جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/3862
عنوان: بررسی رابطه بین بازاریابی اجتماعی و مسئولیت اجتماعی در شرکت ( مورد مطالعه صنعت ایران خودرو)
پدیدآورنده: شریفی, الهه;شاه حسینی, دکتر محمدعلی;ترکستانی, دکتر محمدصالح
کلید واژه ها: بازاریابی، بازاریابی اجتماعی، اخلاق، مسئولیت اجتماعی سازمان
تاریخ انتشار: 1393
توضیحات : فایل چکیده ندارد
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3862
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t911163030.pdf3.16 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی رابطه بین بازاریابی اجتماعی و مسئولیت اجتماعی در شرکت ( مورد مطالعه صنعت ایران خودرو)
پدیدآورنده: شریفی, الهه;شاه حسینی, دکتر محمدعلی;ترکستانی, دکتر محمدصالح
کلید واژه ها: بازاریابی، بازاریابی اجتماعی، اخلاق، مسئولیت اجتماعی سازمان
تاریخ انتشار: 1393
توضیحات : فایل چکیده ندارد
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3862
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t911163030.pdf3.16 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی رابطه بین بازاریابی اجتماعی و مسئولیت اجتماعی در شرکت ( مورد مطالعه صنعت ایران خودرو)
پدیدآورنده: شریفی, الهه;شاه حسینی, دکتر محمدعلی;ترکستانی, دکتر محمدصالح
کلید واژه ها: بازاریابی، بازاریابی اجتماعی، اخلاق، مسئولیت اجتماعی سازمان
تاریخ انتشار: 1393
توضیحات : فایل چکیده ندارد
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3862
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t911163030.pdf3.16 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل