جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/3988
عنوان: بررسی چالش های کارکنان مر کز علمی و کاربردی و ارائه راهکارهایی برای بهبود عملکرد آنها (نمونه موردی: مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر)
پدیدآورنده: فرناز امین صالحی;میترا کوچه مشکی;ناهید فهیمی رضائی;امین پیرستانی;زهره مهرمنش;پریسا مرادی اقبلاغ
کلید واژه ها: مركز علمي كاربردي، عملكرد، ارزشيابي، عملكرد مديران، swot
تاریخ انتشار: 1396
چکیده: یکی از مهمترین و اساسی ترین ابزارهای تحقق اهداف پیشرفت در کشور با توجه به عصر فرا اطلاعاتی استفاده ازسیستمای اطلاعات و برنامه ریزی و نیروهای آموزش دیده خلاق و ماهر در سازمان ها و نهاد های دولتی و غیر دولتی می باشد. لذا برنامه های آموزشی مهارتی در جهت تربیت این افراد در دانشگاههای علمی – کاربردی زمانی می توانند بخوبی نقش خود را ایفا کنند، که عملیات طراحی، اجرا، ارزشیابی و اصلاح آنها واقع بینانه، بر اساس علوم و فن آوری روز، با مشارکت مداوم و فعال دست اندرکاران، متناسب با چشم انداز ایران 1404، سازگار با نیازها انجام پذیرد. بر این اساس جستجوی راه های بهبود کارایی و عملکرد کارکنان در مراکز علمی کاربردی، امری ضروری است. تحقیق حاضر یک تحقیق کاربردی توصیفی بوده که در آن برای جمع آوری داده ها از مصاحبه استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل کارکنان مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر می باشدکه با استفاده از جدول مورگان محاسبه شده است که برابر 50 نفر می باشد. برای توصیف و تحلیل دادهها از آزمون t تک جمله ای استفاده شده است. با استفاده از نتایج فرضیات تحقیق و تحلیل آنها میتوان گفت عملکرد کارکنان تحت تاثیر الگوهای رفتاری مدیر قرار می گیرد که سطح معنی داری آنها قابل توجه است. همچنین برای ارایه راهکارهای مطلوب از مدل تحلیلی swot استفاده شده است که نتیجه ی حاصل بیانگر استراتژی بازنگری می باشد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3988
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
مقاله 7.pdf783.65 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی چالش های کارکنان مر کز علمی و کاربردی و ارائه راهکارهایی برای بهبود عملکرد آنها (نمونه موردی: مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر)
پدیدآورنده: فرناز امین صالحی;میترا کوچه مشکی;ناهید فهیمی رضائی;امین پیرستانی;زهره مهرمنش;پریسا مرادی اقبلاغ
کلید واژه ها: مركز علمي كاربردي، عملكرد، ارزشيابي، عملكرد مديران، swot
تاریخ انتشار: 1396
چکیده: یکی از مهمترین و اساسی ترین ابزارهای تحقق اهداف پیشرفت در کشور با توجه به عصر فرا اطلاعاتی استفاده ازسیستمای اطلاعات و برنامه ریزی و نیروهای آموزش دیده خلاق و ماهر در سازمان ها و نهاد های دولتی و غیر دولتی می باشد. لذا برنامه های آموزشی مهارتی در جهت تربیت این افراد در دانشگاههای علمی – کاربردی زمانی می توانند بخوبی نقش خود را ایفا کنند، که عملیات طراحی، اجرا، ارزشیابی و اصلاح آنها واقع بینانه، بر اساس علوم و فن آوری روز، با مشارکت مداوم و فعال دست اندرکاران، متناسب با چشم انداز ایران 1404، سازگار با نیازها انجام پذیرد. بر این اساس جستجوی راه های بهبود کارایی و عملکرد کارکنان در مراکز علمی کاربردی، امری ضروری است. تحقیق حاضر یک تحقیق کاربردی توصیفی بوده که در آن برای جمع آوری داده ها از مصاحبه استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل کارکنان مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر می باشدکه با استفاده از جدول مورگان محاسبه شده است که برابر 50 نفر می باشد. برای توصیف و تحلیل دادهها از آزمون t تک جمله ای استفاده شده است. با استفاده از نتایج فرضیات تحقیق و تحلیل آنها میتوان گفت عملکرد کارکنان تحت تاثیر الگوهای رفتاری مدیر قرار می گیرد که سطح معنی داری آنها قابل توجه است. همچنین برای ارایه راهکارهای مطلوب از مدل تحلیلی swot استفاده شده است که نتیجه ی حاصل بیانگر استراتژی بازنگری می باشد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3988
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
مقاله 7.pdf783.65 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی چالش های کارکنان مر کز علمی و کاربردی و ارائه راهکارهایی برای بهبود عملکرد آنها (نمونه موردی: مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر)
پدیدآورنده: فرناز امین صالحی;میترا کوچه مشکی;ناهید فهیمی رضائی;امین پیرستانی;زهره مهرمنش;پریسا مرادی اقبلاغ
کلید واژه ها: مركز علمي كاربردي، عملكرد، ارزشيابي، عملكرد مديران، swot
تاریخ انتشار: 1396
چکیده: یکی از مهمترین و اساسی ترین ابزارهای تحقق اهداف پیشرفت در کشور با توجه به عصر فرا اطلاعاتی استفاده ازسیستمای اطلاعات و برنامه ریزی و نیروهای آموزش دیده خلاق و ماهر در سازمان ها و نهاد های دولتی و غیر دولتی می باشد. لذا برنامه های آموزشی مهارتی در جهت تربیت این افراد در دانشگاههای علمی – کاربردی زمانی می توانند بخوبی نقش خود را ایفا کنند، که عملیات طراحی، اجرا، ارزشیابی و اصلاح آنها واقع بینانه، بر اساس علوم و فن آوری روز، با مشارکت مداوم و فعال دست اندرکاران، متناسب با چشم انداز ایران 1404، سازگار با نیازها انجام پذیرد. بر این اساس جستجوی راه های بهبود کارایی و عملکرد کارکنان در مراکز علمی کاربردی، امری ضروری است. تحقیق حاضر یک تحقیق کاربردی توصیفی بوده که در آن برای جمع آوری داده ها از مصاحبه استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل کارکنان مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر می باشدکه با استفاده از جدول مورگان محاسبه شده است که برابر 50 نفر می باشد. برای توصیف و تحلیل دادهها از آزمون t تک جمله ای استفاده شده است. با استفاده از نتایج فرضیات تحقیق و تحلیل آنها میتوان گفت عملکرد کارکنان تحت تاثیر الگوهای رفتاری مدیر قرار می گیرد که سطح معنی داری آنها قابل توجه است. همچنین برای ارایه راهکارهای مطلوب از مدل تحلیلی swot استفاده شده است که نتیجه ی حاصل بیانگر استراتژی بازنگری می باشد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3988
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
مقاله 7.pdf783.65 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل