Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/3841
Title: بررسی عوامل موثر بر ادراک مشتریان از زمان انتظار در سیستم های تلفن بیمه مورد مطالعه شرکت خدمات بیمه ایران خودرو
Authors: دکتر محمدصالح ترکستانی;دکتر سعید روحانی;آزاده حاتمی
subject: فروش تلفنی، تلفن بیمه، زمان انتظار، رضایت مشتری، ادراک مشتری، مدل ادراکی انتظار
Year: 1392
URI: http://localhost/handle/Hannan/3841
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t892113004.pdf2.87 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: بررسی عوامل موثر بر ادراک مشتریان از زمان انتظار در سیستم های تلفن بیمه مورد مطالعه شرکت خدمات بیمه ایران خودرو
Authors: دکتر محمدصالح ترکستانی;دکتر سعید روحانی;آزاده حاتمی
subject: فروش تلفنی، تلفن بیمه، زمان انتظار، رضایت مشتری، ادراک مشتری، مدل ادراکی انتظار
Year: 1392
URI: http://localhost/handle/Hannan/3841
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t892113004.pdf2.87 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: بررسی عوامل موثر بر ادراک مشتریان از زمان انتظار در سیستم های تلفن بیمه مورد مطالعه شرکت خدمات بیمه ایران خودرو
Authors: دکتر محمدصالح ترکستانی;دکتر سعید روحانی;آزاده حاتمی
subject: فروش تلفنی، تلفن بیمه، زمان انتظار، رضایت مشتری، ادراک مشتری، مدل ادراکی انتظار
Year: 1392
URI: http://localhost/handle/Hannan/3841
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t892113004.pdf2.87 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File