Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4017
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorزارع رواسان, احد-
dc.contributor.authorاشرفی, امیر-
dc.contributor.authorربیعی ساوجی, سوگول-
dc.contributor.authorامانی, معصومه-
dc.date.accessioned2020-11-12T21:28:58Z-
dc.date.available2020-11-12T21:28:58Z-
dc.date.issued1395-
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4017-
dc.description.abstractدر دهه هاي اخير، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي به طور گسترده اي به استفاده از سيستم هاي مديريت يادگيري روي آورده اند. برخلاف نقش مهم سيستم مديريت يادگيري در محيط هاي آموزشي، اکثر تحقيقات بر روي پذيرش اوليه اين فناوري تمرکز نموده و تلاش اندکي در خصوص بررسي عوامل موثر بر قصد استفاده مستمر از سيستم مديريت يادگيري انجام شده است. از اين رو، هدف مطالعه حاضر، پيشنهاد يک مدل يکپارچه، بر مبناي تئوري انتظار-تائيد، مدل پذيرش فناوري و لذت درک شده (ارزش مربوط به لذت و خوشي) تعريف شده است. مدل ارائه شده با استفاده از داده هاي آماري جمع آوري شده از 99 دانشجوي مقطع کارشناسي ارشد موسسه آموزش عالي مهر البرز در تهران با استفاده از روش حداقل مربعات جزئي مورد آزمون قرار گرفته است. يافته هاي حاصل از تحقيق نشان مي دهد که سودمندي درک شده تاثيرگذارترين عامل بر روي قصد استفاده مستمر دانشجويان از سيستم مديريت يادگيري است. همچنين، نتايج به دست آمده حاکي از آن است که نگرش دانشجويان نسبت به سيستم مديريت يادگيري و سطح رضايت آن ها تاثير معني داري بر روي قصد استفاده مستمر ندارد.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectتئوري انتظار-تائيد-سيستم مديريت يادگيري-روش حداقل مربعات جزئي-لذت درک شده-مدل پذيرش فناوري-en_US
dc.titleبررسی عوامل موثر در قصد استفاده مستمر دانشجویان از سیستم مدیریت یادگیریen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorزارع رواسان, احد-
dc.contributor.authorاشرفی, امیر-
dc.contributor.authorربیعی ساوجی, سوگول-
dc.contributor.authorامانی, معصومه-
dc.date.accessioned2020-11-12T21:28:58Z-
dc.date.available2020-11-12T21:28:58Z-
dc.date.issued1395-
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4017-
dc.description.abstractدر دهه هاي اخير، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي به طور گسترده اي به استفاده از سيستم هاي مديريت يادگيري روي آورده اند. برخلاف نقش مهم سيستم مديريت يادگيري در محيط هاي آموزشي، اکثر تحقيقات بر روي پذيرش اوليه اين فناوري تمرکز نموده و تلاش اندکي در خصوص بررسي عوامل موثر بر قصد استفاده مستمر از سيستم مديريت يادگيري انجام شده است. از اين رو، هدف مطالعه حاضر، پيشنهاد يک مدل يکپارچه، بر مبناي تئوري انتظار-تائيد، مدل پذيرش فناوري و لذت درک شده (ارزش مربوط به لذت و خوشي) تعريف شده است. مدل ارائه شده با استفاده از داده هاي آماري جمع آوري شده از 99 دانشجوي مقطع کارشناسي ارشد موسسه آموزش عالي مهر البرز در تهران با استفاده از روش حداقل مربعات جزئي مورد آزمون قرار گرفته است. يافته هاي حاصل از تحقيق نشان مي دهد که سودمندي درک شده تاثيرگذارترين عامل بر روي قصد استفاده مستمر دانشجويان از سيستم مديريت يادگيري است. همچنين، نتايج به دست آمده حاکي از آن است که نگرش دانشجويان نسبت به سيستم مديريت يادگيري و سطح رضايت آن ها تاثير معني داري بر روي قصد استفاده مستمر ندارد.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectتئوري انتظار-تائيد-سيستم مديريت يادگيري-روش حداقل مربعات جزئي-لذت درک شده-مدل پذيرش فناوري-en_US
dc.titleبررسی عوامل موثر در قصد استفاده مستمر دانشجویان از سیستم مدیریت یادگیریen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorزارع رواسان, احد-
dc.contributor.authorاشرفی, امیر-
dc.contributor.authorربیعی ساوجی, سوگول-
dc.contributor.authorامانی, معصومه-
dc.date.accessioned2020-11-12T21:28:58Z-
dc.date.available2020-11-12T21:28:58Z-
dc.date.issued1395-
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4017-
dc.description.abstractدر دهه هاي اخير، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي به طور گسترده اي به استفاده از سيستم هاي مديريت يادگيري روي آورده اند. برخلاف نقش مهم سيستم مديريت يادگيري در محيط هاي آموزشي، اکثر تحقيقات بر روي پذيرش اوليه اين فناوري تمرکز نموده و تلاش اندکي در خصوص بررسي عوامل موثر بر قصد استفاده مستمر از سيستم مديريت يادگيري انجام شده است. از اين رو، هدف مطالعه حاضر، پيشنهاد يک مدل يکپارچه، بر مبناي تئوري انتظار-تائيد، مدل پذيرش فناوري و لذت درک شده (ارزش مربوط به لذت و خوشي) تعريف شده است. مدل ارائه شده با استفاده از داده هاي آماري جمع آوري شده از 99 دانشجوي مقطع کارشناسي ارشد موسسه آموزش عالي مهر البرز در تهران با استفاده از روش حداقل مربعات جزئي مورد آزمون قرار گرفته است. يافته هاي حاصل از تحقيق نشان مي دهد که سودمندي درک شده تاثيرگذارترين عامل بر روي قصد استفاده مستمر دانشجويان از سيستم مديريت يادگيري است. همچنين، نتايج به دست آمده حاکي از آن است که نگرش دانشجويان نسبت به سيستم مديريت يادگيري و سطح رضايت آن ها تاثير معني داري بر روي قصد استفاده مستمر ندارد.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectتئوري انتظار-تائيد-سيستم مديريت يادگيري-روش حداقل مربعات جزئي-لذت درک شده-مدل پذيرش فناوري-en_US
dc.titleبررسی عوامل موثر در قصد استفاده مستمر دانشجویان از سیستم مدیریت یادگیریen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات