Please use this identifier to cite or link to this item:
http://localhost/handle/Hannan/4071
Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | دکتر روحانی | - |
| dc.contributor.author | دکتر زارع | - |
| dc.contributor.author | مژدٌ پیامانی | - |
| dc.date.accessioned | 2026-06-16T22:10:14Z | - |
| dc.date.available | 2026-06-16T22:10:14Z | - |
| dc.date.issued | 1393 | en_US |
| dc.identifier.uri | http://localhost/handle/Hannan/4071 | - |
| dc.description.abstract | هوش هیجانی در بردارنده ی آگاهی، تنظیم و بیان درست دامنه ای از هیجانات است.عدهای معتقدند هوشبهر (بهره هوش ذهنی، IQ) تغییر ناپذیر است . اما در بحث هوش هیجانی شواهد بسیاری وجود دارد که نشان میدهد مهارتهای هیجانی همچون کنترل تکانه، قابل یادگیری و افزایش است.به همین دلیل آنچه که هوش هیجانی را به خصوص درکودکی تحت تاثیر قرار میدهد از اهمیت بسیاری برخوردار است. در پژوهش حاضر تلاش شد تا رابطه ی معنی داری را میان هوش هیجانی کودکان دبستانی منطقه 4 آموزش و پرورش تهران و میزان استفاده آنان از فناوری بیابیم. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی پس رویدادی بوده و جامعه ی آماری شامل 1140 نفر است که 100 نفر از آنها ( 50 دختر و 50 پسر) به روش تصادفی ساده انتخاب شدند.ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه هوش هیجانی بار ان و پرسشنامه محقق ساخته برای میزان استفاده از فناوری بودند. نتایج پژوهش با استفاده از آزمون خی دو و همبستگی پیرسون ،نشان دهنده ی همبستگی مثبت میان هوش هیجانی و میزان استفاده از فناوری در کودکان دبستانی است. | en_US |
| dc.language.iso | fa | en_US |
| dc.subject | هوش هیجانی، استفاده از فناوري، فناوري، کودکان | en_US |
| dc.title | بررسی تاثیر استفاده از فناوری در میزان هوش هیجانی کودکان دبستانی منطقه 4 آموزش و پرورش شهر تهران | - |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | مدیریت فناوری اطلاعات | |
Files in This Item:
| File | Size | Format | |
|---|---|---|---|
| 5-persian.pdf | 12.75 MB | Adobe PDF |
Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | دکتر روحانی | - |
| dc.contributor.author | دکتر زارع | - |
| dc.contributor.author | مژدٌ پیامانی | - |
| dc.date.accessioned | 2026-06-16T22:10:14Z | - |
| dc.date.available | 2026-06-16T22:10:14Z | - |
| dc.date.issued | 1393 | en_US |
| dc.identifier.uri | http://localhost/handle/Hannan/4071 | - |
| dc.description.abstract | هوش هیجانی در بردارنده ی آگاهی، تنظیم و بیان درست دامنه ای از هیجانات است.عدهای معتقدند هوشبهر (بهره هوش ذهنی، IQ) تغییر ناپذیر است . اما در بحث هوش هیجانی شواهد بسیاری وجود دارد که نشان میدهد مهارتهای هیجانی همچون کنترل تکانه، قابل یادگیری و افزایش است.به همین دلیل آنچه که هوش هیجانی را به خصوص درکودکی تحت تاثیر قرار میدهد از اهمیت بسیاری برخوردار است. در پژوهش حاضر تلاش شد تا رابطه ی معنی داری را میان هوش هیجانی کودکان دبستانی منطقه 4 آموزش و پرورش تهران و میزان استفاده آنان از فناوری بیابیم. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی پس رویدادی بوده و جامعه ی آماری شامل 1140 نفر است که 100 نفر از آنها ( 50 دختر و 50 پسر) به روش تصادفی ساده انتخاب شدند.ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه هوش هیجانی بار ان و پرسشنامه محقق ساخته برای میزان استفاده از فناوری بودند. نتایج پژوهش با استفاده از آزمون خی دو و همبستگی پیرسون ،نشان دهنده ی همبستگی مثبت میان هوش هیجانی و میزان استفاده از فناوری در کودکان دبستانی است. | en_US |
| dc.language.iso | fa | en_US |
| dc.subject | هوش هیجانی، استفاده از فناوري، فناوري، کودکان | en_US |
| dc.title | بررسی تاثیر استفاده از فناوری در میزان هوش هیجانی کودکان دبستانی منطقه 4 آموزش و پرورش شهر تهران | - |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | مدیریت فناوری اطلاعات | |
Files in This Item:
| File | Size | Format | |
|---|---|---|---|
| 5-persian.pdf | 12.75 MB | Adobe PDF |
Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | دکتر روحانی | - |
| dc.contributor.author | دکتر زارع | - |
| dc.contributor.author | مژدٌ پیامانی | - |
| dc.date.accessioned | 2026-06-16T22:10:14Z | - |
| dc.date.available | 2026-06-16T22:10:14Z | - |
| dc.date.issued | 1393 | en_US |
| dc.identifier.uri | http://localhost/handle/Hannan/4071 | - |
| dc.description.abstract | هوش هیجانی در بردارنده ی آگاهی، تنظیم و بیان درست دامنه ای از هیجانات است.عدهای معتقدند هوشبهر (بهره هوش ذهنی، IQ) تغییر ناپذیر است . اما در بحث هوش هیجانی شواهد بسیاری وجود دارد که نشان میدهد مهارتهای هیجانی همچون کنترل تکانه، قابل یادگیری و افزایش است.به همین دلیل آنچه که هوش هیجانی را به خصوص درکودکی تحت تاثیر قرار میدهد از اهمیت بسیاری برخوردار است. در پژوهش حاضر تلاش شد تا رابطه ی معنی داری را میان هوش هیجانی کودکان دبستانی منطقه 4 آموزش و پرورش تهران و میزان استفاده آنان از فناوری بیابیم. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی پس رویدادی بوده و جامعه ی آماری شامل 1140 نفر است که 100 نفر از آنها ( 50 دختر و 50 پسر) به روش تصادفی ساده انتخاب شدند.ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه هوش هیجانی بار ان و پرسشنامه محقق ساخته برای میزان استفاده از فناوری بودند. نتایج پژوهش با استفاده از آزمون خی دو و همبستگی پیرسون ،نشان دهنده ی همبستگی مثبت میان هوش هیجانی و میزان استفاده از فناوری در کودکان دبستانی است. | en_US |
| dc.language.iso | fa | en_US |
| dc.subject | هوش هیجانی، استفاده از فناوري، فناوري، کودکان | en_US |
| dc.title | بررسی تاثیر استفاده از فناوری در میزان هوش هیجانی کودکان دبستانی منطقه 4 آموزش و پرورش شهر تهران | - |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | مدیریت فناوری اطلاعات | |
Files in This Item:
| File | Size | Format | |
|---|---|---|---|
| 5-persian.pdf | 12.75 MB | Adobe PDF |