بودند. نتایج پژوهش با استفاده از آزمون خی دو و همبستگی پیرسون ،نشان دهنده ی همبستگی مثبت میان هوش هیجانی و میزان استفاده از فناوری در کودکان دبستانی است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش هیجانی، استفاده از فناوري، فناوري، کودکانen_US
dc.titleبررسی تاثیر استفاده از فناوری در میزان هوش هیجانی کودکان دبستانی منطقه 4 آموزش و پرورش شهر تهران-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
5-persian.pdf12.75 MBAdobe PDF