Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/3837
Title: پیاده سازی سامانه مدیریت ارتباط با مشتری در مرکز کنترل کیفیت( بررسی موردی: معاونت کنترل کیفیت مواد، وسایل و رسانه های آموزشی آموزش و پرورش)
Authors: فائزه سادات آل طعمه;دکتر محمدصالح ترکستانی;دکتر سعید روحانی
subject: مدیریت ارتباط با مشتری، مرکز کنترل کیفیت ، CRM، پیاده سازی سامانه
Year: 1393
Description: چکیده نداشت
URI: http://localhost/handle/Hannan/3837
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t911173004.pdf7.78 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: پیاده سازی سامانه مدیریت ارتباط با مشتری در مرکز کنترل کیفیت( بررسی موردی: معاونت کنترل کیفیت مواد، وسایل و رسانه های آموزشی آموزش و پرورش)
Authors: فائزه سادات آل طعمه;دکتر محمدصالح ترکستانی;دکتر سعید روحانی
subject: مدیریت ارتباط با مشتری، مرکز کنترل کیفیت ، CRM، پیاده سازی سامانه
Year: 1393
Description: چکیده نداشت
URI: http://localhost/handle/Hannan/3837
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t911173004.pdf7.78 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: پیاده سازی سامانه مدیریت ارتباط با مشتری در مرکز کنترل کیفیت( بررسی موردی: معاونت کنترل کیفیت مواد، وسایل و رسانه های آموزشی آموزش و پرورش)
Authors: فائزه سادات آل طعمه;دکتر محمدصالح ترکستانی;دکتر سعید روحانی
subject: مدیریت ارتباط با مشتری، مرکز کنترل کیفیت ، CRM، پیاده سازی سامانه
Year: 1393
Description: چکیده نداشت
URI: http://localhost/handle/Hannan/3837
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t911173004.pdf7.78 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File