Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/3987
Title: نقش فناوری اطلاعات در مدیریت دانش در شرکت صبا باتری
Authors: حسن فلاح چگینی;محسن صالح آبادی;علی باطانی;فرناز امین صالحی;میترا کوچه مشکی
subject: مديريت دانش، فناوري اطلاعات، دانش ضمني، بهره وري
Year: 1396
Abstract: در عصر حاضر با توجه به سرعت بالای تغییرات و رقابت شدید در میان سازمان ھا، بیش از پیش نیاز به نشر و اشتراک گذاری دانش در سطوح مختلف سازمان به چشم می خورد. رسیدن به این مھم یعنی بھره گیری از دانش و علوم در سطوح مختلف سازمان مستلزم زیرساخت و ابزار مناسب است. در اینجاست که اھمیت، نقش و جایگاه فناوری اطلاعات رجسته می گردد. معمولا این ابزار با اتصال به بستر شبکه در سراسر سازمان در دسترس پرسنل قرار می گیرد. باتوجه به اینکه انتظار می رود دانش ضمنی فراوانی در میان سطوح مختلف کارکنان شرکت صباباتری وجود داشته باشد و از طرفی دانش فنی می تواند در خط تولید این سازمان بسیار اثرگذار باشد، لذا این تحقیق با ھدف تبیین نقش فناوری اطلاعات در مدیریت دانشدر شرکت صبا باتری صورت پذیرفت. یافته ھای تحقیق نشان می دھد که اولا چگونه و با بررسی چه مولفه ھایی می توان دانش ضمنی در سازمان را یافت، ثانیا پس از بھره گیری مناسب از آن چه نتایجی حاصل می شود . قاعدتا پیاده سازی تکنیک ھای مدیریت دانش در سازمان، ابتدا ھزینه بردار خواھد بود. بدیھیست در صورت تحقق اھداف و بازگشت سرمایه، ھر مدیری به اجرا و پایبندی به آن راغب خواھد شد.
URI: http://localhost/handle/Hannan/3987
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
مقاله 5.pdf1.03 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: نقش فناوری اطلاعات در مدیریت دانش در شرکت صبا باتری
Authors: حسن فلاح چگینی;محسن صالح آبادی;علی باطانی;فرناز امین صالحی;میترا کوچه مشکی
subject: مديريت دانش، فناوري اطلاعات، دانش ضمني، بهره وري
Year: 1396
Abstract: در عصر حاضر با توجه به سرعت بالای تغییرات و رقابت شدید در میان سازمان ھا، بیش از پیش نیاز به نشر و اشتراک گذاری دانش در سطوح مختلف سازمان به چشم می خورد. رسیدن به این مھم یعنی بھره گیری از دانش و علوم در سطوح مختلف سازمان مستلزم زیرساخت و ابزار مناسب است. در اینجاست که اھمیت، نقش و جایگاه فناوری اطلاعات رجسته می گردد. معمولا این ابزار با اتصال به بستر شبکه در سراسر سازمان در دسترس پرسنل قرار می گیرد. باتوجه به اینکه انتظار می رود دانش ضمنی فراوانی در میان سطوح مختلف کارکنان شرکت صباباتری وجود داشته باشد و از طرفی دانش فنی می تواند در خط تولید این سازمان بسیار اثرگذار باشد، لذا این تحقیق با ھدف تبیین نقش فناوری اطلاعات در مدیریت دانشدر شرکت صبا باتری صورت پذیرفت. یافته ھای تحقیق نشان می دھد که اولا چگونه و با بررسی چه مولفه ھایی می توان دانش ضمنی در سازمان را یافت، ثانیا پس از بھره گیری مناسب از آن چه نتایجی حاصل می شود . قاعدتا پیاده سازی تکنیک ھای مدیریت دانش در سازمان، ابتدا ھزینه بردار خواھد بود. بدیھیست در صورت تحقق اھداف و بازگشت سرمایه، ھر مدیری به اجرا و پایبندی به آن راغب خواھد شد.
URI: http://localhost/handle/Hannan/3987
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
مقاله 5.pdf1.03 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: نقش فناوری اطلاعات در مدیریت دانش در شرکت صبا باتری
Authors: حسن فلاح چگینی;محسن صالح آبادی;علی باطانی;فرناز امین صالحی;میترا کوچه مشکی
subject: مديريت دانش، فناوري اطلاعات، دانش ضمني، بهره وري
Year: 1396
Abstract: در عصر حاضر با توجه به سرعت بالای تغییرات و رقابت شدید در میان سازمان ھا، بیش از پیش نیاز به نشر و اشتراک گذاری دانش در سطوح مختلف سازمان به چشم می خورد. رسیدن به این مھم یعنی بھره گیری از دانش و علوم در سطوح مختلف سازمان مستلزم زیرساخت و ابزار مناسب است. در اینجاست که اھمیت، نقش و جایگاه فناوری اطلاعات رجسته می گردد. معمولا این ابزار با اتصال به بستر شبکه در سراسر سازمان در دسترس پرسنل قرار می گیرد. باتوجه به اینکه انتظار می رود دانش ضمنی فراوانی در میان سطوح مختلف کارکنان شرکت صباباتری وجود داشته باشد و از طرفی دانش فنی می تواند در خط تولید این سازمان بسیار اثرگذار باشد، لذا این تحقیق با ھدف تبیین نقش فناوری اطلاعات در مدیریت دانشدر شرکت صبا باتری صورت پذیرفت. یافته ھای تحقیق نشان می دھد که اولا چگونه و با بررسی چه مولفه ھایی می توان دانش ضمنی در سازمان را یافت، ثانیا پس از بھره گیری مناسب از آن چه نتایجی حاصل می شود . قاعدتا پیاده سازی تکنیک ھای مدیریت دانش در سازمان، ابتدا ھزینه بردار خواھد بود. بدیھیست در صورت تحقق اھداف و بازگشت سرمایه، ھر مدیری به اجرا و پایبندی به آن راغب خواھد شد.
URI: http://localhost/handle/Hannan/3987
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
مقاله 5.pdf1.03 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File