جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/3857
عنوان: بررسی رابطه عملکرد برند و ادراک و اقدام خرید مشتریان در برند بلوچ
پدیدآورنده: دکتر حمیدرضا رضوانی;دکتر رضا یوسفی زنوز;متین رسام
کلید واژه ها: عملکرد برند، آگاهی برند، وفاداری برند، تصویر برند، اقدام خرید، ادراک خرید
تاریخ انتشار: 1395
توضیحات : فایل چکیده ندارد
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3857
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t931133012.pdf3.49 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی رابطه عملکرد برند و ادراک و اقدام خرید مشتریان در برند بلوچ
پدیدآورنده: دکتر حمیدرضا رضوانی;دکتر رضا یوسفی زنوز;متین رسام
کلید واژه ها: عملکرد برند، آگاهی برند، وفاداری برند، تصویر برند، اقدام خرید، ادراک خرید
تاریخ انتشار: 1395
توضیحات : فایل چکیده ندارد
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3857
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t931133012.pdf3.49 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی رابطه عملکرد برند و ادراک و اقدام خرید مشتریان در برند بلوچ
پدیدآورنده: دکتر حمیدرضا رضوانی;دکتر رضا یوسفی زنوز;متین رسام
کلید واژه ها: عملکرد برند، آگاهی برند، وفاداری برند، تصویر برند، اقدام خرید، ادراک خرید
تاریخ انتشار: 1395
توضیحات : فایل چکیده ندارد
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3857
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t931133012.pdf3.49 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل