جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/3987
عنوان: نقش فناوری اطلاعات در مدیریت دانش در شرکت صبا باتری
پدیدآورنده: حسن فلاح چگینی;محسن صالح آبادی;علی باطانی;فرناز امین صالحی;میترا کوچه مشکی
کلید واژه ها: مديريت دانش، فناوري اطلاعات، دانش ضمني، بهره وري
تاریخ انتشار: 1396
چکیده: در عصر حاضر با توجه به سرعت بالای تغییرات و رقابت شدید در میان سازمان ھا، بیش از پیش نیاز به نشر و اشتراک گذاری دانش در سطوح مختلف سازمان به چشم می خورد. رسیدن به این مھم یعنی بھره گیری از دانش و علوم در سطوح مختلف سازمان مستلزم زیرساخت و ابزار مناسب است. در اینجاست که اھمیت، نقش و جایگاه فناوری اطلاعات رجسته می گردد. معمولا این ابزار با اتصال به بستر شبکه در سراسر سازمان در دسترس پرسنل قرار می گیرد. باتوجه به اینکه انتظار می رود دانش ضمنی فراوانی در میان سطوح مختلف کارکنان شرکت صباباتری وجود داشته باشد و از طرفی دانش فنی می تواند در خط تولید این سازمان بسیار اثرگذار باشد، لذا این تحقیق با ھدف تبیین نقش فناوری اطلاعات در مدیریت دانشدر شرکت صبا باتری صورت پذیرفت. یافته ھای تحقیق نشان می دھد که اولا چگونه و با بررسی چه مولفه ھایی می توان دانش ضمنی در سازمان را یافت، ثانیا پس از بھره گیری مناسب از آن چه نتایجی حاصل می شود . قاعدتا پیاده سازی تکنیک ھای مدیریت دانش در سازمان، ابتدا ھزینه بردار خواھد بود. بدیھیست در صورت تحقق اھداف و بازگشت سرمایه، ھر مدیری به اجرا و پایبندی به آن راغب خواھد شد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3987
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
مقاله 5.pdf1.03 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: نقش فناوری اطلاعات در مدیریت دانش در شرکت صبا باتری
پدیدآورنده: حسن فلاح چگینی;محسن صالح آبادی;علی باطانی;فرناز امین صالحی;میترا کوچه مشکی
کلید واژه ها: مديريت دانش، فناوري اطلاعات، دانش ضمني، بهره وري
تاریخ انتشار: 1396
چکیده: در عصر حاضر با توجه به سرعت بالای تغییرات و رقابت شدید در میان سازمان ھا، بیش از پیش نیاز به نشر و اشتراک گذاری دانش در سطوح مختلف سازمان به چشم می خورد. رسیدن به این مھم یعنی بھره گیری از دانش و علوم در سطوح مختلف سازمان مستلزم زیرساخت و ابزار مناسب است. در اینجاست که اھمیت، نقش و جایگاه فناوری اطلاعات رجسته می گردد. معمولا این ابزار با اتصال به بستر شبکه در سراسر سازمان در دسترس پرسنل قرار می گیرد. باتوجه به اینکه انتظار می رود دانش ضمنی فراوانی در میان سطوح مختلف کارکنان شرکت صباباتری وجود داشته باشد و از طرفی دانش فنی می تواند در خط تولید این سازمان بسیار اثرگذار باشد، لذا این تحقیق با ھدف تبیین نقش فناوری اطلاعات در مدیریت دانشدر شرکت صبا باتری صورت پذیرفت. یافته ھای تحقیق نشان می دھد که اولا چگونه و با بررسی چه مولفه ھایی می توان دانش ضمنی در سازمان را یافت، ثانیا پس از بھره گیری مناسب از آن چه نتایجی حاصل می شود . قاعدتا پیاده سازی تکنیک ھای مدیریت دانش در سازمان، ابتدا ھزینه بردار خواھد بود. بدیھیست در صورت تحقق اھداف و بازگشت سرمایه، ھر مدیری به اجرا و پایبندی به آن راغب خواھد شد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3987
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
مقاله 5.pdf1.03 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: نقش فناوری اطلاعات در مدیریت دانش در شرکت صبا باتری
پدیدآورنده: حسن فلاح چگینی;محسن صالح آبادی;علی باطانی;فرناز امین صالحی;میترا کوچه مشکی
کلید واژه ها: مديريت دانش، فناوري اطلاعات، دانش ضمني، بهره وري
تاریخ انتشار: 1396
چکیده: در عصر حاضر با توجه به سرعت بالای تغییرات و رقابت شدید در میان سازمان ھا، بیش از پیش نیاز به نشر و اشتراک گذاری دانش در سطوح مختلف سازمان به چشم می خورد. رسیدن به این مھم یعنی بھره گیری از دانش و علوم در سطوح مختلف سازمان مستلزم زیرساخت و ابزار مناسب است. در اینجاست که اھمیت، نقش و جایگاه فناوری اطلاعات رجسته می گردد. معمولا این ابزار با اتصال به بستر شبکه در سراسر سازمان در دسترس پرسنل قرار می گیرد. باتوجه به اینکه انتظار می رود دانش ضمنی فراوانی در میان سطوح مختلف کارکنان شرکت صباباتری وجود داشته باشد و از طرفی دانش فنی می تواند در خط تولید این سازمان بسیار اثرگذار باشد، لذا این تحقیق با ھدف تبیین نقش فناوری اطلاعات در مدیریت دانشدر شرکت صبا باتری صورت پذیرفت. یافته ھای تحقیق نشان می دھد که اولا چگونه و با بررسی چه مولفه ھایی می توان دانش ضمنی در سازمان را یافت، ثانیا پس از بھره گیری مناسب از آن چه نتایجی حاصل می شود . قاعدتا پیاده سازی تکنیک ھای مدیریت دانش در سازمان، ابتدا ھزینه بردار خواھد بود. بدیھیست در صورت تحقق اھداف و بازگشت سرمایه، ھر مدیری به اجرا و پایبندی به آن راغب خواھد شد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3987
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
مقاله 5.pdf1.03 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل