جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/3837
عنوان: پیاده سازی سامانه مدیریت ارتباط با مشتری در مرکز کنترل کیفیت( بررسی موردی: معاونت کنترل کیفیت مواد، وسایل و رسانه های آموزشی آموزش و پرورش)
پدیدآورنده: فائزه سادات آل طعمه;دکتر محمدصالح ترکستانی;دکتر سعید روحانی
کلید واژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، مرکز کنترل کیفیت ، CRM، پیاده سازی سامانه
تاریخ انتشار: 1393
توضیحات : چکیده نداشت
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3837
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t911173004.pdf7.78 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: پیاده سازی سامانه مدیریت ارتباط با مشتری در مرکز کنترل کیفیت( بررسی موردی: معاونت کنترل کیفیت مواد، وسایل و رسانه های آموزشی آموزش و پرورش)
پدیدآورنده: فائزه سادات آل طعمه;دکتر محمدصالح ترکستانی;دکتر سعید روحانی
کلید واژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، مرکز کنترل کیفیت ، CRM، پیاده سازی سامانه
تاریخ انتشار: 1393
توضیحات : چکیده نداشت
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3837
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t911173004.pdf7.78 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: پیاده سازی سامانه مدیریت ارتباط با مشتری در مرکز کنترل کیفیت( بررسی موردی: معاونت کنترل کیفیت مواد، وسایل و رسانه های آموزشی آموزش و پرورش)
پدیدآورنده: فائزه سادات آل طعمه;دکتر محمدصالح ترکستانی;دکتر سعید روحانی
کلید واژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، مرکز کنترل کیفیت ، CRM، پیاده سازی سامانه
تاریخ انتشار: 1393
توضیحات : چکیده نداشت
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3837
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t911173004.pdf7.78 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل