جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/3841
عنوان: بررسی عوامل موثر بر ادراک مشتریان از زمان انتظار در سیستم های تلفن بیمه مورد مطالعه شرکت خدمات بیمه ایران خودرو
پدیدآورنده: دکتر محمدصالح ترکستانی;دکتر سعید روحانی;آزاده حاتمی
کلید واژه ها: فروش تلفنی، تلفن بیمه، زمان انتظار، رضایت مشتری، ادراک مشتری، مدل ادراکی انتظار
تاریخ انتشار: 1392
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3841
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t892113004.pdf2.87 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی عوامل موثر بر ادراک مشتریان از زمان انتظار در سیستم های تلفن بیمه مورد مطالعه شرکت خدمات بیمه ایران خودرو
پدیدآورنده: دکتر محمدصالح ترکستانی;دکتر سعید روحانی;آزاده حاتمی
کلید واژه ها: فروش تلفنی، تلفن بیمه، زمان انتظار، رضایت مشتری، ادراک مشتری، مدل ادراکی انتظار
تاریخ انتشار: 1392
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3841
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t892113004.pdf2.87 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی عوامل موثر بر ادراک مشتریان از زمان انتظار در سیستم های تلفن بیمه مورد مطالعه شرکت خدمات بیمه ایران خودرو
پدیدآورنده: دکتر محمدصالح ترکستانی;دکتر سعید روحانی;آزاده حاتمی
کلید واژه ها: فروش تلفنی، تلفن بیمه، زمان انتظار، رضایت مشتری، ادراک مشتری، مدل ادراکی انتظار
تاریخ انتشار: 1392
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3841
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t892113004.pdf2.87 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل