Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/3862
Title: بررسی رابطه بین بازاریابی اجتماعی و مسئولیت اجتماعی در شرکت ( مورد مطالعه صنعت ایران خودرو)
Authors: شریفی, الهه;شاه حسینی, دکتر محمدعلی;ترکستانی, دکتر محمدصالح
subject: بازاریابی، بازاریابی اجتماعی، اخلاق، مسئولیت اجتماعی سازمان
Year: 1393
Description: فایل چکیده ندارد
URI: http://localhost/handle/Hannan/3862
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t911163030.pdf3.16 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: بررسی رابطه بین بازاریابی اجتماعی و مسئولیت اجتماعی در شرکت ( مورد مطالعه صنعت ایران خودرو)
Authors: شریفی, الهه;شاه حسینی, دکتر محمدعلی;ترکستانی, دکتر محمدصالح
subject: بازاریابی، بازاریابی اجتماعی، اخلاق، مسئولیت اجتماعی سازمان
Year: 1393
Description: فایل چکیده ندارد
URI: http://localhost/handle/Hannan/3862
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t911163030.pdf3.16 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: بررسی رابطه بین بازاریابی اجتماعی و مسئولیت اجتماعی در شرکت ( مورد مطالعه صنعت ایران خودرو)
Authors: شریفی, الهه;شاه حسینی, دکتر محمدعلی;ترکستانی, دکتر محمدصالح
subject: بازاریابی، بازاریابی اجتماعی، اخلاق، مسئولیت اجتماعی سازمان
Year: 1393
Description: فایل چکیده ندارد
URI: http://localhost/handle/Hannan/3862
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t911163030.pdf3.16 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File