جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/3927
عنوان: موضع یابی استراتژیک رقابتی شرکت فروشگاه های زنجیره ای اتکا بر اساس مدل دلتا
پدیدآورنده: دکتر عباس منوریان;دکتر محمدعلی شاه حسینی;دل آرام اسمعیلی
کلید واژه ها: جایگاه یابی استراتژیک( موضع یابی استراتژیک)- استراتژی رقابتی-مدل دلتا( مدل هکس)-محصول برتر- ارائه راه حل جامع به مشتریان- قفل کردن سیستم
تاریخ انتشار: 1393
توضیحات : فایل چکیده ندارد
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3927
مجموعه(های):مهندسی صنایع

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t911163002.pdf3.68 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: موضع یابی استراتژیک رقابتی شرکت فروشگاه های زنجیره ای اتکا بر اساس مدل دلتا
پدیدآورنده: دکتر عباس منوریان;دکتر محمدعلی شاه حسینی;دل آرام اسمعیلی
کلید واژه ها: جایگاه یابی استراتژیک( موضع یابی استراتژیک)- استراتژی رقابتی-مدل دلتا( مدل هکس)-محصول برتر- ارائه راه حل جامع به مشتریان- قفل کردن سیستم
تاریخ انتشار: 1393
توضیحات : فایل چکیده ندارد
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3927
مجموعه(های):مهندسی صنایع

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t911163002.pdf3.68 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: موضع یابی استراتژیک رقابتی شرکت فروشگاه های زنجیره ای اتکا بر اساس مدل دلتا
پدیدآورنده: دکتر عباس منوریان;دکتر محمدعلی شاه حسینی;دل آرام اسمعیلی
کلید واژه ها: جایگاه یابی استراتژیک( موضع یابی استراتژیک)- استراتژی رقابتی-مدل دلتا( مدل هکس)-محصول برتر- ارائه راه حل جامع به مشتریان- قفل کردن سیستم
تاریخ انتشار: 1393
توضیحات : فایل چکیده ندارد
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3927
مجموعه(های):مهندسی صنایع

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t911163002.pdf3.68 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل