جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/3860
عنوان: موضع یابی استراتژیک رقابتی شرکت ففروشگاه های زنجیره ای اتکا بر اساس مدل دلتا
پدیدآورنده: اسمعیلی, دل آرام;شاه حسینی, دکتر محمدعلی;منوریان, دکتر عباس
کلید واژه ها: جایگاه یابی استراتژیک ( موضع یابی استراتژیک)، استراتژی رقابتی، مدل دلتا ( مدل هکس)، محصول برتر، ارائه راه حل جامع به مشتریان ، قفل کردن سیستم
تاریخ انتشار: 1393
توضیحات : فایل چکیده ندارد
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3860
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t911163002.pdf3.68 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: موضع یابی استراتژیک رقابتی شرکت ففروشگاه های زنجیره ای اتکا بر اساس مدل دلتا
پدیدآورنده: اسمعیلی, دل آرام;شاه حسینی, دکتر محمدعلی;منوریان, دکتر عباس
کلید واژه ها: جایگاه یابی استراتژیک ( موضع یابی استراتژیک)، استراتژی رقابتی، مدل دلتا ( مدل هکس)، محصول برتر، ارائه راه حل جامع به مشتریان ، قفل کردن سیستم
تاریخ انتشار: 1393
توضیحات : فایل چکیده ندارد
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3860
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t911163002.pdf3.68 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: موضع یابی استراتژیک رقابتی شرکت ففروشگاه های زنجیره ای اتکا بر اساس مدل دلتا
پدیدآورنده: اسمعیلی, دل آرام;شاه حسینی, دکتر محمدعلی;منوریان, دکتر عباس
کلید واژه ها: جایگاه یابی استراتژیک ( موضع یابی استراتژیک)، استراتژی رقابتی، مدل دلتا ( مدل هکس)، محصول برتر، ارائه راه حل جامع به مشتریان ، قفل کردن سیستم
تاریخ انتشار: 1393
توضیحات : فایل چکیده ندارد
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3860
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t911163002.pdf3.68 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل